• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží nekompletní
    • špatná komunikace

    zboží bylo dodáno nekompletní a dosud což jsou 3 týdny jsem se nedočkal nápravy !!!!!

    Reakce obchodu Hykro eshop

    Dobrý den pane Okáči,

    děkujeme za hodnocení, i když není pozitivní. Vše už jsme si dnes řekli po telefonu a věřím, že nakonec jsme to zvládli vyřídit k Vaší spokojenosti.

    Pro vysvětlení zde na Heuréce. Dodavatel poslal nekompletní topení v originál balení a poté, co jste to zjistil, tak jsme začali řešit reklamaci u dodavatele. Od toho přišla zpráva, že stížnost předává k výrobci, od kterého produkt má. Toto bylo během 10-14 dnů vyřešeno a dodavatel nám chybějící díly poslal a my je po obdržení přeposlali k Vám. Celý proces trval 19 dní. Mrzí mě, že jste komunikaci se mnou vyhodnotil jako špatnou, protože si myslím, že jsem udělal co bylo v mých silách.

    Ještě jednou se Vám tímto omlouvám za vzniklé komplikace a doufám, že nám i přes tuto špatnou zkušenost dáte ještě šanci. Toto se pravdu nestává a je mi líto, že zrovna Vaše objednávka dopadla takto. Neradi bychom přišli o dobrého zákazníka. Nejedná se o naši chybu kterou bychom mohli nějak ovlivnit .

    Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den

    Honza, E-shop Hykro

  • Při nákupu bylo u zboží - termín dodání "týden". Po 3 týdnech žádné info o stavu objednávky.

    Reakce obchodu Hykro eshop

    Dobrý den pane Dvořáku,

    omlouváme se, ale letos se nemůžeme spolehnout na termíny dodání zboží snad u žádné položky. My to víme a zákazníci to chápou. Vždy se snažíme vyjít vstříc a vše se zákazníky domluvit pro jejich spokojenost. Ani u Vás to nebylo jiné:

    29.6. jste stůl objednal.

    30.6. Vám kolegyně odpovídala na email, že jsme dostali informaci od dodavatele, že bohužel tento stůl bude k dispozici až v druhé polovině srpna a že prosíme o zpětnou odpověď, zda si přejete počkat, nebo objednávku stornovat. Odpovědi se nám nedostalo..

    14.7. Vám kolegyně opět psala, jak jste se rozhodl, jestli počkáte, nebo si přejete objednávku stornovat, ale opět bez odpovědi.

    Mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojen a doufáme, že i přesto nám zachováte přízeň.

    Děkuji a přeji Vám pěkný den :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna komunikace

    Nakoupila jsem poprve a naposledy.

    Reakce obchodu Hykro eshop

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace při vyřizování Vaší objednávky.

    V březnu nastoupili dva noví pracovníci, které zaučujeme a proto mohlo dojít k problému.

    Děkujeme za pochopení a budeme rádi, když se k nám do obchodu opět vrátíte.

    Přejeme Vám pěkný den, HYKRO.

  • Na vyřízení své objednávky čekám již 11. den bez sebemenšího vysvětlení.

    Reakce obchodu Hykro eshop

    Dobrý den,

    mrzí nás, že vyřízení trvalo tak dlouho. Snažíme se, aby k tomuto problému v komunikaci již nedocházelo.

    Přejeme Vám pěkný den, HYKRO.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No, raději bych nic neshrnoval. Objednal jsem za 84,-Kč, tak zněla i objednávka a při převzetí po mě bylo požadováno 125,-. Jsou to možná zanedbatelné peníze, ale přijde mi to nefér. Dovolil jsem si na to mailem poukázat, odpovědi jsem se však nedočkal žádné, ale jako bonus mi Hykro tvrdilo, že mi posílají mnou objednané zboží /stejné/ na mnou uvedenou adresu. Dvě objednávky jsem opravdu neuskutečnil. Nemá ani cenu říkat, že nic žádnou přepravní společností na moji adresu nedorazilo. To snad stačí

    Reakce obchodu Hykro eshop

    Dobrý den pane Broži,

    mrzí nás co se stalo a omlouvám se za nedorozumění, ke kterému došlo. Hlavně se omlouvám za to, že nikdo Vám neodpověděl na e-mail, snažíme se, aby se tyto situace již nestávaly.

    Přeji Vám pěkný den,

    HYKRO.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    ZAKOUPENÝ FÉN VŮBEC NEHŘÁL.

