Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slibují doací lhůtu, kterou nedodrží
    • neoznámili, že zboží nebude doručeno ani v náhradním termínu

    Bohužel zvolené zboží nebylo naskladněno. Po onámení náhradního termínu doručení nebylo opět doručeno. Až po mém osobním telefonickém dotazu mi bylo sděleno, že zboží teprve došlo a najednou zjištěno, že jim chybí i další zboží do objednané kazety. Obchod mě vůbec neinformoval.

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den, omlouváme se Vám za vzniklé potíže. Vaši objednávku jsme přehlédli při hromadném rozesílání po naskladnění chybějící položky. Snažíme se vždy zákazníka pravdivě informovat. Bohužel při množství vánočních objednávek nám Vaše unikla. Přejeme Vám krásné prožití vánočních svátků.
    Dobrý dárek

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží jsem vrátila z důvodu viditelného přelepení etikety "spotřebujte do:". Původní etiketa měla datum spotřeby 5.9., zboží dorazilo 10.9., datum bylo přelepeno na spotřebu 13.10. Etiketa byla jakoby rozmazaná, politou vodou. Jelikož se jedná o zboží ke konzumaci, tak z výše uvedených důvodů není k tomuto výrobku důvěra.

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    dovolte nám uvést situaci na pravou míru. Zboží (potraviny) cestující v rámci EU musí mít samolepku se složením a datem spotřeby cílového státu ještě před příjezdem do toho státu. Z toho důvodu není možné, aby nám výrobce zasílal samolepky zvlášť. A bohužel minikýty jsou balené po 10 kusech v kartonu a obaly jsou mírně mastné, takže se stává, že samolepka se umastí a text není čitelný. Přijde nám ale fér, nechat tam originální samolepku, aby se zákazník necítil podveden a přilepit k tomu samolepku, kterou jsme si vytiskli znovu sami. Samozřejmě Vám na přání můžeme zaslat doklad o původu. Aktuální minikýty mají trvanlivost až do 18. 10. 2014. Nechceme mít špatnou pověst a trvanlivosti si hlídáme.

    Je nám líto, že Vám to přišlo podvodné už třeba z důvodu, že s námi nemáte předchozí zkušenosti.

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dřevěná bedna neodpovídala te vyobrazené, podle mě použili levnější variantu

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    omlouváme se Vám, na fotografii byla vyobrazená kazeta z loňského roku, která již není k dispozici. Tuto položku jsme na Vaše upozornění nově nafotili, utekla nám v množství sad, které nabízíme. Mrzí nás Váš komentář, protože nová kazeta je v nákupu dražší, je mořená, lakovaná a opatřená koženkovými pásky s kovovými cvoky, takže se nejedná o účelovou levnější variantu.
    Přejeme hezký den
    Dobrý dárek s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednala jsem svatební dar mým známým- sekt + držák, co mě vážně naštvalo byla nalepená sněhová vločka na sektu a také drobky z vločky na etiketě. Když si objednávám zboží v červnu, tak je naprosto absurdní lepit sněhovou vločku na sekt! Musela jsem ji sekřábnout a musím podotknout, že to teď nebypadá moc hezky. Jsem vážně zklamaná. Nikdy víc si už z Vašich stránek nic neobjednám.

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    na svatebním dárku, který jste si objednala byla na sektu bílá ledová vločka nafocena. Věřte, že kdybychom dodali produkt bez vločky, mohli bychom být obviněni z klamavé reklamy, že ukazujeme něco, co následně nedodáme. Věřím, že sloupnout textilní dekoraci z plsti oboustranným lepítkem Vám nezabralo tolik času. Pokud Vás tato skutečnost tak naštvala, omlouváme se Vám.
    DobrýDárek.cz