Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Figurína je nekvalitní. Stojí na křivo. Manipulační kolečko je ostré. Chtěli jsme do výlohy obchodu, ale bohužel takovou figurínu tam dát nemůžeme.

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Děkujeme za zprávu. Zakoupili jste krejčovskou pannu a ta je na pomoc pro šití oděvů. Není to žádná figurína do výkladní skříně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani po měsíci od objednání.

    Předpokládám, že došlo k chybě při odesílání, ale nebyl jsem žádným způsobem upozorněn, že zboží nedorazí.
    Škoda, musím udělit záporné hodnocení.

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Bohužel se musím k tomuto ohradit
    vybral jste platbu předem na účet. ač jsme Vám zaslali 3x žádost o platbu 1x prvotní a dvakrát avizo že jste neuhradil a jak dále s objednávkou naložit. Jste ani na jedem email nereagoval. To že jste pak všechny emaily našel ve spamu je věc druhá a my nejsme všemohoucí abychom věděli, že neprohlížíte i nevyžádanou poštu a to i ve chvíli kdy očekáváte od firmy kde jste objednal nějaký email. To že Vám tedy nepřišlo zboží je logické jelikož jste neuhradil Vaši objednávku dle uzavřených smluvních podmínek a Vašemu výběru platby za objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je všechna poškozena

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Nevím zda reagujete na správný eshop, jelikož jste objednal pouze jeden kus stojanu a uvádíte že je vše poškozeno. Nicméně do dnešního dne jsme od Vás neobdrželi žádnou reklamaci, abychom mohli sjednat nápravu.

  • The stand arrive broken even that the courrier was very expensive

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Bohužel jste u nás zboží rozbité dopravcem nereklamoval a ten jediný rozbitý stojánek by jste měl druhý den zaslaný za ten rozbitý.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo poníčené
    • Zboží přišlo amatérsky zabalené

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Opravdu nevím jak na takováto tvrzení stěžovatelů reagovat. Není naši chybou že jste nás nekontaktoval. Do druhého dne by jste měl nový kus. .. víc to snad není nutné rozvádět.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží bylo dodáno rychle - do týdne, i když byla uváděna doba až 4 týdny
    • špatně zabaleno, možná chyba přepravce. Sice označeno jako křehké, ale přišlo poškozené! Nevyužila jsem možnosti reklamace ( právě pro včasné dodání ), ale objednání dalšího zboží si napříště rozmyslím.

    poměrně drahé zboží je znehodnocováno nedostatečnou ambaláží, případně nedbornou manipulací dopravce

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Opravdu nevím jak na takováto tvrzení stěžovatelů reagovat. Není naši chybou že jste nás nekontaktovala. Do druhého dne by jste měla nový kus. .. víc to snad není nutné rozvádět.

  • není co hodnotit - zboží nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Doručen jiný typ zboží než bylo objednáno.

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Ano Souhlasí, od výrobce jsme dostali špatnou šarži.. ovšem když nám došla nová a chtěli jsme Vám ten správný kus poslat již jste nereagoval... U nás máme vždy řešení

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Měli tam co jsem hledal
    • Zboží přišlo
    • Nedostatečně důkladná a srozumitelná komunikace
    • Na mail mi přišla tabulka shrnující objednávku (kde bylo psáno délka výroby 14 dní) a nepochopil jsem kdy to dojde

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Zřejmě nějaká legrace tohoto hodnocení jinak si to nedovedu vysvětlit

    U produktu na stránce máme uvedeno "Výroba do 2 týdnů"
    To samé jste dostal, jak uvádíte, v tabulce a také je tam uvedeno "Výroba do 2 týdnů"
    Objednal jste produkt který se vyrábí na základě objednávky a termíny trvají až do dvou týdnů Tudiž nevím co jsme nedostatečně, nedůkladně a nesrozumitelně uvedli !

