Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • prachy v prdeli a šrouby nikde

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Dobrý den,
    velice nás mrzí komplikace při Vaší objednávce. Objednávku jste uskutečnil v sobotu 2.3.202. Následně v pondělí 4.3.2024 v 8:08 Vám bylo zasláno potvrzení objednávky s prosbou o doplnění telefonního čísla, které bylo uvedeno chybně. Vaše objednávka byla uhrazena a 5.3.2024 předána přepravní společnosti s doručením ale bez Vámi uvedeného telefonního čísla. Bohužel ani v tuto chvíli se nemůžeme s Vámi spojit telefonicky. Dle přepravní společnosti byla Vaše zásilka doručena 6.3.2024 .
    Velice nás mrzí Vámi zaslané negativní hodnocení a doufáme, že situaci vyřešíme v nejkratším možném termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velký sortiment zboží
    • pomalé vyřízení v kombinaci s odesláním DPD

    Zboží objednáno v e-shopu. Po 3 dnech přišlo potvrzení o zpracování. Po telefonátu a prosbě, že to spěchá odesláno službou DPD, která už to 4 den vozí po republice.. nelze se dovolat ani zjistit kdy bude doručeno..

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za recenzi a omlouváme se za pozdní dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velmi špatná a pomalá komunikace, dlouhé dodací lhůty, málo kusů na skladě

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše zklamání. Bohužel ne u veškerého materiálu je možné mít aktuálně vždy plné skladové zásoby a i naši dodavatelé někdy nemají vždy vše skladem a objednávají. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Byla mi potvrzena objednávka. Po 4 dnech jsem volal zda zboží někde neuvázlo. Paní mi řekla že mé objednané zboží nemají skladem. Přitom na stránkách skladem bylo. Mrzelo mě že mi nikdo nedal vědět že zboží nedorazí v dohodnuté lhůtě. Sortiment mají super ale toto jednání se mi nelíbilo.

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Dobrý den pane Turku, děkujeme za recenzi na kterou máte samozřejmě nárok. Velmi nás mrzí, že došlo k této situaci. Bohužel občas nastane situace, že množství v systému se nenalezne fyzicky, jelikož není problém, aby ze skladu zmizelo pár šroubků, matiček či podložek. Pro čtenáře recenzí si, ale dovolím napsat kompletní časovou osu.

    Zdrojová objednávka 20117136 28.10.2020 21:04 hod / úterý
    Objednávka přijata do systému 20211631 29.10.2020 9:04 hod / v 9:09 byl zákazníkovi odeslán e-mail s informací, že obj. není kompletní s žádostí o vyjádření se k postupu v objednávce - BEZ REAKCE.
    Volal 2.11 odpoledne a ihned vyřešen postup. 3.11 připraveno a expedováno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Zboží přišlo vpořádku
    • Zboží se shoduje s tím objednaným
    • Ceny
    • Dodací doba = Aliexpress
    • Účetní chyby
    • Informovanost o stavu zásilky - neexistuje
    • Rozdělení zásilky bez mého vědomí

    Obchod jsem si vybral na základě POZITIVNÍCH recenzí. Bohužel, já musím nesouhlasit. Přestože jsem VELICE chápavý člověk a přeš první chybu ve fakturaci - zaúčtována doprava, ikdyž celková suma byla přes 4 tisíce, dále doručovací doba, kdy mi paní z firmy napsala, že mě bude o stavu zboží informovat do 7-10dní, protože jsem měl objednáno zboží, které nebylo na skladě, a tohle všechno trvalo cca 20 dní ? a stále žádná odezva. Proto jsem zvedl telefon a musel se o stavu zboží informovat sám - paní vůbec nechápala, že zboží ještě nebylo připraveno a odesláno, ale aspoň mi bylo sděleno, že bude zboží ready na další den - OK. Zásilka přišla - SUPER, jenže zrovna, když sem nebyl doma, protože v téhle firmě se rozhodli, že bude asi lepší neinformovat o odeslání emailem/sms. Dobrý, tohle všechno jsem překousl, dokud mi nepřišel solo balík, který obsahoval kleště za cca 84kč + doprava 130kč. Tohle zboží bylo objednáno spolu s předchozím, nikoli zvlášť. Nepamatuji si, že by mne někdo informoval o rozdělení zásilky, proto je tohle jen doměnka, nedávám tomu velkou váhu. Bohužel jsem opět balík nepřevzal - žádná sms/email. Převzal ho otec a já s údivem a hóóódně velkou nasraností/výkřiky - to už si snad dělají p***l, na druhý den volám na fakturační oddělení, kde mi je sděleno, že jednu dopravu slečna přehlédla a další nevím, nějak sem neposlouchal, páč už sem toho měl dost. Jako třešničku na dortu bych uvedl následný - CHYBNÝ dobropis, kde slečna uvedla 2x dopravu, ale jen 1x dobírku, přestože jsem oboje platil 2x.
    Ale jak už sem psal, jsem velice chápavý člověk, jsme jenom lidé. Proto dávám alespoň 2 hvězdy za ceny + zboží, které přišlo kupodivu vpořádku.
    APELUJI NA VEDENÍ - udělejte si pořádek ve firmě, sice jste na trhu 22let, ale na grafu jdete směrem k zemi.
    Díky a přeji hezký zbytek dne.

