Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 16.1.2023 jsem vytvořila objednávku a ani dnes 23.1.2023 zboží nemám. V pondělí jsem objednala, ve čtvrtek jsem se ptala, kdy mi odešlou zboží, odpověď byla, že jsem objednala v pondělí v noci, tudíž zboží odešlou v pátek (jaká logika, když u zboží bylo psáno skladem s dodáním do 23.1., ale ani do tohoto data zboží nemám).

    Reakce obchodu Banalita

    Dobrý den, děkujeme za váš názor. Objednávky expedujeme vždy tak, aby dorazili dle data uvedeného u objednávky. Prototože jste objednala zboží v pondělí těsně před půlnocí, vaše zboží se expedovalo v pátek, tak aby klasicky v pondělí (dle uvedeného data - 23.1.) dorazilo. Zboží vám opravdu v pátek odešlo, což vidíte v trasování zásilkovny, která vám posílala trasovací číslo, stejně jako vidíte, že se po cestě zaseklo, a je na cestě o den déle, než je běžné, proto vám nedorazilo v pondělí. A ano je to logika, máme to takto nastaveno, protože jsme menší eshop a nestíháme distribuovat dříve, proto dodací dobu uvádíme dle naší distribuce a vy si můžete zvážit, za zboží u nás objednáte nebo nikoli :) Věřím, že vám dnes v úterý 24.1. zboží dorazí, jak vidíte i vy, v trasování zásilkovny. Přeji krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem jiz pred 6ti dny a zbozi zatim nedorazilo a ani nebylo jeste odeslano. Takze velke zklamani :-(

    Reakce obchodu Banalita

    Dobrý den, dle informačního meilu, který chodí ihned po objednání i dle dostupnosti při objednání, zboží odesíláme do 4 - 5 pracovních dní, většinou i dříve. Vy jste objednala 14.9. odpoledne, tudíž 5 pracovních dní uplynulo 21.9. odpoledne, zboží bylo expedováno 21.9. v poledne, dvě hodinky po napsání této recenze a hned druhý den jste ho měla na zásilkovně k vyzvednutí. Jsme malý eshop, na což upozorňujeme předem. Nezávodíme v rychlosti dodání, snažíme se, co nejrychleji, ale bohužel není v našich možnostech expedovat každý den. Naší předností je zejména komunikace, kdy se snažíme každému vyjít vstříc, někdy i za cenu vlastního prodělku :) Bohužel jste nedala vědět, že potřebujete odeslat zboží dříve, než je v našich podmínkách uvedeno, takže jsme posílali standardním způsobem, a myslím, že velké zklamání na vaší straně nebylo na místě, když na tuto skutečnost všude upozorňujeme. I tak děkujeme za nákup i za váš názor. Snad příště bude vše lepší a když budete zboží potřebovat dříve, stačí se ozvat, rádi vám vyjdeme vstříc, stejně jak ostatním, dokonce Pohořelice máme poměrně blízko, dá se dodat i osobně, když zboží potřebujete co nejdříve :) Přejeme krásný den z Valtic

  • Avízo o odeslání zásilky přišlo 8.1.2021 a dosud mi nic nedorazilo. Při objednání bylo předpokládané datum doručení 12.1.2021. Pro upřesnění - teď je 13.1.20201, 19:26.

    Reakce obchodu Banalita

    Dobrý den, ano 8. ledna jsme zásilku expedovali, od 9. ledna je na cestě. Předtím jsme dělali inventury, což bylo při objednávce na webu avizováno. Bohužel mezitím byl víkend a vzhledem k tomu, že jste si vybrala zásilkovnu na adresu, kdy zásilkovna předává zásilku společnosti DPD, která doručuje, jak se jim chce, bohužel je stále na cestě. Za normálních okolností byste měla 11. nebo 12. ledna doručeno, tak jak jsme avizovali. Možná by stálo za to kontaktovat nás, že vám zásilka nedorazila a ne psát sem, tady se nedodání zásilky pravděpodobně nevyřeší :( . Ale i tak děkujeme za nákup i za recenzi. Do meilu posílám odkaz na sledování zásilky, abyste měla důkaz, že my jsme opravdu odeslali dle slibu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pěkný výběr zboží, ceny taky v pohodě. Ale ta kvalita je špatná. Objednala jsem rukavice a měly vytahané nitky, mezi prstama dírka, byly na nich chlupy (od psa?), obrázek na hřbetě ruky se po prvním vypráním téměř zničil. Doručení trvalo taky dlouho. Už tam nenakoupím. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Banalita

    Dobrý den, děkujeme za vaši recenzi. V tomto případě máte nárok na reklamaci, to, že jste dostala vadné zboží jste nám ale nedala nijak vědět, nijak jste nás nekontaktovala, stačilo nám zaslat foto poškozeného zboží a okamžitě bychom s vámi reklamaci řešili a vrátili peníze zpět. Bohužel zboží nakupujeme od svých dodavatelů a fyzicky nedokážeme každé zkontrolovat zda je v naprostém pořádku. Škoda, že místo toho, abyste kontaktovala přímo nás, píšete recenze sem, kde jsem si toho všimla až za měsíc a půl, už dávno jste mohla mít peníze zpět na svém účtě :-) Píšu vám email.