Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Nabízejí zboží které nemají na skladě.
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den, velice děkujeme za Vaše hodnocení. Zboží, které jste si vybral, je na internetu je dlouhodobě označeno jako dočasně nedostupné.
O stavu zboží jsme Vás informovali obratem s možností výběru jiného produktu.
Ještě jednou se omlouváme.
S přáním hezkého dne tým OK Zahrad -
Nedoporučuje obchod
V tomto případě došlo k selhání komunikace s e-shop. Nabízeli zboží, které nebyli schopni dodat. Měli včas stáhnout ze svých stránek.
V minulosti se mi to u OK Zahrad nestalo.Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den, velice děkujeme za Vaše hodnocení.
Omlouváme se za způsobené komplikace, zboží bylo na objednávku od dodavatele, ten nám bohužel nesdělil, že je již toto zboží vyprodané, nemáme automatický feed k tomuto produktu, aby se to aktualizovalo samo. Jak říkáte, nestává se nám to a toto je zcela ojediněle a ještě jednou se omlouváme.
S přáním hezkého dne tým OK Zahrad. -
Nedoporučuje obchod
- Nevyplněný záruční list
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaše hodnocení. Pro případné řešení reklamace slouží faktura, tudíž není potřeba vyplňovat zvlášť záruční list.
Pokud potřebujete i tak vyplnit záruční list, samozřejmě Vám ho vyplníme. -
Nedoporučuje obchod
- Rychle zpracování objednávky
- Dopravce potvrdil doručení 14.7. Byl jsem kvůli tomu doma, doručení neproběhlo.
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den,
velice děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel nejsme schopni ovlivnit cestu od nás k zákazníkovi. Omlouváme se za vzniklé komplikace. -
Nedoporučuje obchod
Zboží stále nepřišlo. Byla sice od fa omluva, ale do dnešního dne nemám ani zprávu, kdy přijde.
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den.
Děkujeme za hodnocení. Při doručování zboží došlo k pochybení ze strany přepravce. Za zpoždění způsobené při dopravě zboží se omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
objednané zboží které by se vešlo do krabice od bot , přišlo v krabici od motorové sekačky ,plné plastového odpadu , a v tom ta zmíněná krabička. Prostě na ukor zákazníků , řeší své odpadové hospodářství .
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den, velice děkujeme za Vaše hodnocení. Součástí objednávky jste měl mimo jiné i celou roli (50 m) kapkovacího potrubí, které se bohužel do krabice od bot nevejde, tudíž jsme celou objednávku museli dát do větší krabice. Opravdu nás mrzí, že naše snaha o to, aby Vám zboží přišlo nepoškozené, je hodnoceno negativně.
Přejeme pěkný den,
OK ZAHRADY s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- Sliby, ale skutek nic, velká nespokojenost
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den.
Dovolte , abychom reagovali na Vaše hodnocení. Velice se omlouváme za problémy , které vznikly při vyřizování Vaší objednávky. Bohužel došlo k pochybení na straně přepravce, který zásilku vyzvedl se zpožděním. Ještě jednou se omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
S přístrojem nebyl dodán návod na použití v češtině!
-
Nedoporučuje obchod
- Návod v češtině, přišel až po urgenci a poškozené zboží, mi nebylo vyměněno, s tím že mohlo dojít k zamrznutí, ačkoli již měsíc nemrzne a že tedy musí jít na expertizu.
- Pokud něco přijde poškozené, měl by prodejce hradit i cestu zpět a né napsat, když jde o kohout za Max 150 Kč, ať ho nejprve pošlu zpět na své náklady a on nechá posoudit, zda jsem si ho sám nepoškodil. ( Což je u prasklého kohoutu opravdu málo pravděpodobné.
Obchod je drahý s opravdu špatným servisem. Navíc faktury, vystavuje až když posílá zboží a né ke dni kdy přijme peníze, jak mu ukládá zákon. Čímž si ještě půjčuje peníze za DPH.
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Rádi bychom reagovali na zaslané hodnocení, které se týká hned několika oblastí:
1. Návod ke zboží
Zde se musíme zákazníkovi omluvit , že návod k ovládací jednotce nebyl v českém jazyce. Zákazníkovi byl obratem zaslán ve správném jazykovém překladu.
