Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Výhodou je rychlost.
- Nevýhodou je naprosto katastrofální balení. Náušnice v hodnotě 2.000,-kurun zaslány v natržené, špatně zalepené krabičce od čaje.
Reakce obchodu Kuráž
Hezký den,
moc nás mrzí, že jste s nákupem z Kuráže nespokojená. Zakládáme si na tom, že všechno naše zboží posíláme v recyklovaných obalech a snažíme se tak aby nebyla každá krabice jen na jedno použití. Proto i Váš balíček dorazil v krabičce od čaje. Vždy je pro nás ale samozřejmě na prvním místě, aby se k Vám dostalo zboží nejen co nejrychleji, ale i v pořádku, což se snad i ve Vašem případě podařilo. Náušnice byly zabalené ještě v dárkové krabičce a proto věřím, že i když se obalový materiál při doručení poškodil, tak obsah balíčku zůstal nedotčený.
Doufáme, že v případě příštího nákupu, budete s doručením a zbožím z Kuráže spokojená na 100%. Snad se nám filozofie a důvod používání recyklovaných obalů podařilo vysvětlit.
Za Kuráž přeje hezký den
Eliška S. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Poskozene zbozi
- Neprofesionalni jednani
- Sdileni osobnich dat ostatnich zakazniku
Reakce obchodu Kuráž
Děkujeme za Vaši reakci, vážíme si každé zpětné vazby.
Je nám líto, že nejste se zbožím z Kuráže spokojená. Bohužel však ze samotné povahy leporela, které jste si na našem e-shopu objednala, není možné zajistit, aby byla kniha rovná. Leporelo se tiskne na tvrdý papír a kvůli svému skládacímu mechanismu vypadají všechny knihy přímo od dodavatele tak, jako ta, kterou jsme zaslali Vám. V každém případě je zde možnost odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz, případně výměny zboží za jiné.
Co máte na mysli "sdílením osobních dat ostatních zákazníků", bohužel nevíme, nicméně všechny osobní údaje schraňujeme v souladu s GDPR.
Pevně doufáme, že příště budete s nákupem u nás v Kuráži spokojenější.
Za obchod Kuráž
Eliška