• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Mají výběr originálních produktů.
    • Dodali špatný díl

    I přes upozornění, jaký díl potřebuji, mi poslali špatný díl, na který jsem ještě čekal 14dní. Následně jsem je ještě musel přesvědčovat, že redukci z EU normy na US normu k tažnému opravdu nepotřebuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chyba v ceníku

    Bohužel zboží nebyl schopen AutoPalace dodat kvůli za inzerovanou cenu, údajně kvůli chybě v ceníku. Objednal jsem tedy u Autoparts, kde cenu bylo možné dodržet.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • na internetu mají otevírací dobu do 19:00. od 18:00 ale již mají zavřeno
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dodáno špinavé a paradoxně Ford díly přišly v krabici Mazda. S ohledem na cenu a značkového prodejce Ford je to zvláštní a působí dojmem, že to berou vše horkou jehlou a moc si nedají na kvalitním prodeji autodoplňků záležet.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.

    Pokud vám přišlo špinavé zboží, neváhejte se na nás obrátit.
    Zboží si vyzvedneme a rovnou zašleme nové.

    V případě obalového materiálu, využíváme možnost recyklace z našich servisních míst. Nepoškozené obalové materiály využíváme pro veškerou přepravu zboží. Snažíme se chovat Ekologicky a zbytečně nenakupovat nový obalový materiál, když můžeme recyklovat z naších servisních a skladových míst. Může se tak stát, že vrchní obal do přepravy může být od jiné značky, než jsou díly v Originálních obalech uvnitř.

    Přejeme hezký den
    Tým APE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo nalezeno veskladě a tak mne byla objednávka zrušena. Jedením slovem mají nepořádek v systému! Ing. Václav Zukal

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.

    Bohužel systémově byl jiný stav než ve skutečnosti na skladě byl, tedy při kontrole bylo zjištěno, že díl není a proto byla objednávka zrušena, protože dodání nového dílu nemá uvedené dodací datum u Automobilky.

    Omlouváme se za komplikace.

    Přejeme hezký den
    Tým APE

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemôžem sa vyjadriť nakoľko moja objednávka do súčasnej doby nebola vybavená a ani nie som informovaný ako je s ňou naložené.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    Děkuje za hodnocení.

    Na základě vaše podnětu jsme danou situaci prověřili:
    Objednávka byla objednána a potvrzena Dodavatelem, bohužel zboží díky svátkům a inventurám nám bude doručeno, až dnes odpoledne. Bohužel, ani dodavatel nám tuto informaci nesdělil, že by mělo být delší datum dodání.

    Omlouváme se za vzniklé problémy.

    S pozdravem
    Tým AutoPalace Eshop

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pracovníci prodeje náhradních dílů nemohli provést změny v mé nezaplacené zálohové objednávce (faktura ještě nebyla vystavena) bez přítomnosti zaměstnance e-shopu. To způsobilo ztrátu času a nervů. Problém byl vyřešen pouze díky zaměstnanci informačního oddělení, který vynaložil veškeré úsilí na nalezení zaměstnance e-shopu.

    Pracovníci prodeje náhradních dílů nemohli provést změny v mé nezaplacené zálohové objednávce (faktura ještě nebyla vystavena) bez přítomnosti zaměstnance e-shopu. To způsobilo ztrátu času a nervů. Problém byl vyřešen pouze díky zaměstnanci informačního oddělení, který vynaložil veškeré úsilí na nalezení zaměstnance e-shopu.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.

    Prověříme nastalou situaci a lépe proškolíme personál.

    Přejeme hezký den
    Tým APE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dva týdny od objednávky bez reakce

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    Omlouváme se za nezpracovanou objednávku, bohužel se nám zatoulala.
    Kolegové se to již snažili napravit. Doufáme, že k vaší spokojenosti.

    Přejeme hezký den
    Tým APE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo nabízeno na e-schopu v počtu 3ks.Storno schopu z důvodu zboží již není k dispozici.
    Zboží vymazali z nabídky až po mém druhém objednání.
    Asi tam mají pěkný chaos ve skladu.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    Bohužel systém procházel údržbou a ukazoval chybné údaje 3ks. Díl byl následně poptáván u Automobilky, zda je natrvalo nedostupný a tedy nebyl ihned odstraněn z nabídky. Některé díly mají odložené dodání, až o 6 měsíců a v takovém případě necháváme díly v nabídce, jelikož víme, že díly budou dostupný. Automobilka nám potvrdila, že se nebude díl již dodávat a následně byl odstraněn.

    Omlouvám se, za vzniklé komplikace.

    S pozdravem,
    Tým AP Spořilov.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po zaplacení zboží a po půl hodině čekání než ho skladníci donesou po naléhání co tam tak dlouho dělají mi oznámili že zboží nemůžou najít . Protože jsem objedmanou součástku nutně potřeboval naléhal jsem ať hledají dál . Měl jsem štěstí po dalších 45 minutách našli.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    Omlouváme se za komplikace.

    Prověříme co se stalo a zjednáme nápravu, aby se situace neopakovala.

    Na další objednávku u nás máte slevový bonus.

    S pozdravem
    Tým AP Spořilov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už nikdy více.Příšerné jednání.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    Děkujeme za Hodnocení.

    Můžeme poprosit o zpětnou vazbu, kde byl problém?

