Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Hrůza a odmítání zodpovědnosti za doručení na jinou adresu
    • Spatná komunikace a nezájem o zákazníka
    • Těžké problémy při vrácení peněz za neuskutečněnou dodávku

    Vynout se obloukem, na netu je hodně poctivých skutečných včelařů, toto jsou pouze obchodníci s medem a nekalými praktikami

    Reakce obchodu MEDOKOMERC eshop

    Objasnění celé situace:

    Dopravce nemohl zřejmě dodat zboží do vybraného Alzaboxu zákazník, tak dodal do krámku o 350m dále. Dopravce zákazníka informoval, ten však odmítá jakkoliv s nimi komunikovat a reklamuje tuto skutečnost u nás, my však nemáme k zásilce žádné údaje a je v kompetenci plně zákazníka.

    Pokud zboží nebude vyzvednuto a vrátí se nám zpět, peníze samozřejmě vrátíme, ale nelze stornovat nakup zboží v době, kdy ho dopravce dovezl zákazníkovi a ten si ho může kdykoliv vyzvednout.

    Ten to však odmítá pochopit a velmi nepříjemně komunikuje. My jsme nabídli pomoc, zaslali přesné instrukce jak změnit výdejní místo (což si může změnit pouze zákazník, ne my), ale on vše odmítá.