Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poškodená väzba.

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za objednávku i za důležitou zpětnou vazbu.

    Moc se Vám omlouváme za tak nepříjemné nedopatření. Poškozené vazby na knize si nikdo při přípravě Vaší objednávky nevšiml. Jakmile jsme se o tom dozvěděli, ihned jsme se s Vámi spojili a domluvili jsme doručení knihy nové.

    Ještě jednou se moc omlouváme za vzniklé komplikace, které jsme Vám způsobili.

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • místo jedné knížky byly dvě a tudíž neodpovídala cena

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami spokojený. Při našem telefonickém rozhovoru jsme se Vám vše pokusili vysvětlit, a proto zde pouze shrnujeme naše stanovisko.

    Problém vznikl při vytváření objednávky, kdy byla z nějakého důvodu do košíku vložena omylem dvakrát stejná položka. Právě pro tyto případy ale nabízíme našim zákazníkům ještě před odesláním objednávky souhrn, aby si vše mohli řádně zkontrolovat a nákupní seznam případně upravit. Náš systém by Vám v žádném případě počet položek v objednávce nenavýšil. Když jste potom kontaktoval naši zákaznickou linku s prosbou o storno, zjistili jsme, že objednávku již nelze zrušit. Na její přípravě se totiž už pracovalo. Domluvili jsme se proto, abyste tuto objednávku nepřebíral. Stornujeme ji, až ji doručovatel vrátí zpět do našeho skladu. Mezi tím jste vytvořil objednávku novou, která Vám byla do druhého dne v pořádku doručena.

    Je nám líto, že jsme nemohli ihned zakročit a objednávku zrušit. Snažíme se všechny objednávky odesílat co nejrychleji, a proto na jejich přípravě pracujeme téměř ihned po jejich obdržení.

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Nechám se terorizovat internetovými blázny Soběslavský

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den, pane Soběslavský,

    mrzí nás, že s našimi službami nejste spokojen.

    Problém vznikl chybou během on-line platby, za kterou však nemůžeme nést zodpovědnost. Na její průběh totiž nemá náš e-shop žádný vliv. Naše zákazníky však rozhodně nechceme nechat bez pomoci. Proto vždy nabízíme možnost zopakování platby nebo využití jiné platební metody. Rovněž ochotně vytvoříme třeba i novou objednávku na dobírku, aby se s tím již zákazník nemusel znovu obtěžovat. Je nám proto líto, že jste ani na jednu z možností nepřistoupil. Pokud byste si to přeci jen rozmyslel, rádi se vším pomůžeme.

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    nenechám se terorizovat internetovými blázny,
    věci se dají opatřit i jinak a vlídněji

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    mrzí nás, že s našimi službami nejste spokojen.

    Problém vznikl chybou během on-line platby, za kterou však nemůžeme nést zodpovědnost. Na její průběh totiž nemá náš e-shop žádný vliv. Naše zákazníky však rozhodně nechceme nechat bez pomoci. Proto vždy nabízíme možnost zopakování platby nebo využití jiné platební metody. Rovněž ochotně vytvoříme třeba i novou objednávku na dobírku, aby se s tím již zákazník nemusel znovu obtěžovat. Je nám proto líto, že jste ani na jednu z možností nepřistoupil. Pokud byste si to přeci jen rozmyslel, rádi se vším pomůžeme.

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nelze provést úhradu běžnou fakturou, mj. MONETA není uváděna

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za podnětnou zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste na našem e-shopu nenalezl klasickou platbu bankovním převodem. Pokud jde o on-line platby, nabízíme v současné době platbu kartou on-line a on-line platbu bankovním převodem. V druhém případě dojde k přesměrování do internetového bankovnictví, kde můžete platbu provést. Což je mnohem rychlejší způsob, než klasické vyplňování platebního příkazu.

