Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Za týden žádná odezva objednávka dosud nedoručena

    Asi bych již nic neobědnal

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Špatná komunikace,dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nebyla ani po týdnu odeslána
    • Žádná zpráva z obchodu

    Reakce obchodu Dřevotvar družstvo

    Dobrý den, Mirku,

    mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami spokojen. Z kapacitních důvodů aktuálně probíhají expedice objednávek vždy ve středu (není-li se zákazníkem dohodnuto jinak), přičemž close time je nastaven na úterních 12.00 hod. Vaše objednávka ze středečního poledne tak spadla do expedice následujícího týdne. Informace o aktuální dodací lhůtě jsou uvedeny jak na stránce "Doprava a platba", tak v košíku při výběru dopravy. Vaši připomínku bereme v potaz, pokusíme se dané informace prezentovat zřetelněji a lépe.

    Za Dřevotvar družstvo
    Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho to trvá a ani se neozvou

    Reakce obchodu Dřevotvar družstvo

    Dobrý den,

    vaše nespokojenost nás velice mrzí. Obratem vás budeme kontaktovat s informací o vaší zásilce.

    Za Dřevotvar družstvo
    Markéta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka dodnes není u mne a to jsem byl info že nejpozději 13 odejde, ale na šopu bylo že začínají 7.1. haha sranda odbchod

    Reakce obchodu Dřevotvar družstvo

    Dobrý den,

    omlouváme se za prodlení. Objednávka by Vám měla být doručována během dneška.

    Za Dřevotvar družstvo

    S pozdravem
    Markéta

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • o žádných nevím
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží jsem objednala před téměř 14 dny a zboží ještě nedorazilo, ač na svých stránkách prohlašují, že zboží odešlou do 3 dnů od úhrady na účet - proto s obchodem spokojená nejsem