    Reakce obchodu Hykro eshop

    Vážený zákzníku,

    těchto fénů jsme prodali cca 30 ks a žádnou stížnost jsme na ně neobdrželi . Jedná se o výrobek který je i nadále velmi populární. Samozřejmě že u produktu na 12 V nemůžete očekávat stejnou rychlost a výhřevnost jako u domácího běžného spotřebiče na síťových 230 V.

    Hykro s.r.o

  • Uvedené kontaktní telefony nikdo nezvedá, objednané zboží není ani po 10 dnech doručeno, na mailový dotaz ohledně vyřízení objednávky nikdo nereaguje... Co ještě dodat ??

    Reakce obchodu Hykro eshop

    Dobrý den,

    S politováním se omlouváme za špatnou komunikaci v uvedeném období. V tomto termínu jsme byli jako vystavovatelé na mezinárodním veletrhu karavanů v Brně . V rámci přípravy i likvidace výstavy jsme byli cca 10 dní ve velmi omezeném režimu. Během příštích akcí si dáme již pozor abychom včas a úplně naše zákazníky informovali o omezení provozu a nastavili lépe komunikační kanály.

    Hykro s.r.o

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zřejmě se jedná o podvodníky, zboží jsem uhradila , ale od té doby se mnou nikdo nekomunikuje a zboží nikde :-(
    • slabiny má všude

    ROZHODNĚ ZDE NIC NEKUPUJTE, neuvidíte peníze ani zboží :-(

    Reakce obchodu Hykro eshop

    Dobrý den, paní Zuzano,
    nechal jsem si zpracovat celý nákupní proces Vaší objednávky a zní takto:
    1) Dne 28.5. proběhla Vaše internetová objednávka, následující den Vám bylo e-mailem odpovězeno jaké druhy zboží a v jakých velikostech jsou k dispozici skladem,
    2) další den jste svůj požadavek na rozměry změnila
    3) dne 30.5. elektronicky jste svou objednávku zrušila s tím že děkujete za spolupráci a že jste si sehnala pro Vás ideální rozměry produktů jinde. Objednávku jste neměla uhrazenou, protože bylo zadáno dobírkou přes společnost Toptrans. Tudíž jste těžko mohla někam zaslat peníze předem bez zboží.

    Omlouváme se, ale neshledali jsme žádný důvod k Vašemu rozhořčení! Za Hykro.cz považujeme vše v pořádku!

  • Obchod je zřejmě v pohodě, ale zboží, které nabízí není na skladě. Doposavad jsem nic neobdržel, ale je pravda, že obchod mne informoval o tom, že musí zboží objednat a do 10 dnů, že bude, což se zatím nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádný zájem prodat zboží. Nabízejí co nemají.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatim o nich nevím
    • Zboží jsem nedostal
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalý

    Jako Hlemýžď

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zatím nemohu komentovat.
    • Bohužel, zboží jsem doposud od 17.7.2014 nedostal. Obchod komunikuje až po mém několikátém telefonickém dotazování.

    Vlastní zkušenost s obchodem zatím není dobrá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pro mne , zatím žádné .
    • Nezodpovědnost .

    Na stránkách HYKRO eshop
    píší : zboží které není skladem dodáme do 14-ti dnů ..
    Na mou písemnou žádost proč v termínu nedošlo , jsem dostal odpověď až po 4 dnech ..

    Reakce obchodu Hykro eshop

    Dobrý den,

    uvedený termín u produktů není termín dodání, nýbrž termín naskladnění zboží na náš sklad a po té opět označený jako "SKLADEM".

    Děkuji za pochopení, E-shop Hykro

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nedorazilo ani po 14-ti dnech.
    • Při snaze o mailový dotaz, žádná odpověď.
    • Při snaze o telefonický dotaz nebyl hovor přijatý a zpět již nikdo nezavolal.

    Byl jsem velmi zklamán přístupem tohoto e-shopu. Objednal jsem si tři věci a oni mě odpověděli, že jednu položku nemají a že ji obědnají což posune termín dodání na jeden týden. Napsal jsem že souhlasím, ale že za 14 dnů odjíždím na dovolenou a pokud by to nestihli, aby mě informovali. Po 13-ti dnech jsem psal mail, jak to vypadá s mojí objednávkou. Za celý nasledující pracovní den mně nikdo neodpověděl. Pokoušel jsem se tedy udělal telefonický dotaz, ale hovor mně byl vymáčnut a zpět již nikdo nazavolal. Teď jsem v situaci, kdy odjíždím na dovolenou a nemám věci, které jsem potřeboval. Komunikaci obchodu tedy z pochopitelných důvodů považuji za katastrofickou a nikomu bych tento obchod nedoporučil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zapoměli jste přiložit český návod na montáž!

  • Recenze byla smazána z důvodu opakovaného hodnocení jedním uživatelem.