    Jakmile jsme si v případě Vaší objednávky všimli, že není uhrazená, pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, ale marně. Nechtěli jsme totiž, aby se odeslání Vaší objednávky zbytečně zdrželo. Poslali jsme Vám proto alespoň e-mail s nabídkou řešení, ale nedostali jsme na něj žádnou reakci. Proto jsme Vaši objednávku po několika dnech zrušili. Na naší zákaznické lince však rádi pomůžeme.

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Překvapilo mě, že zboží bylo dodáno dost pozdě.

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za objednávku i za důležitou zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s dobou doručení své objednávky. Za naše nakladatelství Vás můžeme ujistit, že balíček byl předán doručovateli hned druhý den po přijetí objednávky. Zpoždění pak nastalo na straně společnosti Zásilkovna, která ji na svou pobočku doručila po čtyřech dnech místo obvyklých dvou dní. Podle trackingu, který můžete průběžně kontrolovat i přes svůj zákaznický profil, se zdá, že došlo k technickým komplikacím, které zdržení zapříčinily. Moc se za to omlouváme. Pokud by se zdržení opakovalo, klidně kontaktujte naši zákaznickou linku. Vypravili bychom pro Vás objednávku novou prostřednictvím rychlejšího kurýra.

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá doba dodání. Nekompetentní komunikace.

    Negativní zkušenost. Další zboží již v tomto e-shopu nenakoupím.

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste měl tak nepříjemnou zkušenost s doručením své objednávky prostřednictvím společnosti Zásilkovna. O všem jsme spolu hovořili už telefonicky, a proto v reakci na Vaše hodnocení jen naši komunikaci shrneme.

    Vaši objednávku jsme přijali v pátek v nočních hodinách a kurýrní službě jsme ji předali ihned v následující pondělí. Problém však nastal, když Vás kurýr nezastihl na adrese a řešení, na kterém jste se domluvili, nedodržel. Převzetí Vaší objednávky se tak neúměrně protáhlo.

    Hluboce se Vám proto omlouváme za tak nepříjemné komplikace. Chtěli bychom Vás ujistit, že se jedná o naprosto mimořádné pochybení ze strany kurýra společnosti Zásilkovny. V mnoha jiných případech máme s touto firmou a jejími službami jen pozitivní zkušenosti. Abychom napomohli zkvalitnění služeb, Vaše hodnocení Zásilkovně předáme.

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    • Dříve po objednávce dorazila faktura kterou bylo možné jednoduše zaplatit teď si kdosi vymyslel jakési internetové zázraky zřejmě si na mě chce léčit své komplexy fík hanba Sobeslavsky

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za objednávku i za důležitou zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že nejste s naším e-shopem spokojený. Jak jsme Vám sdělili při telefonickém rozhovoru, náš e-shop nenabízí pouze on-line platby, ale také možnost platby na dobírku. Jakmile jsme tedy přijali Vaši objednávku a zjistili, že u ní neevidujeme platbu, obratem jsme Vás kontaktovali, abychom ověřili, zda nedošlo k nějakému problému. Tehdy jste nás ujistil, že platbu zkontrolujete a případně vytvoříte objednávku novou. Protože se nám místo nové objednávky dostalo toto hodnocení, obratem jsme zareagovali a po domluvě s Vámi jsme vytvořili objednávku novou s platbou na dobírku. Věříme, že vše bude doručeno k Vaší plné spokojenosti.

    Pokud by i příště nastal jakýkoliv problém, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku. Rádi pomůžeme.

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašné. 3 objednávky, všechny úplně bez reakce a bez dodání zboží.

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za důležité upozornění a moc se omlouváme za vzniklé nedopatření.

    Vše jsme ověřovali, ale podle našeho systému evidujeme objednávku pouze jednu. Zjistili jsme však, že se z nějakého důvodu vůbec nezobrazovala, a proto nebyla vyřízena. Vše jsme obratem předali svým kolegům z IT oddělení ke kontrole.

    Věříme, že se nic podobného již opakovat nebude. Ale pokud přeci, jsme našim zákazníkům k dispozici jak na e-mailu tak i na naší zákaznické lince, kde se vším rádi pomůžeme.