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Dobrý den, velmi děkujeme za recenzi a otevření očí, že vše není ideální. Vezmeme si Vaše podněty k srdci a budeme se více snažit, abychom takovýchto recenzí dostávali co nejméně. Alespoň, že zboží Vám přišlo v pořádku. Za zmatky se omlouváme a v případě, že byste ještě potřeboval naše služby, dáme Vám slevu 22% za počet let, co jsme na trhu a děláme chyby. Štěpán Janda

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod žije v hlubokém socialismu

    obchod nutně potřebuje někoho, kdo by zrychlil a zjedodušil prodej,vše se táhne ,neúměrně dlouho a to jsem si koupil jen 4 šrouby M 24

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Omlouvám se za vzniklé potíže. Jsme rádi i za takovouto recenzi. Zapracujeme na tom, abychom z toho socialismu vylezli. Jste u nás kdykoliv vítán a rád Vám ukážu naše postupy. Š.J.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhý dodací termín.

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a velmi se omlouváme. Snažíme se vyhovět všem zákazníkům, ale naše kapacity jsou poníženy o několik skladníků, kteří nemohli z důvodu zavřených škol a školek pracovat. Ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhý dodací termín!!

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a omlouváme se za pozdější odeslání, které bylo způsobeno Vámi špatně zaslanou částkou. Namísto 257,73 jste zaslal 257,- a tedy nedošlo k automatickému propojení a expedici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Podložky místo objednané tloušťky 5mm měly pouze 4mm, některé dokonce 2mm

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Děkujeme za zpětnou vazbu.
    Podložky jsme Vám vyreklamovali dle vašeho požadavku. Bohužel jsme nezkontrolovali všechny rozměry u všech kusů podložek na příjmu. (což ani není možné).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá doba mezi objednáním-zasláním faktury-doručením zboží

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Budeme se snažit pracovat rychleji u jiných zákazníků. Kdybyste se k nám v budoucnu musel někdy vrátit, vynasnažíme se Vás přesvědčit o tom, že si Vaši přízeň zasloužíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí výrobky které nemá na skladě

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Dobrý den, poprosil bych Vás o sdělení problému na (janda(zavináč)killich.cz Vynasnažím se vše vysvětlit a případně i vyřešit. I díky zpětné vazbě (na správnou osobu) se můžeme posunout dále.

  • Uvádějí dodání zboží skladem do 24 hodin.
    Ve středu jsem objednal zboží udávané jako skladové zboží a v pátek , když jsem se telefonicky ptal jak to vypadá z dodáním , mi oznámili , že zboží ještě neodeslali . Objednávku jsem zrušil a zboží nakoupil u firmy Exte.
    Skutečnost neodpovídá nabídce .

    Reakce obchodu Killich s.r.o.

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za vzniklou situaci za kterou může současná situace s nedostatkem zdravých pracovníků ve skladu a tím způsobeným prodlením dodávek. Jedná se o naši chybu, že jsme nekontaktovali zákazníka a nedomluvili se s ním. Budeme se snažit reagovat více flexibilněji a situaci v budoucnu lépe řešit. Děkujeme za pochopení.