Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Objednavku s poznamkou o vyzvednuti zbozi v sobotu dopoledne jsem poslala 2 dny predem. Obchod mi nedal vedet, ze maji ten den zavreno. Jeli jsme tam zbytecne. Na strankach to tez nebylo zminene.
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den,
omlouváme se za komplikaci, bohužel Vaši objednávku jsme nemohli zpracovat. Vaše objednávka přišla těsně před provozní dobou pobočky MPL Praha 4 Krč a nemohla být řádně zpracována. Následující den na této pobočce probíhala avizovaná inventura (24.-26.10.2024) proto nemohla být vaše objednávka připravená k výdeji ve Vámi požadovaný termín. Informace o inventurách máme na našich sociálních sítí a nyní i na našem eshopu.
Děkuji Stojarová. -
Nedoporučuje obchod
- Na Eshopu možno objednat po kusech/ natloukací hmoždinky/ Objednáno tedy 20 ks, z Mpl pak volali, že dávají pouze celá balení 100 ks. Objednávka tedy byla zrušena a já koupil 20 ks v prodejně Killich, kde mi ochotně 20 ks prodali. Zrušte si v Eshopu možnost koupě po kusech. Matete tím zákazníky.
-
Nedoporučuje obchod
Sehnal jsem to, co jinde neměli. Vyzvedl kolega na pobočce v Brně.
-
Nedoporučuje obchod
- Chaos při výdeji zboží
- Nevrlý skladník
-
Nedoporučuje obchod
po objednání přišel pouze mail, aby se vyčkalo na potvrzení k vyzvednutí, ale celý týden se nikdo neozval.
Reakce obchodu Eshop MPL
Omlouváme se, ale při zpracování vaší objednávky došlo k chybě. Vámi objednaný produkt bohužel nebyl skladem a informace byla odeslána na špatný email.
-
Nedoporučuje obchod
- Dobrá cena
- Nikdo se neozval
Objednala jsem si jen 30 ks cihel, nikdo se neozval, buď na mě zapomněli, nebo pro nejsem kšeft, kterým by se chtěli zabývat.
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den paní Ireinová.
Není pravdou, že jsme se Vám neozvali a také není pravdou, že jste objednala 30 ks cihel. Vy jste objednala 76 tisíc ks cihel za 965.593 Kč (mrkněte do emailu na kopii objednávky) ;-) I proto jsme Vám na objednávku odepsali a v mailu jsme se Vás dotazovali, zda je to myšleno vážně či se někde stala chyba (předpokládám, že ano). Od Vás bohužel žádná reakce, takže jsme usoudili, že se jedná (občas taková přijde) o fiktivní objednávku.
Reagujeme na všechny objednávky nejpozději do 24 hod od přijetí objednávky a vyřizujeme i objednávky za desetikoruny.
S pozdravem Pokorný -
Nedoporučuje obchod
- Na eshopu materiál byl skladem a po zaplacení faktury skladník materiál ve skladu nenašel.
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Omlouvám se, tady si opravdu obrazně sypeme popel na hlavu za plzeňskou pobočku :( Materiál skladem byl, ale tak důkladně zaskladněn, že jej daný skladník opravdu nenašel, byť byl skladem. Proto jsme Vám obratem na prodejně vrátili peníze a ještě jednou se tímto omlouvám za tento politováníhodný omyl, ke kterému v našem ústavu dochází maximálně jednou za 10 let ;-)
Pokorný, MPL -
Nedoporučuje obchod
- Odradila mě osoba na telefonu - prej si to mám vyhledat na googlu
zpátky do lavic a znova a opětovně tlouct do hlavy tety co berou telefon, co to znamená a jak se projevuje vstřícnost zákazníkům
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Zjevně se dle objednávky nejedná o hodnocení našeho obchodu! Protože Vy jste u nás objednal menší množství polystyrenu 13.9. 12:06 hod a hned 13.9. 13:19 hod jsme Vám psali email s cenou dopravy a žádali jsme Vás o potvrzení, zda souhlasíte. Od té doby od Vás žádná reakce, ani odpověď na email ani telefonát, takže se objednávka dále díky Vašemu nezájmu nerealizovala. Obávám se, že jste nakonec objednávku realizoval jinde a toto nehezké hodnocení nepatří nám, ale některému z konkurentů. ŽÁDÁM VÁS TEDY O SMAZÁNÍ RECENZE!!