    Objednal jste 29.10., 31.10. jsme Vám poslali zprávu a i od dopravce jste obdržel, že Vám zboží odesíláme, zboží jste převzal od dopravce 1.11.
    Já myslím že je to více než výborný stav kde jsme tak rychlí a né že si budete ještě na to stěžovat Promiňte ale tahle vaše stížnost mi opravdu hlava nebere a nechápu jak můžete být tak krutý, když jsme nic nepokazili, naopak namísto aby jste dostal zboží až za dva týdny, dostal jste jej za 3 dny!

    Snad se Vám teď ulevilo Vaši nelogickou stížností na něco co jsme udělali nadmíru lépe než by se mělo očekávat

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ze čtyřiceti klipů dorazily čtyři rozbité, krabice nejsou nijak označeny, že se v nich přepravuje křehké zboží.
    • Přestože klipy jsou uváděny jako zavěsitelné na výšku i na šířku, zezadu není žádná spona, na kterou klip zavěsit, přestože na obrázku u produktu tyto spony jsou. Prodejce uvádí, že fota jsou pouze ilustrační, tím však zákazníky uvádí v omyl.

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Děkujeme za toto negativní hodnocení s kterým se ale neztotožňujeme ani v jednom z bodů
    Nicméně nechápu proč jste nenapsal že Vám cosi přišlo rozbitého abychom Vám rámy v rámci reklamace dodali nové a teď si tu stěžujete ve smyslu jaká jsme to špatná firma.

    Normální člověk když mu něco přijde rozbitého tak nám napíše a my mu to vyměníme za nové. My totiž nejsme takový za jaké nás máte.

    Zadruhé, klipy jdou uchytit i na šířku, zřejmě nevíte jak se uchycují, ale uchycují se úplně normálně za packy které drží sklo u zadní výplně, od toho jsou tam otvory do kterých přijde hlavička šroubku. A zatřetí nevidím nic špatného na ilustrativních fotkách. Mají je i automobilky a další.. nejsme žádnou výjimkou. Je to napsané i nad fotografií.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Komunikace ze strany zaměstnance Miroslav Szabó

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Počítám že tuto recenzi máme za to, že jsme Vám vyšli vstříc a nad rámec našich služeb, které jinak nemáme ani v nabídce jsme Vám zajistili požadavek o montáž zakoupených produktů na místě dodání, kde jste toto nejprve odsouhlasil v dalším emailu jste napsal, že to nechcete a v následujícím že to tedy chcete. Každý by si měl nejprve zamést před vlastním prahem než začne druhého špinit že ano pane Ilya Sahalau

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochotni, neprijemni, neuznaji opravnenou reklamaci a maji neaktualni informace o zbozi, ktere jsou klamave.

    Za me urcite nedoporucuji.

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Vypadá to že se u CrativeDreams někdo špatně vyspal, když píše takovéto lživé informace.
    Zaprvé: Neochota? normálně s Vámi komunikujeme a popisujeme Vám na co se ptáte v docela dost dlouhých textech spolu se sháněním podkladů. Takže Neochotni v žádném případě nejsme.
    Zadruhé: Neuznání reklamace? jedna velká lež. Jednak u nás nic nereklamujete! jen jste se ptala že jste dostala produkt o kilo lehčí než uvádíme na stránkách a jestli by šel vrátit kdyby jej Vaše klientka nechtěla. Pokud vím napsal jsem Vám že pokud by Váha vadila tak ať jej vrátí. Dále jsem Vám psal že máte ze zákona běžné právo na reklamaci. Výsledek je ten že nás tu lživě špiníte
    a přitom jste nám nic nevyreklamovali.
    Zatřetí: klameme? to že máme u produktu uvedenou chybnou váhu to se stát může. sám jsem Vám poslal odkazy na jiné eshopy kde je vidět že každý eshop má uvedenou úplně jinou váhu. Ale taky jsem Vám psal, že na funkčnosti produktu (reklamní áčko) špatně uvedená váha nemá vliv. nejedná se o povinnou certifikační hmotnost určenou k dané funkčnosti. A popravdě 70% eshopů se stejným produktem nemá u tohoto uvedenou Váhu vůbec. Znamená to že mají také klamavé informace?
    a začtvrté: To že nás nedoporučujete a přitom u nás máte už desítky objednávek si nějak protiřečí a je tím pádem velmi nelogické proč u nás neustále nakupujete už od roku 2015, když jste tak nespokojeni.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • e-shop AZ reklama nezkontrolovalo zboží které mi poslalo

