Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Byla jsem velice zklamaná. Pádlo má kaz - suk, takže část nápisu úplně zanikla. Udivuje mě, že ten kdo to dělal to mohl vůbec vyrobit. Zajímalo by mě, jestli by si takový výrobek udělal pro sebe nebo své známe!

    Vadí mi, že se nad nekvalitním provedením sami nepozastavili a poslali v podstatě nepoužitelný dárek. Šla jsem na poslední chvíli shánět něco jiného.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V době, kdy měl mít obchod otevřeno, otevřeno neměl. Ani na webu, ani v mailu nepsali, že by měli změnu otevírací doby. Na uvedených telefonních kontaktech nikdo nebyl. Triko jsem jim nechal nevyzvednuté - ještě že jsem ho neplatil dopředu :-)

    Prodejnu mají in the middle of nowhere a když tam konečně přijedete, nikdo tam není, obchod zavřený. Nebrat.

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    aktuální otevírací doba ve dnech od 24.12.-31.12. byla uvedena na titulní straně eshopu a v kontaktech v menu. Mrzí nás, že je pro Vás Praha 9 tak nedostupná. Tričko BRNO si určitě pořídí brzy jiný zákazník.
    Váš DobrýDárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vymyšlená historka o poškození během dopravy, podle mne nepřiznali nedostupnost zboží
    povýšené chování jednatelky firmy

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den, Vy si nedáte pokoj. Podnikám od roku 1996, nemám zapotřebí si vymýšlet. Přečtěte si recenze níže, zákazníci naopak oceňuji náš individuální přístup a ochotu. To, že jsem Vás nazvala hulvátem mi přijde adekvátní k Vaší nenávistné komunikaci. Pokud chcete více informací k reklamaci zásilky u kurýrní služby Messenger, kontaktujte nás. Myslím, že toto není platforma pro řešení takovýchto situací.

    • Zajímavá a originální nabídka, dobrá komunikace při vyjasňovaní objednávky, ale ….
    • Došlo k záměně dodávky, což se stát může. Rozhodující teď bude reakce a rychlost vyřízení reklamace. Dárek potřebuji obratem. Pak teprve mohu obchod doporučit, či naopak .
    • Jan Rýdl

    Zatím velice špatné - dostal jsem jinou zásilku. Nicméně mohu dát + pokud vše bude vyřízeno v požadovaném termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Lahev rumu DIPLOMATICO s fotografií oslavence mě byla doručena zásilkovou službou. Po rozbalení jsem zjistil, že viněta na lahvi je ve velmi špatném provedení. Lahev bych jako dárek nepoužil. Vůbec nechápu, že mě něco takového poslali. Po telefonní reklamaci jsem musel do firmy zajet a zde vinětu vyměnili za jinou, která se blížila vzoru který jsem dostal e-mailem ke schválení.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží bylo v pořádku, ale doručeno jinam.

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    dopravce Vás nezastihl na telefonu ani doma, zboží uložil do nejbližšího Parcelshopu. Bohužel toto nejsme schopni ovlivnit, mrzí nás, že tato situace nastala, ale není důvod nedoporučit náš obchod dalším zákazníkům.
    Dobrý dárek

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Rychlost

    Doporučuji, vše v pořádku

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    nerozumíme hodnocení, pokud jste byl nespokojen, kontaktujte nás, prosím.
    Poškozuje to náš obchod i naši práci.

    Děkuji za pochopení
    Andrea Halamová, Dobrý dárek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zajimavé ceny
    • zboží objednáno 9.12. vyzvednuto až 21.12. velice laxní přístup personálu

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    zboží zákazníkům nevnucujeme. Někteří zákazníci nám dopředu sdělí, že chtějí dárek až na Vánoce a my jim ho rezervujeme. Je pouze na zákazníkovi, kdy si zboží vyzvedne pokud si přeje osobní odběr. Jestli jste si přišel až 21.12. vidím spíše laxní přístup v zákazníkovi. Ale nevím, možná se mýlím nejen o Vánocích :). Přeji Vám krásné Vánoce.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vybrané zboží, mělo být skladem, ale nebylo, tak buď čekat nebo že pošlou náhradní... Sice poslali, ale krabice roztržená a ještě chybělo dřevěné krájecí prkénko... Měl to být vánoční dárek, což nyní asi nebude... "Za dost peněz hodně málo muziky..."

