• žádné
    • nabízí službu, kterou nedodrží

    velmi špatné

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem si zboží a dorazilo úplně něco jiného. reklamace byla vyřízena rychle, ale zboží co poslali nebylo kompletní, už čekám přes pět dní na zbytek komponentů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Teprve po 3 dnech od objednání, kdy mělo být zboží vlastně již expedováno, jsem dostal zprávu, že objednané zboží není skladem a zásilka od dodavatele bude doručena teprve až za týden. Z tohoto důvodu jsem objednávku stornoval.
    Podle mne neseriozní jednání prodejce, jelikož i přes toto sdělení měl na e-shopu stále dostupnost u tohoto zboží za 3 dny...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nic
    • komunikace

    Reakce obchodu Flower Service

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše negativní recenze, ale po dohledání objednávky jsme zjistili, že zboží bylo odesláno následující den a druhý den jste jej měl na rozvozu, kde Vás na uvedené adrese řidič nezastihl. Dále jsme z dotazníku zjistili, že zboží jste měl poškozené, ale žádný email nebo volání na řešení celé situace neevidujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání
    • Neúplný popis zboží

    Zboží dorazilo, obchod komunikuje skvěle, ale výrobek je velmi nekvalitní, sice zaručují českou výrobu, ale stav odpovídá spíš čínskému padělku. Nevím, zda za to může obchod, nebo je výrobek opravdu nekvalitní a tím pádem za to může výrobce. Jde o Andělské zvonění, díly na sebe nepasují, je to celé křivé a z velmi tenkého plechu. Mám tady pro porovnání 2 staré originální zvonění po babičce a po mámě a jsem přesvědčena, že jsem prohloupila. Zboží je nekvalitní, obchod komunikoval skvěle, ale měl by uvést, že je to vyrobené v chráněných dílnách od postižených, což je možná i důvod nekvalitní práce. Kvalita neodpovídá ceně. Mohla jsem ušetřit 6 stovek a koupit si rovnou padělek... K pláči. Bohužel už obchod asi nevyužiju.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabídka konkrétního produktu,který jsem hledala.
    • Přehledné stránky, poměrně velká nabídka zboží.
    • Komunikace.
    • Zboží jsem objednala a zaplatila 22.4.2015 a do dnešního dne nedorazilo a ani ze strany obchodu nebyla odeslána žádná informace o stavu objednávky.
    • Zboží bylo uvedeno skladem.

    Bohužel, nemohu doporučit .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Jeden z objednaných předmětů byl ve stříbrné namísto zlaté barvě. Vracet ho sice nebudu, protože šlo jen o drobnost, která mi za cestu na poštu nestojí, obchod ovšem doporučit nemohu. K tomu navíc byl balík špatně zabalen.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Po objednání zboží jsem nedostal žádnou odpověď.
    • Zboží bylo expedováno až po týdnu. Fiskars 135050 kluznými křidélky-dodáno bez křidélek.

    Reakce obchodu Flower Service

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí, že zde došlo k této chybě, byl Vám zaslán podle naší evidence email s informací o vyřazení zboží z katalogu výrobce. Tato informace se k nám dostala v čase, kdy jsme čekaly zásilku s novým zbožím, proto jste byl neprodleně informován o tom, že hrábě se již nedodávají s křidélky ale samotně. Dále se omlouváme za pozdní dobu dodání.
    Uděláme vše proto, aby se tato chyba již neopakovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zaslané zboží bylo prošlé, žádala jsem výměnu a poslali mi jiný produkt, aniž by si předem ověřili, že s tím souhlasím. Nakonec v pořádku vrátili peníze, ale komunikace byla složitější.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Květinové závěsné obrazy na stěnu jsem ocenila jako dobrý nápad
    • Zboží přišlo poškozené, zlomený vrchní kryt a rostliny velmi oschlé, zdevastované. Nevím, jestli odpovědnost nese vaše firma nebo dopravce, vzhledem k volným květnovým dnům, ale zklamáni bylo veliké.
    • Nestydím se i podepsat. Mgr. Radka Klempířová

    Vzhledem k ceně opravdu nedoporučuji

    Reakce obchodu Flower Service

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí, že zde došlo ke komunikační chybě, kde naše pracovnice Vás měla informovat, že květinový obraz je náchylný na přepravu a je možný pouze osobní odběr. Omlouváme se za dopravce se kterým vyřešíme poškození přepravovaného zboží.
    Uděláme vše proto, aby se tato chyba již neopakovala.