Pokorný, MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
strašně složitý a drahý způsob doručení
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Opravdu nechápeme čím jsme si zasloužili Vaší negativní recenzi. Objednal jste u nás aku vrtačku v noci z 15.2. na 16.2. Hned ve čtvrtek ráno 16.2. v 8:24 hod Vám kolega psal, že vrtačka není skladem (což je vidět i online na eshopu) a že dodání je možné do 5 prac.dnů. A také zmínil cenu dopravy 200 Kč. Na to jste odepsal, že by jste si vrtačku sám vyzvednul ve středu 22.2. v naší pobočce MPL Praha. Vrtačku jsme doskladnili ve slíbeném termínu (čtvrtý den) a v úterý 21.2. v 9:18 hod jsme Vám poslali informaci, že je již připravena v Praze k odběru, ale Vy jste objednávku zrušil. Co z naší strany bylo "strašně složitý"?
Pokorný, MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
- nabízejí zboží , které nemají
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
To, že není materiál aktuálně skladem, je vidět i v eshopu, kde vidíte online dostupnost na našich pobočkách. Takže předem vidíte, že čedičové okrajové pásky nemáme v Praze aktuálně ihned k odběru. Materiál lze doskladnit, ale bude to chvíli trvat. Bohužel výrobce nepošle kamion s jedním balíkem za 800 Kč, tak to bohužel ve stavebninách nefunguje... Vše se naskladňuje paletově a po kamionech, tak to prostě je.
Pokorný, MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
3 dny jsem řešil objednávku, 3 dny jsem čekal na závoz. Půl hodiny před avizovaným závozem mi bylo telefonicky sděleno, že při nakládání zboží se zjistilo, že ho vlastně nemají, přestože mělo být skladem. Takže děkuji pěkně.
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Ano, toto se skutečně nepovedlo :( Při nakládání ve skladu zjistili, že v počítači byla záměna a desky skutečně nebyly skladem. Ještě jednou se omlouváme.
Pokorný, MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
- možnost osobního odběru v Praze
- rychlost komunikace
- skladníci mě nechali čekat venku na mrazu přes 40 minut, než mi zboží vydali
Vše probíhalo skvěle (rychlé objednání, úhrada na místě). Chtěl jsem pouze 4 kusy držáků. Škoda, že je neměli připravené rovnou v obchodě. Poslali mě do skladu. Skladníkům jsem se ohlásil, řekli, ať počkám. Postupně brali i nově příchozí, kteří obratem odcházeli se zbožím, a já tam stále čekal na mrazu a větru. Až když už žádní jiní lidé na výdej nečekali, tak mě zavolali do skladu. Zboží jsem si nakonec musel v regálu najít sám, vůbec nevěděli, kde to mají. Alespoň mi napočítali ty 4 objednané kusy a po 40 minutách od zaplacení jsem konečně mohl odejít. Doufám, že se sem nebudu muset nikdy vrátit.
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Na základě této recenze jsem prověřil tuto záležitost u vedoucího pobočky Praha. V tomto případě se skutečně jednalo o poměrně neúměrně dlouhou dobu vydání, protože v tu sobotu "padli" do karantény čtyři ze šesti skladníků. Proto to trvalo déle, skladníci museli vyskladnit materiály a naložit auta, která přijela před Vámi. Za tuto situaci se omlouváme, snad je trošku pochopitelná v této nestandartní době...
Hezký den, Pokorný MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
Nabizi odber v HK, ale poslou Vas si vyzvednout do Ceske Trebove
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Nikde neuvádíme, že na všech našich pobočkách je dostupný úplně kompletní sortiment. Přímo u Vámi objednaného materiálu v dodacích podmínkách uvádíme, že jej dodáváme pouze závozem či odběrem z velkoskladů našeho partnera, což jsme Vám také nabídli.