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    komunikovala jsem s Vámi přes e-mail, navrhla řešení již bez Vaší odpovědi. Vždy se snažíme zákazníkovi vyhovět, což potvrzují i recenze níže. Mrzí mě Vaše nespokojenost.
    Přeji Vám krásné vánoční svátky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost dodání
    • dobré nápady
    • horší kvalita provedení (než loni)
    • kratší doba spotřeby
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Docela rychle

    Docela rychle vyřízeno. Ale za ty prachy hrozný aušus zboží. Nikdy vice

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Pokud nejste se zbožím spokojen, můžete jej vrátit.
    Cena je vyšší proto, že u ostatních výrobců dostanete sice za menší cenu potištěnou rohožku, ale bez okrajů a dárkového balení.
    My ještě rohožky odesíláme na obšívání, což se dělá jinde než ve výrobě rohoží a poté je dárkově balíme, takže to všechny tyto dopravy a dodatečné úpravy včetně dárkového balení jsou promítnuty v konečné ceně.

    Přesto jsme rádi i za tutu negativní reakci, protože se snažíme zákazníkům vyjít maximálně vstříc jak dodací lhůtou, tak kvalitou zboží a Váš příspěvek nám dal podnět ke hledání alternativ k tomuto produktu.

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Do sklenice se rozhodně nevejde 870ml a text je hrbolatě rozmístěn. Navíc je celkem špatně čitelný.

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu v textu převzatého od dovozce do ČR. Popis je již opraven. Zboží máte možnost vrátit či si nárokovat slevu.

    Bohužel po této naší nabídce zaslané e-mailem jste se již neozval.
    Přesto doufáme, že u nás třeba ještě nakoupíte a Vaše zkušenost bude jen lepší.

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dodací lhůta byla 5 dní, přišlo v den předání dárků oslavenci. Už jsme ani nedoufali, že dárek předáme. Komunikace s přepravcem byla hrozná.

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Vážený zákazníku,

    o zpozdění Vaší objednávky jsme se Vás chtěli informovat týž den telefonicky. Bohužel se nám nepodařilo Vás zastihnout.
    Věřte, že je i v našem zájmu, aby zákazníci dostávali zboží včas a byli spokojeni jak zákazníci, tak i obdarovaní. Zpozdění nás samozřejmě mrzí a stejně tak i špatná komunikace s přepravcem, kterou nejsme nepředvídali.

    Problémy s přepravcem vždy prosíme, hlaste obratem jak na příslušnou přepravní společnost, tak i na odesílatele, aby se vše řádně prošetřilo a do budoucna zamezilo případným problémům.

    Pevně doufáme, že Vás tato zkušenost neodradila od dalšího nákupu a Vaše přístí objednávka proběhne v pořádku.

    Děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pestrý sortiment
    • dobrá komunikace
    • nevhodné balení (zdeformováno do malé krabice)
    • neuvádí u zboží dodací lhůty (v mém případě bylo nutno dárek vyrobit, naštěstí jsem objednal včas)

    Dostal jsem něco jiného, než jsem objednal. Svatební dort z osušek a plenek s medvídkem nahoře (kód zboží DD01096) vypadá na fotce v nabídce velmi pěkný a proporčně vyvážený, má mít průměr cca 30 cm a výšku cca 40 cm, z ní medvídek asi třetinu. Dostal jsem výrobek s průměrem pouhých 23 cm, zato s výškou 42 cm, z ní medvěd má 20 cm. Spíš než jako dort s medvídkem to vypadá jako malý dortík s velkým opilým medvědem na nočníku - celé je to šišaté a kácí se to dozadu, patrně proto, že to přišlo nacpané do krabice, jejíž největší rozměr je 37 cm.
    Reklamovat to nemíním, svatba se kvůli tomu odkládat nedá, ale jsem zklamaný.

