Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostál jsem ani e-mail po objednání zboží. Nedoporučuji! Neodpovídají na emaily.

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Vážený pane, objednal jste si zboží u kterého bylo a stále je jasně uvedeno, že je dočasně vyprodáno a tedy logicky není skladem. Odešel vám automatický email se shrnutím objednávky a žádný email od vás k nám nedorazil. Vaše hodnocení je tedy zcela irelevantní a nesmyslené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemá nabízené zboží

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Pokud je u zboží uvedeno, že není skladem asi těžko můžeme zboží mít k dispozici. U vámi uvedeného zboží bylo jasně uvedeno, že skladem není a k tomu dále jen pouze předpokládaná doba dodání. Nechápeme tedy co se vám nelíbí, když uvádíme pravdivé informace o tom, že zboží není skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • objednány inkoustové kazety 23 ml, doručeny inkoustové kazety 21 ml
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá komunikace
    • Zboží přišlo včas

    Jsem zklamaný, protože barevná cartridge není funkční a černá hlásí pouze 70% kapacity. Ano, jedná se o repasované kazety, ale na stránce obchodu NEJSOU TAKTO OZNAČENY, pouze je zmíněno, že nejsou originální (což je skoro klamání zákazníka).
    Odpověď obchodu: “Zašlete zpět a vyměníme” je fér, ale bohužel vzhledem k lokalitě kde bydlím, současné pandemii a pracovní vytíženosti je to pro mne ohromná komplikace. Utratil jsem tedy 1000 KČ za 70% černého inkoustu
    Servis dobrý, ale obchod by si měl hlídat kvalitu zboží, které prodává a to je pro mě zásadní.

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    musím se ohradit proti tomu co tvrdíte, kazety jsou jasně označeny jako kompatibilní a je u nich rovněž uveden jejich objem. Bohužel každá věc se může pokazit a nikdo není schopen zajistit stoprocentní funkčnost a od toho je pak záruka. Dále bych vás rád upozornil, že to že software ukazuje 70% nemá nic společného s tím kolik je v kazetě inkoustu, je to pouze vymyšlený údaj na základě načtení čipu kazety a algoritmu programu. Kazety jsou plněny na maximum a poté zváženy, tudíž zde k chybě nemůže dojít.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • žádná
    • zboží dodají do 2 týdnů
    • píší že mají skladem a nemají.
    • místo jedné značky poslali mix 2 značek

    u doporučení obchodu (1 OTÁZKA) bych ještě nechal přidat NEVÍM

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Dobrý den,

    vaše objednávka byla v množství, které skutečně na skladě nebylo k dispozici, jelikož se na našem eshopu se nezobrazuje dostupné množství, nebyl jste o tomto informován v průběhu objednávky. To jen na vysvětlení, proč nebylo vše ihned k dispozici. S tím souvisí i další část vašeho příspěvku, ano jelikož jste skutečně objednal množství, které není běžné, snažili jsme se vám vyjít vstříc a dodat vše co nejrychleji a proto nakonec došlo na dvě různé varianty.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    V tomto obchodu jsem nakupoval poprvé.Zboží jsem objednal 13.11. 2020,bylo doručeno 25.11. 2020.Doba,za kterou mi byl výrobek dodán,zdá se mi být poněkud dlouhý.

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Dobrý den, vaše objednávka trvala tak dlouho, protože zboží, které jste objednávala bylo v době vaší objednávky jasně označeno jako dočasně vyprodané tzn. že v danou chvíli není skladem a ani není k dispozici u výrobce. Bohužel v tomto případě nelze garantovat jakýkoli termín dodání. Abyste předešel tomuto problému v budoucnu, doporučujeme nekupovat tiskárny osazené kazetami, které jsou chráněné patentem (vesměs všechny levné modely HP a Canon) a kde pak zbytečně přeplácíte a navíc často ani kazety nejsou dostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží, které je v e-shopu skladem jsem po zaplacení čekal týden, bez komunikace ze strany obchodu, bez dodání produktu.

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Vážený pane, zboží skladem bylo, ale nebylo v množství, které jste požadoval. Vzhledem k tomu, že jste nechtěl čekat, tak jsme se dohodli na stornu objednávky a obratem provedli refundaci platby. Prosím o sdělení co je na tomto postupu z naší strany špatně.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dva z troch atramentov inktec premium boli dodane s expiracnou dobou December 2018 - dodane na konci oktobra 2018

    Dva z troch atramentov inktec premium boli dodane s expiracnou dobou December 2018 - dodane na konci oktobra 2018. Po kontaktovani firmy inktec mi prisla odpoved ze vyrobca udava pouzitelnost datum expiracie + 6 mesiacov avsak ze atramenty vydrzia aj dlhsie s tymto sa nestotoznujem a urcite nebudem riskovat poskodenie tlaciarne kvoli expirovanemu materialu na to tam ta expiracna doba je.

