Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neprofesionalita, kdy jsem objednal pivní vedení a to konkrétně hadici na pivo a vzduch. K tomu jsem koupil izolaci, kdy jsem špatně pochopil rozměry uvedené na webu. Tam uvádíte například u fotografie izolace "Izolační trubice na pivní hadici 6x10", kdy je patrné, že to drtivá většina lidí pochopí, že vnitřní průměr je oněch 6mm a vnější 10mm. Není tomu bohužel tak, po rozkliknutí na detail produktu už je napsáno "vnitřní průměr: 10mm, tloušťka stěny 6mm" Copywriter, který vám to psal, má velmi jemně řečeno málo zkušeností. Inu co se dá dělat, je to samozřejmě moje chyba, na druhé straně přepokládal bych profesionalitu u člověka, který objednávku připravuje, že mi k hadičkám o průměru 10mm nedá izolaci na kanalizační potrubí:-) a třeba zavolá, jestli jsem se nespletl. No nic, snad se jen zamyslete a přepište si ty názvy, protože je to opravdu zavádějící a přesto, že budete tvrdit opak, jsem přesvědčen, že to není jen můj případ. Mohl bych to vrátit, ale nebudu to komplikovat. Mějte hezký den.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr
    • obsluha

    S větší arogancí jsem se nesetkal.
    Kdyby se takto choval některý z mých zaměstnanců, asi bych se s ním rozloučil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé dodání
    • Nekomletní, chyběl narážeč. Zatím jsem nedostal peníze zpět.

    narážeč jsem musel v časové tísni koupit v jiném obchodu a celkově byl nákup pro mě dražší.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obdržel jsem misto 3 ks pouze jeden ale naštěstí protože to byla jiná velikost.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka z 1.5.2020 nebyla do současné doby tj. 12.5. vyřízena.
    Obchod neuznal ani za vhodné upozornit v případě delší doby dodání na termín .

  • Objednal jsem dva různé přípravky a přišel bez vysvětlení pouze jeden.

  • p.Kašpar totální katastrofa - lže, nebere telefony(nebo dokonce pokládá) a není schopný odpovědět na emaily. S tímto typem člověka je radost řešit problémy.

    • Nebylo doručeno správné zboží, sanitační kuličky jsou menší než deklarované.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje

    Pokud čekáte na náhradní díly k pípě, s tím, že máte stánek a deset dní NIC...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • PO ZKUŠENOSTI S DOPRAVOU JIŽ VÝHODY NEEXISTUJÍ
    • NESPLŇUJÍ PODMÍNKU BEZPEČNÉHO DORUČENÍ ZBOŽÍ

    NEKUPUJTE POKUD NEMŮŽETE PŘEVZÍT OSOBNĚ.
    V manuálu pro bezpečné používání je jasně stanoveno ,,NENAKLÁNĚT ANI PŘI PŘEPRAVĚ",ale dopravní společnost na tento fakt není nijak upozorněna a stejně by to Nebyli přepravci SCHOPNI garantovat.Při přebírání od dopravce nelze ověřit poškození vinou naklánění balíku při přepravě,protože je třeba balík několik hodin (minimálně 8h)po dodání nechat vyrovnat okolní teploty a nechat ustálit náplň chladící kapaliny (plynu).Tento požadavek jistě nebude akceptovat žádný přepravce,aby čekal až mu podepíšete převzetí balíku bez závad.Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Lindr.cz

    Naše firma LINDR.CZ s.r.o. má pro tuzemskou přepravu smlouvu s přepravní společností PPL (v případě požadavku zákazníka odesíláme zboží i Českou poštou). Všechny zásilky expedované od nás k cílovému zákazníkovi jsou VŽDY označeny manipulačními značkami („křehké, neklopit“) a zároveň je na zásilce informační leták s informacemi pro příjemce, jak postupovat v případě reklamace a to opět včetně manipulačních značek. Informace o možné reklamaci uvádějí, že je nutno tuto skutečnost nahlásit neprodleně, nejpozději druhý den po převzetí. Dle běžných obchodních podmínek může naše firma (jako odesílatel) nárokovat náhradu škody do 3 dní od zadání objednávky přepravy. Mezi naší firmou a PPL.CZ tento postup v návaznosti na obchodní podmínky funguje již několik let. Samozřejmě, že pro spokojenost našich zákazníků zařizujeme „stažení“ poškozené zásilky zpět na náš servis a odesíláme obratem zboží nové.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    zboží dorazilo špatně zabalené!
    žboží bylo zabaleno už poškozené do nepoškozené krabice!!!
    reklamace dodnes nevyřízena i přes to že byly dodány veškeré doklady a fotografie jak odemě tak od dopravce PPL
    V tomto obchodě nic nekupuje na eshopu mají vše sladem ale po zavolání zjistite že skladem moc toho není a pén prodávající je strašně překvapen a nedokáža ani vybrat a doporučit správný narážeč..
    Ale výčep chladí hezky jen je trošku pomuchlanej:-)

