Přihlásit se a přidat příspěvek
  • objednal jsem si lahev alkoholu a dvě lahve koktejlového sirupu obě lahve byly 3 měsíce prošlé,po upozornění obchodu mailem ve kterém bylo i foto
    data spotřeby mi bylo oznámeno že mám láhve zaslat zpět (zajímalo by mne proč) že mi na účet vrátí peníze za láhve i cenu zpětné zásilky.
    došly pouze peníze za láhve 238kč.poštovné za zásilku a zpětnou zásilku byly 250kč.velmi dobrý obhod láhve asi pošlou někomu co nečte etikety.

  • Velmi vysoké dopravé. U osmi lahví dokonce 350,- Kč + 50 Kč dobírka, a to i tehdy, pokud je objednávka nad 5.000,- kč. Konkurence umí u takové částky buď zadarmo nebo třeba za 110,- Kč do 30 kg (cca 15 lahví). Dvě láhne zde za 150,- Kč a dokonce i Zásilkovna za 99,- Kč (konkurence běžně 60,- Kč). Zdarma až od 9.000,- Kč. Čili dopravné tragické, ceny dobré, ale doprava je zabíjí.

  • Odpověď na recenzi z 19. října 2014.
    Vážený pane buďto nevíte na na jaký příspěvek reagujete nebo máte již tolik stížností, že se v těch odpovědích ztrácíte. email jsem posílal jako odpověď na vaši objednávku dne 8.10 v 20:48 , kde bylo i číslo objednávky a přiložená fotografie dodané zásilky.
    Nicméně dle vašeho příspěvku jsem si lépe prostudoval krabici od rumu ve kterém láhev přišla a v jednom máte pravdu. krabice od rumu ve které byl vložen rum opravdu nepatří k té lahvi s rumem co jsem objednal. Obal k lahvi co jsem objednal tedy asi nedodáváte, že. jinak by vám asi brzy došli krabice na balení zásilek.

    I přesto trvám na tom, že k odesílání zásilek požívat obaly od produktů, které prodáváte je dle mého názoru neprofesionální.

    Více vás již nehodlám komentovat, protože je to ztráta času, stejně jako u vás cokoli kupovat s vaším přístupem k zákazníkům. Vaše arogantní odpověď hovoří za vše.
    S pozdravem Milan