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Vážený pane, pokud se neztotožňujete s oficiálním vyjádřením výrobce, budete asi chytřejší než samotný výrobce. V tom případě byste toto asi měl výrobci sdělit, že něco dělá úplně špatně a nerozumí tomu a že vy tomu rozumíte mnohem lépe a vysvětlíte jim jak to správně mají dělat. Jinak expirační doba a šarže je na inkoustech především z důvodu identifikace jejich výroby pro případ, že by se během testů zjistilo, že daná šarže je vadná a musely by se stáhnout z prodeje. Druhým důvodem uvedená data expirace je snadnější identifikace skladových zásob při jejich vyskladňování.

    Pro ostatní si dovolím jen vysvětlit, že uváděné termíny jsou minimální trvanlivostí do započatí spotřeby. Reálná použitelnost je řádově o několik let delší, protože doby expirace jsou kalkulovány na základě testů, které se provádějí za nejhorších možných podmínek skladování (světlo a teplo). V praxi se inkousty naopak skladovány v chladu a temnu. Z reálných testů máme výsledky použitelnosti inkoustů i více jak pět let po expiraci bez jakéhokoli následku v formě horší kvality tisku či nesprávného podání barev.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží došlo v proražené krabici do které byl ovidět, vnitřní krabička byla poškozená, obsah - náplň zatím nebyla použita - není záruka zda je funkční . Pásek na přelepení kazety s označením renovované- to nebylo v nabídce uvedeno. Vlastní krabička s kazetou se volně pohybovala v polovině krabice z 2.poloviny vystlaná papírem. Dodávku jsem reklamoval mailem na vaši adresu - omluvný mail odesla p. Šimša.

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Dobrý den, stížnost jsme spolu vyřešili. Přepravní společnost bohužel poškodila balíček spolu se zbožím, což není úplně přímo naše vina. V případě nefunkčnosti kazety zákazníkovi zboží samozřejmě vyměníme. Bohužel nerozumím tomu, proč jste poškozený balíček přebíral, mohlo se tak předejít těmto nepříjemnostem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kvalita za rozumnou cenu
    • Obchodníci

    Doposud jsem byl spokojen
    Záměrně odstranili datum spotřeby z výrobku
    Po dotazu proč tak učinili,se trapně vymlouvali

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Prošetřil jsem vámi udávané skutečnosti a musím konstatovat, že špatně označené balení jsme skutečně obdrželi přímo od výrobce. Nejedná se tedy o žádné výmluvy. Na tato balení jsme lepili dodatečnou informaci o expirační době. Proč se takto upravené balení nedostalo až k vám netuším, ale chápu vaše rozhořčení. Z naší strany se pokusím zajisti kvalitnější polep v případě, že se k nám dostane podobně špatně označené zboží.. Pokud nejste se zbožím spokojen, máte právo jej vrátit. Stejně tak pokud by nebylo kvalitní, máte právo jej reklamovat.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Teď už žádné.
    • Koupil jsem v tomto obchodě toner. Již jsem ho jednou koupil a byl spokojen. Protože se lehce změnil popis, dotázal jsem se, zda je to stejný toner, který jsem již kupoval. Byl jsem ujištěn, že ano. Bohužel tomu tak nebylo, zboží jsem vrátil, ale peníze ani po několika urgencích zpět nedostal. Takže POZOR byl jsem zde podveden !!!

    POZOR v tomto obchodě jsem byl podveden a připraven o peníze !

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    A nyní jak to bylo ve skutečnosti:

    1. Dodací lhůta: Zákazník objednal toner 28.11.2014, platba bankovním převodem.Platba za toner dorazila na náš účet 1.12.2014 a ten samý den byl toner odeslán. Proč hodnotí Nespokojený zákazník dodací lhůtu 0,5 hvězdičky z 5 hvězdiček nám není jasné.

    2. Přehlednost obchodu: Toto nechť posoudí každý sám.

    3. Kvalita komunikace: Pokud bychom nekomunikovali, asi těžko bychom vyšli vstříc a umožnili vrátit zboží po 7 měsících od zakoupení.