S pozdravem Martin Pokorný, MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
- zboží, které nabízeli, nakonec neměli
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Produkt máme v nabídce a bohužel u něj svítí aktuálně nula kusů na skladě, což je vidět i v eshopu. Psali jsme Vám emailem termín doskladnění a cenu dopravy, od Vás již bohužel nepřišla žádná odpověď, jen pak tato recenze. Bohužel aktuálně je to se stavebními materiály špatné, výrobci nedodávají a nebo s velmi prodlouženými lhůtami dodání. Tak to prostě aktuálně je, i nás to mrzí, když ale materiál nemáme a výrobce jej umí dodat později, než zákazník požaduje, tak s tím bohužel nemůžeme nic dělat.
S pozdravem Pokorný, MPL -
Nedoporučuje obchod
- Dobré internetové ceny.
- Polovinu věcí na E-shopu nemají, takže smůla.
Když jsem psal do objednávky, že chci navíc lepící pěnu na polystyren, kterou v E-shopu neměli, bylo mi řečeno, že tento produkt na pobočce není.
Když jsem do obchodu přišel vyzvednout zásilku, ejhle, pěna tam byla.Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Ano, opravdu nemáme na eshopu vše a také to deklarujeme předem. V systému máme více než 60 tis. položek, na eshopu je souhrn těch nejprodávanějších a koncovými zákazníky nejhledanějších produktů. Navíc určité artikly si lokálně nakupují pobočky od nejbližších dodavatelů a výrobců. Proto u některých artiklů od nás zákazník obdrží doporučení "Stavte se na naši pobočku xxx, tam si vyberete, nabídnou Vám přímo na místě".
Některé artikly mají pobočky skladem pod jiným názvem či číslem skladového artiklu, proto je nemusíme "na dálku" vidět na skladě dané pobočky. I proto pro tyto drobnosti doporučujeme výběr přímo na pobočce, fyzicky si vybrat na prodejně z regálu ty, co Vám vyhovují.
S pozdravem Pokorný, MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
drahá doprava , 250kč jak opravdu dost za krabici s pilou
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Dovolte mi lehce korigovat Vaše negativní hodnocení ;-)
1) cenu dopravy jsme Vám sdělili před finálním odsouhlasení objednávky, pokud s ní nesouhlasíte, nemusíte objednávku realizovat a nebo se dá materiál bez dopravného odebrat na našich pobočkách
2) již jste nezmínila, že máme pilu v akci o více než 200 Kč levnější než ostatní konkurence ;-)
3) také jste k pile dostala zdarma multifunkční nůž (akce)
My ceny dopravy bohužel neurčujeme, tu stanovují dopravci. Rádi by jsme účtovali menší ceny, ale ty nemůžeme ovlivnit. Jsme prodejci stavebnin, zavážíme našimi auty a jen zcela vyjímečně (jednotky měsíčně) něco pošleme přepravní službou typu PPL apod. Proto samozřejmě nemůžeme cenou za balíček konkurovat například Alze, která pošle stovky balíků denně a tím pádem má vyjednány mnohem levnější ceny díky množstevním slevám.
S pozdravem Pokorný, MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
- Není skladem
Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Opět upřesním neobjektivní a bohužel nepravdivé hodnocení. Ve Vaší recenzi na nákup u nás mimo jiné uvádíte: "Produkt není skladem a není ani v metráži,na stránkách metráž uvádějí."
1) to, že není skladem je vidět v online dostupnosti ihned před vložením do košíku, u skladu Plzeň svítí nula, takže se dalo Vašemu zklamání předejít. 2) eshop Vám množství sám zaokrouhlí na celou roli, protože je tento artikl prodejný pouze na celá balení. Navíc není problém folii doskladnit, u produktů Den Braven je to otázkou 2-3 dnů.
Stačí pozorně pozorně číst dodací podmínky, nebudete pak překvapen a my budeme ušetřeni další negativní, byť nezasloužené, recenze.
S pozdravem Pokorný, MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
Na webu skladem ve skutečnosti nemají - objednají + doprava.
Myslím, že 90tkové "manýry" mají slušné eshopy za sebou ...
Takže za mě nedoporučuji, jen ztráta času.Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
S dovolením upřesním Vaše bohužel nepřesné hodnocení.
1) U materiálu Steico Isorel Hobra neuvádíme skladem, ale "do 3 dnů" - jak je vidět v eshopu
2) U tohoto materiálu níže v dodacích podmínkách popsaných pod produktem uvádíme, že je dodáván z partnerského velkoskladu, kde se dá vyzvednout a nebo z tohoto skladu zavézt k Vám a že dostupnost ze skladů MPL je na dotaz. Což Vám také bylo nabídnuto, v souladu s popsanými podmínkami, to jste odmítl a objednávku zrušil.
