Přihlásit se a přidat příspěvek
  • krakra: chtěl bych se omluvit a zrušit předchozí příspěvek.
    po stížnosti na vyřízení reklamace jsem obdržel omluvu a novou baterii,(chyba technika).
    oceňuji takový přístup k zákazníkům.
    kvalita obchodu se pozná až když je nějaký problém a tento byl vyřízen k moji 100% spokojenosti.

  • kvalita a přístup k zákazníkům se projeví až když nastane nějaký problém.
    Poslal jsem repasovanou baterii pro vysavačCarneo sc610 po 3 měsících na reklamaci ( nabitá nevydrží bez odběru ani 24h) jaké bylo moje překvapení když přišla zpět jako neoprávněná reklamace.dle vyjádření technika má kapacitu 60% a to je v pořádku.Po dalších 14 dnech je prakticky nepoužitelná ( vydrží 12min místo původních 90min a to má mít o 30% větší kapacitu než originál.
    Proto se obrátím jinam kde si budou zákazníka vážit a ne se chovat - peníze už máme a další nás nezajímá.