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Mrzí nás, že je taková doba, že si klienti stěžují až 10 dní po objednávce, když jim přijde žádost o vyplnění dotazníku spokojenosti, ale už nekontaktují po celou tu dobu dodavatele, že jim přišlo něco porouchaného. Stačilo jen zavolat, nebo napsat email a druhý den by jste měl zcela nový kus produktu u Vás. Je to k neporozumění proč se neozvete. U nás vyřizujeme reklamace k plné spokojenosti.

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Objednal jsem něco že vyzvednutí bude v Liberci a 14 dní žádné info.Jen předkupník nic nemají skladem .

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Děkujeme za vyplnění dotazníku, nicméně nějak nerozumím těm Vámi vyplněním evidentně nepravdivým informacím!

    Jak nemáme skladem? Psal jsem Vám že nemáme sklady v Liberci aby jste si pro zboží nevyjel ihned po objednávce, že je zboží skladem u dodavatele a bylo by do druhého dne u nás v Liberci, jsme eshop, né kamenný obchod, který má položky přímo u sebe vedle v místnosti, na to jste odpověděl: "Moc tomu tedy nerozumím."

    Za druhé objednal jste v pátek odpoledne a dokonce i v neděli jsme si s vámi dopisovali emailem a poslední třetí email v pondělí, na ten jste již neodepsal, na minulé dva ano, tak nechápu co nám tu špiníte naše služby, že s Vámi nikdo nekomunikuje !

    Za třetí, objednával jste produkty u kterých je napsáno skladem a je také u nich v popisu Termín dodání: 3-5 dní

    PS: každý obchod je překupník, včetně například alzy a podobně. Neprodává to sám výrobce ale přeprodejce, takže ano jsme běžní přeprodejci jako dalších 95% eshopů!

    Toť vše na Vaše lživá tvrzení a hlavně na to, že když sám neumíte odepsat na v pořadí třetí email, tak nešpiňte druhé, že s Vámi nikdo nekomunikuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zapomněli na mou objednávku zavolali omluvil super ,že dají slevu a sleva nikde super přístup ....

    Zapomněli na mou objednávku zavolali omluvil super ,že dají slevu a sleva nikde super přístup ....

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Přeji dobrý den
    ano zapomněli jsme na vaši objednávku a nabídli Vám slevu, že Vám nebudeme počítat dopravu ani doběrečné a tuto slevu jste také obdržel. Mrzí nás tedy že jste si ani nevšiml že máte o 250 korun levnější objednávku. Také jsme mohli dělat mrtvého brouka a vůbec Vám nevolat, ale my takový nejsme. Takže Vaše recenze je tak trochu podpásovka. A tím pádem ne zcela úplně pravdivá.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Chci vrátit zboží, ale komunikace neexistuje - nejdříve špatný e-mail, potom bez odpovědi.

    Reakce obchodu AZ REKLAMA

    Přeji dobrý den, Váš komentář je bohužel LEŽ, máte od nás 3 emaily respektive odpovědi na naši komunikaci i s adresou kam zaslat produkt na vrácení plus i telefonáty o postupu reklamace. Že jste produkt poškodil protržením a nelze jej tedy vrátit tak za to my opravdu nemůžeme. A pod Anonymem podávat Lživé informace je tak trochu dětinskost.