    Reakce obchodu Lindr.cz

    Vážený pane Šedý,
    jelikož naše firma má velký zájem a snahu o poskytování co nejlepšího servisu pro naše zákazníky nemohu nechat Vámi podané informace bez naší reakce. Samozřejmě, že jsme ochotni vyslechnout i oprávněnou kritiku nebo v případě potřeby jakékoli pochybení či nedostatek s omluvou ihned se zákazníkem řešit a napravit.

    Prvotně naprosto odmítáme Vaše tvrzení, že jsme .. „zboží zabalili už poškozené do nepoškozené krabice ….“. Takový postup výrobce je iracionální a mimo jiné po kompletaci výrobku prochází zařízení výstupní kontrolou. Co se týče reklamací v návaznosti na poškození zásilky, tak postup určují Obchodní podmínky PPL, v bodě XII., které jsou pro nás závazné. Mimo jiné Vaše objednávka byla vyřízena kompletní (vše skladem) a výběr naražeče byl určen dle Vámi uvedených požadavků na typ čepovaných nápojů.

    Vzniklá situace nás mrzí. Jsme solidní česká firma, která postupuje vždy v zájmu spokojenosti zákazníka, ale k tomu je potřeba komunikace „obou stran“ ve snaze případný problém vyřešit.


    S pozdravem

    Tým eshopu LINDR.CZ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednaný materiál i přes emailové upozornění a uvedení přesného typu nepasoval na námi požadovyný výčepní kohout.
    • Jako odborníci zklamali.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Na reklamáciu nikto nereagoval
    • Tovar je nefunkčný

    Redukčný ventil netesní a uniká CO2.
    Tento ventil NEMOHOL prejsť výstupnou kontrolou

    Reakce obchodu Lindr.cz

    Dobrý den,
    den po nahlášení reklamace jsme se s Vámi, jak telefonicky tak i emailem, dohodli o výměně zboží za nové. Vše bylo vyřízeno za méně než týden včetně svozu vadného zboží a zaslání nového ventilu na Slovensko.

    S pozdravem

    Tým eshopu LINDR.CZ

    • dodavatel by možná dodal,ale čekám na smlouvy od firmy ESSOX
    • firma ESSOX

    musím čekat

    Reakce obchodu Lindr.cz

    Dobrý den,
    jak již jsme si po telefonu vyjasnili, čekalo se na zaslání smluv, které jste dle instrukcí v emailu z ESSOXu měl vytisknout, podepsat a zaslat k nám.
    Nyní nám od Vás smlouvy dorazily a čekáme ještě na další kopie nedodaných dokladů od Vás. Jakmile bude z Vaší strany vše zasláno, ihned Vám budeme zboží expedovat.

    S pozdravem tým eshopu LINDR.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dvě matky a jedno šroubení za 400 kč -drahé
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • 1. kompletní nabídka
    • 2. Jednoduchost
    • 1. Trochu nepřehledné, co je k čemu potřeba

    Zcela bez problémově jsem si zboží objednal, bylo včas dodáno, vše v pořádku. Dva dni na to jsem ale přišel do Makra. Zboží bylo za nižší cenu a v akci k němu byl 50 l sud Svijanského mázu :-(((((

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • absence potvrzovacího emailu zboží jsem musel objednat jinde protože se nikdo neobtěžoval dát vědět že je obednávka přijatá

    pokud vám nezáleží na čase dodání tak je to jedno jinak nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    nedostatocne oznacenie a popis tovaru, na zaklade ktoreho som objednal tovar, ktory mi je nepotrebny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • zboží, které dorazilo není označené popisem v obchodu a není možné zkontrolovat správnost. zkutečně dorazili poláky jiní než jsou zobrazeny na eschopu.

    první zkušenost s Vaším obchodem je špatná

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zasláno jiné zboží.

    Příjde něco jiného než si objednáte.