    • chtěl jsem upravit adresu dodani, coz byl pro obchod tak velky problém, ze se tak nestalo

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    to bude nejspíše nedorozumění, protože jste uvedl, že žádáte o změnu adresy (ale napsal jste pouze název firmy), ale když se zásilka odesílala, název firmy u Vašeho účtu souhlasil s tím, o jehož změnu jste žádal. Domnívali jsme se tedy, že jste si adresu změnil sám, což je po přihlášení do e-shopu možné. A je to možné nahlásit i řidiči PPL v den doručení. Pokud se tak zásilka dostala jinam, než jste si přál, omlouváme se za chybu.

    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr zboží
    • Nabízí španělskou kýtu která má mít 4-4,5 kila a pošlou kýtu která má 3550g....proto nedoporučuji.

    Nedoporučuji....zákazník je šizen hmotností kýty a zaplatí víc než jakou má kýta hodnotu.

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    sušené kýty objednáváme ve Španělsku ve velkém množství. Každá kýta má od dodavatele garantovanou váhu v uvedeném rozmezí 4-4,5kg dle hmotnosti vepře. Při rozesílání jsme si váhového rozdílu nevšimli, za což se Vám omlouváme. Pokud byste nás kontaktovala napřímo, rádi bychom Vám kýtu vyměnili.
    Dobrý dárek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zavřený obchod, nikdo nezvedal telefony, reakce až na následný email. V žádném případě nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    To, že nabízíte zboží, které nejste schopni doručit v daném čase, to je ještě v pohodě. Na tohle jsem si zvykl. Ale poslat mi alternativní zboží s prošlou záruční lhůtou, navíc u potravin, považuji za nepřípustné.

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    po prověření Vaší objednávky jsme zjistili, že se jedná o čaj Tea Forte, budeme Vás osobně kontaktovat 5.1., abychom Vaši reklamaci dořešili. Zřejmě došlo k omylu při kompletaci, v období Vánoc využíváme k rozesílání brigádníky. Boxy máme standardně skladem. Omlouváme se Vám za komplikace, které Vám tímto pochybením vznikly.
    Dobrý dárek

    • Obchod mě včas nekontaktoval o spoždění zásilky s odůvodněním, že nemá zboží na skladě

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    byl rozeslán hromadný mail s informací o očekávání naskladnění zboží, zřejmě jste email přehlédl. Následně byla zásilka odeslána, kterou jste již nepřevzal. Bohužel v množství vánočních objednávek k takovéto situaci může dojít. Vždy se snažíme zákazníka co nejrychleji informovat o případném zpopždění.
    Děkujeme za pochopení
    Dobrý dárek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nevím, zboží kupováno přes Slevomat.
    • Téměř žádná komunikace ze strany obchodu. Dostal jsem pouze potvrzující email o objednání a víc už nic. I informace o odeslání zboží mi přišla od PPL.
    • Chápu, že je období před Vánocemi, takže toho je hodně, ale s tím se musí počítat. Proto dodání za týden od objednání, když garantují 4 dny (prý čekali na dodávku vín, není nic moc. Kdyby aspoň dali vědět...

    Reakce obchodu Dobrý dárek

    Dobrý den,
    jak píšete, zboží bylo objednáváno přes portál Slevomat, nebylo tedy ze systému objednávek Dobrého dárku, informaci o dodání zasíláme prostřednictvím PPL systému.
    Děkujeme za pochopení, zdržení vzniklo odesláním v pátek, tak jste zásilku obdržel až po víkendu.
    Budeme rádi, zanecháte-li nám přízeň :)
    Dobrý dárek