    4. Reklamace: Zákazník po více jak 7 měsících toner reklamoval. Po sedmi měsících používání a tedy po uplynutí zákonné lhůty ve které má nárok na vrácení zboží z důvodu reklamace. Nad rámec našich povinností jsme zákazníkovi vyšli vstříc a souhlasili jsme s vrácením zboží použitého a částečně spotřebovaného toneru..

    5. Jedinou podmínkou bylo podepsání opravného daňového dokladu a jeho doručení na naší adresu což se do dnešního dne nestalo. Bez tohoto dokladu nemůžeme proplatit částku za toner a celá věc je takto stále otevřena. Tento podepsaný doklad vyžadují naše daňové zákony.

    Nechť každý posoudí sám, zda je takového hodnocení spravedlivé či nikoliv. Bohužel občas se skutečně potvrzuje známé pravidlo: "Za dobrotu na žebrotu". V tomto případě navíc se zájmem co nejvíce nás poškodit, viz nesmyslné hodnocení.

    Aktualizace 5.2.2016

    Zákazník uznal svoji chybu, že nedodal ani číslo účtu, ani podepsaný dobropis. Toto napravil a na základě toho mu byla vrácena kupní cena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nulová komunikace a poradenství

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Dobrý den, bohužel netuším v čem byl problém. Pokud jste psal email, je možné, že nedorazil. Osobně doporučuji poslat znova případně zavolat. Právě na komunikaci a poradenství si velmi zakládáme, protože dneska vám všichni prodají všechno, ale už pomalu nikdo nerozumí tomu co a jak funguje a co udělat, pokud něco nefunguje jak má.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nám prodal kompatibilní kazety pro tiskárnu EPSON, se kterými tiskárna nekomunikuje. Po prvním mailu, ve kterém jednatel firmy napsal, že jsou s EPSONEM problémy, s námi přestal komunikovat i INKTEC. Teď s námi nemluví naše tiskárna, ani obchod s inkousty.

    • no zdálo se mi, že slušné ceny, ale později se ukázalo, že to byla jen chyba v ceníku
    • potvrdí objednávku (člověkem, ne robotem) a dvě hodiny na to sdělí jinou, cca 3x vyšší cenu a dvě možnosti - ber, nebo storno objednávky.

    osobně toto hodnotím jako neseriozní chování. rozumím tomu, že může dojít k chybě v systému, ale očekával bych jiné chování obchodníka. např. nabídnutí nějaké slevy, nebo doručení zdarma, či něco podobného. reakce - ber za jinou cenu nebo nech být - mi nepřipadá zcela adekvátní, vzhledem k tomu, že chyba byla jednoznačně na straně prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    ok

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • přehlednost, v některých oblastech výrazně nižší ceny než u konkurence, střižna Casablanca
    • asi jen edna unikátní věc (viz střižny), chtělo by to vylepšit kategorie (některé jsouprázdné)

    tento obchod jsem zvolil kvůli jediné položce, protože jinde na internetu byla 2-3 krát dražší. Jinak na základě jednoho nákupu nemohu hodnotit obchod z hlediska přïstupu k zákazníkovi, ale z hlediska zákazníka, který se rozhoduje, zda se vrátit, nebo ne. A tady asi ne.

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Dobrý den, vaši reakci jsem dost dobře nepochopil. Jen pro vaší informaci, některé kategorie jsou prázdné třeba proto, že už víme, že budeme brzy mít toto zboží a nebo naopak jsou už prázdné, protože se zboží už neprodává a kategorie ještě nebyla zrušena. Je škoda, že jste neuvedl konkrétní případ. Vaše hodnocení nás i přesto mrzí, protože nevíme proč takto hodnotíte.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikuje

    Vyhněte se tomuto obchodu

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Dobrý den, píšu zde jen proto, abych vysvětlil tento příspěvek ostatním. Tento zákazník omylem zadal špatný email a tudíž nedostal naší informaci a myslel si, že je chyba na naší straně. Po zveřejnění jeho reakce zde jsme ověřili kontaktní údaje a následně se vše vysvětlilo.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Dobrá cena
    • Rychlost zaslání
    • Nemohl jsem najít správný typ tiskárny, po dotazu za firmu správně navedem.

    Velmi dobrá služba
    Doporučil jsem kamarádům

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Dostal jsem repasovane kazety a nevedel jsem ze to bude repas. Priste, za techto podminek, si asi koupim original.

    Reakce obchodu InkTec CZ s.r.o.

    Dobrý den, na stránkách je pokaždé jasně uvedeno o jaké zboží se jedná, pokud jste nebyl spokojen, mohl jste zboží obratem vrátit v rámci 14 denní záruky vrácení zboží, která je navíc dána zákonem.