V souladu s uvedeným se domnívám, že vše námi předem avizované bylo dodrženo a nijak jsme Vás v omyl neuvedli. Nemáme zapotřebí uvádět nepravdivé informace, stačí jen přečíst dodací podmínky a předejdete případnému zklamání a my negativní recenzi, která nám však v tomto případě bohužel nepřísluší.
S pozdravem Pokorný, MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
E-shop neměl správné informace o množství zboží na prodejně v Liberci,ani po upozornění./ špatné přepočty balení, neaktuální množství.
Kdybych nekomunikoval přímo s prodejnou,jel bych pro zboží,které není na skladě. E-SHOP v tomto případě je úplně zbytečná věc.Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Bohužel pobočka Liberec vykazovala skladem cca 100 m2 polystyrenu, ale fyzicky jej neměli, jednalo se o záměnu s jiným polystyrenem. Vše jsme spolu komunikovali a polystyren přijel asi za dva dny na sklad a vyzvedl jste jej. Někdy se chybka vloudí...
S pozdravem Pokorný, MPL eshop -
Nedoporučuje obchod
Po objednání stavebního materiálu na Eshopu MPL (bylo to v pátek ráno) se nikdo neozval, musel jsem po pár hodinách volat na zákaznickou linku, kde mi dali kontakt na pána s místní pobočky, ten mi řekl, že objednávku má řešit kolega, který ovšem nic neřešil. Počkal jsem tedy dva dny, opět žádná reakce ani potvrzení, tak jsem objednávku zrušil a objednal jinde. Po zrušení objednávky jsem dostal sms od pána z místní pobočky, že mi byl odeslán email s potvrzením už v pátek, ale žádný email jsem samozřejmě nedostal, (ani ve spam koši). Celé to na mě působí tak, že nikdo nic nechce řešit a jen si mě přehazují z jednoho na druhého.
Takhle si nepředstavuji jednání eshopu a přístup k zákazníkům a MPL opravdu nemůžu doporučit.Reakce obchodu Eshop MPL
Dobrý den.
Omlouvám se, ale recenze na mne působí tak nějak zvláštně... Po přijetí objednávek je zpracováváme víceméně ihned, avšak když se jich sejde více, tak to samozřejmě chvíli trvá. Někdy volají i zákazníci, že "Je to už hodina a nic se neděje"... Musíme ověřit, zda je materiál skladem, jaké jsou volné termíny dopravy, kolik bude doprava stát atd. Poté zákazníkovi pošleme podklady k platbě, což se tak stalo i ve Vašem případě. Bohužel zde nemám kolegu, který s Vámi objednávku řešil, aktuálně je na dovolené. Jen si pamatuji, že mi říkal, že materiál nebyl skladem v Otrokovicích, tak objednávku připravil ze Zlína a poté jste mu ještě potvrdil závoz autem s rukou včetně složení. Když jste mu volal, tak jste jej zastihl mimo kancelář a on mi volal, abych objednávku upravil, doplnil zálohu za palety a poslal Vám podklady k platbě. To jsem udělal, proč Vám nedorazily netuším, ale očekával bych, když čekáte na email a nepřijde, že nám třeba zavoláte, že se někde email zatoulal a nedorazil, ať jej pošleme znovu. Od Vás pak jen už v pondělí dopoledne přišla Vaše zpráva, že nemáme objednávku řešit, že ji rušíte. Objednávka dorazila ve čtvrtek 23.7. večer, takže jsme ji řešili v pátek 24.7. ráno a v pondělí jste ji zrušil. Vámi zmíněné dva dny tedy byly sobota a neděle. Navíc jsme žili v domnění, že Vám podklady k platbě dorazily a čekáme na přijetí částky na účet.
Je samozřejmě v našem zájmu objednávky řešit co nejdříve a více než 90%ní spokojenost zákazníků dokladuje, že se nám to daří. Když se něco zadrhne, budeme rádi, když nás zákazník zaurguje, ovšem když pak jen přijde zpráva "Už objednávku neřešte, zrušte ji", tak už toho moc nevymyslíme.
S pozdravem Pokorný, MPL eshop