    Děkujeme za pochopení

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kniha, kterou jsem si objednala, byla zaměněna za dětskou a knihu, kterou jsem objednala ve dvou výtiscích, tak byl k dispozici jen jeden výtisk.

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za návštěvu naší prodejny i za důležité upozornění.

    Moc nás mrzí, že došlo k takovému nedopatření. Chtěli bychom Vás ujistit, že šlo spíše o výjimečnou chybu z nepozornosti.

    Naši pomoc s případnou reklamací jste velkoryse odmítla, ale pokud byste si to rozmyslela, můžete se na nás kdykoliv obrátit. Jakmile se totiž o nějaké chybě dozvíme, snažíme se ji obratem napravit.

    S přátelským pozdravem a přáním všeho dobrého

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodržení ceny

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za návštěvu naší prodejny i za důležité upozornění.

    Moc nás mrzí, že jste zakoupil knihu za jinou cenu a moc se za to omlouváme. Jsme přesvědčeni, že došlo spíše k omylu z nepozornosti. Nepředpokládáme, že by se něco podobného opakovalo, ale vždy jsem otevřeni kladnému vyřízení reklamace.

    Ještě jednou se velice omlouváme

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neodpovídala inzerovaná cena knihy. V této době to respektuji , že sleva snižuje tržbu a podhodnocuje cenu jakékoliv knihy, ale nelíbilo se mi to.

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den,

    děkujeme za návštěvu naší prodejny i za cennou zpětnou vazbu.

    Je nám moc líto, že jste na zakoupenou knihu nedostala uvedenou slevu a moc se za to omlouváme. Domníváme se, že došlo k chybě z nepozornosti, protože koronavirové období bylo pro mnohé naše kolegy velmi náročné.

    Mohu Vás však ujistit, že uděláme vše pro to, aby se příště již podobná chyba neopakovala.

    Děkuji Vám za pochopení

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    • Nefungujou před vánocema a jak se zdá ani po nich

    Reakce obchodu Církev.cz | E-shop

    Dobrý den, Ondřeji,

    děkujeme Vám za cenné hodnocení.

    Je nám moc líto, že jste nás v prodejně nezastihl. Naše kamenné prodejny jsou před Vánoci obvykle otevřené do poslední chvíle. Jen po vánočních svátcích u nás probíhá inventura, která trvá až do začátku ledna. Údaje otevírací doby jsou však vždy uvedeny na našich webových stránkách.

    Děkujeme za pochopení

    S přátelským pozdravem

    Karmelitánské nakladatelství

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nebylo možné objednat větší množství zboží najednou; objednávku jsem musela rozdělit do tří částí, došly mi jen dvě, třetí se nepodařilo odeslat, protože nešlo označit způsob dopravy. Bylo by dobré tuto službu zkvalitnit. Stálo mne to víc času, než je zdrávo.

    Nebylo možné objednat větší množství zboží najednou; objednávku jsem musela rozdělit do tří částí, došly mi jen dvě, třetí se nepodařilo odeslat, protože nešlo označit způsob dopravy. Bylo by dobré tuto službu zkvalitnit. Stálo mne to víc času, než je zdrávo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostal jsem jen část dodávky,i když jsem zaplatil celou - po telefon.dohovoru mi bylo slíbeno,že chybějící knihu dostanu
    poštou a do dnešního dne jsem nic neobdržel !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka 3x, nikdy nepřišlo potvrzení, ani zpráva o vyzvednutí, komunikace žádná ani na email odpověď...

  • Nedoporučuje obchod

    základní a jediná nevýhoda je nemožnost vyzvednout zboží v Praze a platit tedy za špatné a pomalé služby české pošty víc než za vlastní zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednával jsem před 9ti dny a dodnes mi zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod ikarmel.cz je v pořádku a vstřícný ale vybral si špatného doručovatele Geis Point-žádná zpráva,kde je moje zásilka!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    nevýhoda,tituly jsou jako v prodeji a reálně nejsou