2. Poškození zboží
Zákazník neprokázal, že by zboží obdržel již poškozené. Zboží reklamoval až po více jak týdnu od obdržení. V tomto případě je na místě klasické reklamační řízení. Zboží by bylo zasláno na odborné posouzení pro zjištění možného způsobu poškození. Podrobné řešení reklamačního řízení je uvedeno v Obchodních podmínkách, které zákazník obdržel.
Dále musíme reagovat na skutečnost, že cit: „již měsíc nemrzne“. Je zcela jasně prokazatelné, že minulý týden / 14.týden/ mrzlo a teploty se v noci a ráno pohybovaly až k -5°C. Poškození šachtice bylo konzultováno s kolegy z realizací, kteří potvrdili, že k tomuto poškození šachtice dochází právě vlivem zamrznutí. Pokud byl tedy výrobek již instalován, je velká pravděpodobnost jeho poškození právě vlivem počasí.
Zákazníkovi bylo nabídnuto klasické reklamační řízení. Vzhledem k tomu, že zákazník zboží k reklamaci prozatím nezaslal, nelze tedy ověřit skutečnou příčinu poškození.
Pokud by k reklamačnímu řízení došlo a bylo uznáno ve prospěch zákazníka, byly by mu následně uhrazeny i náklady na zaslání zboží k reklamaci tak, jak je uvedeno v Obchodních podmínkách.
3. Fakturace a „půjčování peněz“
Zákazník si sám zvolil platbu GoPay. Zde se musíme ohradit proti tomu, že si cit. „půjčuje peníze za DPH“. Vzhledem k tomu, že bránu GoPay provozuje třetí osoba, jsou tyto platby připsány na náš účet až s týdenním zpožděním. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Kvalita neodpovídá ceně.
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den.
Děkujeme za Vaše hodnocení. Pokud Vám výrobek nevyhovuje, neodpovídá Vašemu očekávání, můžete jej v souladu s Obchodními podmínkami do 14 dnů vrátit viz https://eshop.okzahrady.cz/obchodni-podminky/ -
Nedoporučuje obchod
Nedoporucuji
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den.
Dovolujeme si reagovat na zaslané hodnocení. Objednávku obdržel náš obchod 10.4.2022, následující den byl zákazník informován našimi pracovníky o termínu možného dodání objednaného zboží. Zákazník neměl námitek proti sdělenému termínu, takže zboží bylo vyexpedováno a zasláno tak, jak bylo zákazníkovi sděleno, a to dne 13.4.2022. Před expedicí zboží nebyl obchod požádán o storno objednávky. Jak je uvedeno v Obchodních podmínkách , které jsou zákazníkům zasílány společně s potvrzením o přijetí objednávky, kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována a pokud nebyla přijata záloha. Zrušení se provádí telefonicky na +420 495 490 047 nebo emailem na [email protected]. V případě, že zásilka již byla expedována, má prodávající právo požadovat po kupujícím náhradu vzniklých nákladů. V takovémto případě je nutné ze strany prodávajícího doložit skutečnost, že zásilka byla expedována. Prodejce tedy postupoval zcela v souladu s těmito Obchodními podmínkami, neboť o stornování objednávky se dověděl až v momentě, kdy zákazník zboží nepřijal a bylo dopravcem vráceno zpět prodávajícímu. Následně teprve zákazník sdělil prodávajícímu, že odstupuje od koupi. Tímto vznikly prodávajícímu náklady na expedicí zboží. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Přišel zcela jiný rozměr plachty, místo 3x4 m přišlo 3,1x3,3 m, navíc napojovaný
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den. Velice nás mrzí, že jste obdržel plachtu, která neodpovídá objednanému rozměru. Určitě se nejedná o nastavovaný zbytek, neboť všechny jezírkové fólie PVC jsou již z výroby svařovány z pásů šířky 2m. Nejmenší rozměr má šíři 4m, proto je zvláštní, že by Vám kolegové z expedice poslali šíři 3m. Každopádně, jestli je zaslaná plachta chybná, napište nám a my Vám rádi plachtu vyměníme. Děkujeme
-
Nedoporučuje obchod
Jedna šachta mi byla doručena s velkou prasklinou.
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den.
Dovolte reagovat na uvedenou informaci. Zboží je při expedici kontrolováno, takže k poškození muselo dojít během přepravy. Za tuto skutečnost se zákazníkovi omlouváme. Pokud by se zákazník obrátil na naše pracovníky v expedici, bylo by mu zboží vyměněno za nový kus. -
Nedoporučuje obchod
Bazénové čerpadlo mi klasicky odešlo v létě. Datum dodání v řjnu. Vám, že za to nemohou. Jen to konstatuji.
RichardReakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den.
Omlouváme se zákazníkovi , ale zboží, které není ani u dodavatele, skutečně nelze dodat. Tento problém se v letošním roce netýká pouze čerpadel, ale i jiných druhů zboží. Vzhledem k nedostatku vstupních surovin a vstupních komponentů výroby nestačí nebo vůbec nemůžou vyrábět zboží na trh. V současnosti se jedná o globální problém. -
Nedoporučuje obchod
Neměli zboží, které na netu inzerovali , že ho mají. Nechápu, proč si to nezjistí, jestli dodavatel zboží má, nebo ne!
BurešoviReakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den.
Dovolte nám reagovat na hodnocení obchodu, které jsme obdrželi. Se zákazníkem bylo od počátku při vyřizování objednávky komunikováno. Při přijetí objednávky byla skutečně vybraná sestava zahradního nábytku skladem u dodavatele. Skladová dostupnost u tohoto druhu zboží je propojena se sklady našich dodavatelů. Tato dostupnost je automaticky aktualizována cca každých 60 minut, nicméně v sezóně se může stát, že zboží je během několika hodin vyprodané. K hodnocení je dále potřeba doplnit, že dne 5.5. zákazník změnil svoji objednávku, kdy ke stolu Monroo bylo požadováno 6 židlí Victoria. Po ověření dostupnosti těchto židlí bylo zákazníkovi sděleno, že židle Victoria nejsou v současné době dostupné a budou až v průběhu července a srpna 2021. Zákazník tedy zůstal u původní objednávky s tím, že židle Monroo se nelíbí a možná objednávku zruší. Výsledkem komunikace se zákazníkem bylo , že dne 10.5. bylo ze strany zákazníka sděleno, že žádá objednávku zrušit. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Objednaná fólie byla křivě uříznutá
- Příslušní pracovníci zřejmě neumí měřit
-
Nedoporučuje obchod
- Na webu bylo možné objednat zboží, které je již vyprodané.
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den.
Velice se omlouváme za případné komplikace, ale bohužel v sezóně může dojít k tomu, že některé zboží je doprodáno z důvodu nadměrné poptávky. Věříme, že další vyřízení stornované objednávky, t.j. vrácení peněz na Váš účet proběhlo bez komplikací během několika dnů. -
Nedoporučuje obchod
bohuzel jsem objednal zbozi poslal penize a za nejaky den volala pani, ze zbozi nemaji a nebude. Ale penize vratili :)
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a ještě jednou se omlouváme za komplikace , které jsme Vám způsobili. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
při dotazu nám nebylo odpovězeno,tak jsme si koupily nové zboží.
-
Nedoporučuje obchod
Koupil jsem od Vás dvě dodávky.První sestava pro filtraci přišla v pohodě.Jenže po rozbalení jsem zjistil,že nám dodaná délka hadice nevyhovuje,prostě kolem rybníčku je to jinak.Objednal jsem proto další hadice,minulý pátek ihned na základě zálohové fraktury zaplatil a zatím žádná reakce.Je snad dodávka další hadice takový problém ??
Reakce obchodu OK ZAHRADY s.r.o.
Dobrý den.
Dovolte, abychom reagovali na výše uvedené hodnocení. Objednávka, která měla být zákazníkem hodnocena, byla učiněna dne 15.5.2020 ve 12:12:36 hod. /pátek/ přes objednávkový systém Heureka .Zboží z této objednávky bylo expedováno ihned následující pracovní den, tj. v pondělí 18.5.2020. O této skutečnosti svědčí i stav objednávky v systému Heureka. Jak sám zákazník uvedl, toto zboží již obdržel a rozbalil. Zboží tedy bylo zcela řádně doručeno a hodnocení této objednávky a její vyřízení je zcela irelevantní.
Zákazník si po zjištění, že má krátkou hadici, doobjednal tuto hadici, jednalo se však zcela o jinou objednávku. V pátek 22.5.2020 byla zákazníkovi zaslána zálohová faktura, protože zvolil platbu předem . Jak sám zákazník uvedl do telefonu, platbu provedl v pátek 22.5.2020 odpoledne, na účtu jsme platbu viděli v pondělí 25.5.2020. Nelze tedy předpokládat, že zákazník obdrží toto zboží ihned v pondělí.