• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka doposud nedorazila. Obchod by měl rozvázat smlouvu s dopravcem Zásilkovna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento dotaz je tak trochu vysmech, kdyz mi zbozi za deset dnu od objednani nedorazilo...
    No ale kdyz uz se tedy ptate a ze vsechno zbozi melo byt skadem, ze pry na startovni care, kdesi mezi regaly, tak spokojeny nejsem vubec.
    Neni to poporve. Behem Vanoc jsem to akceptoval, ale ted?

    Reakce obchodu Enervit

    Dobrý den,
    jakmile jsme se o nedodávce dozvěděli (z této reakce), hned jsme řešili (do té doby jsme o problému bohužel nevěděli). Zjistili jsme problém na straně výdejního místa, za což se moc omlouváme. Vše je již vyřešeno a jak jsme si volali po telefonu, prodejna se vám ozve a dojde k předání "zatoulané" objednávky.
    Pokud je u nás zvolena doprava některým z přepravců, expedujeme objednávky nejpozději druhý den, proto nás tento problém s nedodávkou na odběrném místě moc mrzí. Nastavíme silnější ověřovací proces i v případě našich partnerských prodejen - výdejních míst. Tak aby k podobným problémům nedocházelo.
    Při jakémkoli problému každopádně prosíme o informaci, abychom o něm věděli - pak jsme schopní obratem vše vyřešit. Děkujeme za důvěru a přejeme hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po výzvě obchodu k vyzvednutí zboží nebyla dodávka kompletní.
    Asi moc zakázek, měli by zvolnit :)
    A na dotaz v jakém stavu je moje objednávka, tak nevím. Viz první řádek.

    Reakce obchodu Enervit

    Dobrý den,
    mrzí nás, že zásilka nebyla kompletní. Kontaktujeme náš partnerský obchod, který objednávku realizoval a zjistíme, kde byl problém. Tyto objednávky nejdou přes náš centrální sklad jako v případě doručení Českou poštou, Zásilkovnou a dalšími přepravními službami. Ještě jednou se vám omlouváme, jde o první případ, o kterém víme.

    Doplňujeme podrobnosti ještě poté, co jsme řešili s obchodem:
    - z 11 položek byla chybně vychystaná 1 tyčinka (jiný druh)
    - přímo na prodejně se personál omlouval za chybu a nabídl řešení
    - po nepřebrání zásilky vám ještě zasílali e-mail s omluvou a slevou na tuto objednávku, již i se správnou tyčinkou
    - tyto omluvy a nabídka zůstaly bez vaší reakce

    Samozřejmě nás stále mrzí, že nastala chyba při záměně tyčinky, nicméně náš partnerský obchod se vám za ni omluvil a nabídl vstřícné řešení, což považujeme za férový přístup a postup. Budeme rádi, když nám zachováte svou přízeň.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo,
    • obchod nereaguje
    • nespolehlivé

    Reakce obchodu Enervit

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že se někde něco zadrhlo. Samozřejmě problém vyřešíme, po jeho zaregistrování zde jsem Vám zkoušel hned volat, zítra prověřím přímo ve skladu. V systému vidím, že objednávka byla vyřízena, ale mohlo se se zásilkou stát něco cestou. Jakmile prověřím ráno u kolegyně, budeme vás kontaktovat. Pokud jste svou zásilku nedostal, ještě jednou se moc omlouváme a vše co nejrychleji napravíme!

    AKTUALIZACE:
    Problém vyřešený na základě dnešního telefonátu. Zásilka se bohužel někde zatoulala na straně dopravce. Proto jsme se domluvili na zaslání nové objednávky. V případě jakéhokoli problému doporučujeme kontaktovat náš e-shop s využitím uvedených kontaktních údajů (e-mail, telefon) - jakmile o problému víme, jsme schopní ho prakticky obratem vyřešit. O nedoručené zásilce ze strany dopravce bohužel nevíme, stejně jako o případném kontaktu na ose zákazník-dopravce. Děkujeme za pochopení