Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhodou je rychlost.
    • Nevýhodou je naprosto katastrofální balení. Náušnice v hodnotě 2.000,-kurun zaslány v natržené, špatně zalepené krabičce od čaje.

    Reakce obchodu Kuráž

    Hezký den,

    moc nás mrzí, že jste s nákupem z Kuráže nespokojená. Zakládáme si na tom, že všechno naše zboží posíláme v recyklovaných obalech a snažíme se tak aby nebyla každá krabice jen na jedno použití. Proto i Váš balíček dorazil v krabičce od čaje. Vždy je pro nás ale samozřejmě na prvním místě, aby se k Vám dostalo zboží nejen co nejrychleji, ale i v pořádku, což se snad i ve Vašem případě podařilo. Náušnice byly zabalené ještě v dárkové krabičce a proto věřím, že i když se obalový materiál při doručení poškodil, tak obsah balíčku zůstal nedotčený.

    Doufáme, že v případě příštího nákupu, budete s doručením a zbožím z Kuráže spokojená na 100%. Snad se nám filozofie a důvod používání recyklovaných obalů podařilo vysvětlit.

    Za Kuráž přeje hezký den
    Eliška S.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Poskozene zbozi
    • Neprofesionalni jednani
    • Sdileni osobnich dat ostatnich zakazniku

    Reakce obchodu Kuráž

    Děkujeme za Vaši reakci, vážíme si každé zpětné vazby.

    Je nám líto, že nejste se zbožím z Kuráže spokojená. Bohužel však ze samotné povahy leporela, které jste si na našem e-shopu objednala, není možné zajistit, aby byla kniha rovná. Leporelo se tiskne na tvrdý papír a kvůli svému skládacímu mechanismu vypadají všechny knihy přímo od dodavatele tak, jako ta, kterou jsme zaslali Vám. V každém případě je zde možnost odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz, případně výměny zboží za jiné.

    Co máte na mysli "sdílením osobních dat ostatních zákazníků", bohužel nevíme, nicméně všechny osobní údaje schraňujeme v souladu s GDPR.

    Pevně doufáme, že příště budete s nákupem u nás v Kuráži spokojenější.

    Za obchod Kuráž
    Eliška