    Děkujeme,
    AP Spořilov.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Jeden ze 2 obchodů měl požadované zboží.
    • Komunikace, jeden prodejce při informaci o dodání trval na tom, že zboží dojde v požadovaný čas, druhý prodejce mi druhý den vše vyvrátil a odložil doručení min. o týden.

    Nákup byl úspěšný, ale se spožděním byl problém. Slib dodání 3-5dní je nesplnitelné. Kvůli mé nepřítomnosti v ČR jsem musel zboží ještě oddálit o týden.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    Děkujeme za hodnocení.

    Prověřili jsme nastalý problém a bohužel, problém byl na straně centrálního skladu Nissan v Holandsku. V době, kdy jste díl telefonicky poptával byl na skladě ( první prodejce vám řekl Aktuální skutečnost ), ale bohužel v době, kdy se díl objednával u Automobilky, již objednávka spadla do pořadníku, jelikož byl díl vyprodán ( druhý prodejce následný den vám vše řekl dle Aktuálních informací ). Automobilky na skutečnosti vyprodání zásob na centrálním skladě neinformují. Holandsky sklad zásobuje veškeré Dealery Nissan v EU a tedy pokud je dílů malý počet, velmi rychle se vyprodají, ale Automobilka o tom neinformuje.

    Omlouváme se za způsobené komplikace.

    S pozdravem,
    Tým AP Spořilov.

  • poslali mi nahradu ktoru som si neobjednal a nie original dakujem nemam dalsi zaujem u vas nakupovat.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    Děkujeme za hodnocení.

    Váše objednávka byla opravena, jelikož jste objednal převodový olej Volvo pro PowerShift do Manuální převodovky. Dle VIN byl dohledán olej pro Vaší manuální převodovku. Zde jsme vám psali, že Originální olej Volvo pro váš vůz není skladem a musel by se objednat. Pro urychlení Expedice a dodání správného oleje jsme vás informovali o zkutečnosti, že na skladě byl Originální olej Ford, který je naprosto stejný jako váš olej pro Volvo, jelikož váš vůz pochází z Doby, kdy Automobilku Volvo vlastnila Automobilka Ford a tedy byla zde stejná převodovka, tudíž i stejný Převodový Olej.

    S pozdravem,
    Tým AP Spořilov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Laksní přístup, dlouhá dodací lhůta.

    Upozornění k vyzvednutí zboží až po písemné urgenci - ostuda.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    prošetříme přístup pracovníků Výdejního místa. Děkujeme za upozornění.

    Dodací doba byla v pořádku, díl se objednával a byl připraven během udaných 3-5 dní, jak bylo uvedeno.

    Upozornění k vyzvednutí Zboží odchází Automaticky po naskladnění zboží.
    Tudíž váš dotaz přišel v době, kdy už se díl naskladnil. Prověřili jsme systémy a vše funguje naprosto v pořádku.

    Pokud jste na díl spěchal, mohl jste nás kontaktovat a mile rádi bychom vám zkusili u Automobilky popohnat dodání, pokud by to bylo v našich silách či v Možnostech Centrálních skladů Automobilek. Snažíme se vždy vyhovět i nestandardním požadavkům.

    Pokud máte zájem, můžete nás kontaktoval, rádi si vyslechneme vaše připomínky.

    S pozdravem,
    Tým AP Spořilov.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží při objednání bylo označeno jako ,,skladem” obchod jej nenašel a objednávku zrušil s tím že již nelze objednat.

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    Děkujeme za hodnocení.

    Vámi objednaní díl není momentálně skladem u Automobilky, což vám bylo napsáno.
    Tedy nelze momentálně teď objednat. Proto byla Stornována vaše objednávka.

    Tento díl nebyl označen "skladem", dostupnost byla označena 3-5 dní, když jste objednával, bohužel Automobilka mezi tím vyprodala a díl není nikde skladem. Tedy nevíme termín dodání, dokud to nepotvrdí Automobilka.

    Přejeme hezký den,
    Tým AP Spořilov.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • rychlost, slušnost

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    prosím o Informaci, kde byl problém?

    Nevíme o žádném pochybení z naší strany.

    Děkujeme za hodnocení.

    Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Blizko velmi
    • Personal

    Hrubé jednání. Nevychovaný personal

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení.

    Vzniklou situaci prošetříme a vyvodíme důsledky. Omlouváme se za náš personál a jako omluvu přijměte naší kompenzaci.

    Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží je šíleně drahé. Krytka na reflektor Ford je možné nahradit víčke ma zavařovačku 4 l za 5,- Kč !!!

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení.

    Dodáváme Originální náhradní díly Automobilek, které jsou homologované a schválené do provozu. Myslím, že víčko na zavařovací sklenici se dá určitě využít i všude možně, ale nevím, jak se na vás budou tvářit na STK či při silniční kontrole.

    Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Osobní vyzvednutí trvalo cca 30 minut

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení.

    Dobu vyzvednutí v některých případech nelze ovlivnit, omlouváme se za zdržení a budeme se snažit zlepšit dobu.

    Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná komunikace, nepřehledné, při vyzvednutí vůbec nenašli zboží podle čísla objednávky - pryý neexistuje. V dnešní době velmi slabá úroveň e-shopu :(

    Nedoporučuji. Špatná komunikace, nepřehledné, při vyzvednutí vůbec nenašli zboží podle čísla objednávky - pryý neexistuje. V dnešní době velmi slabá úroveň e-shopu :(

    Reakce obchodu eshop Auto Palace

    Dobrý den,
    můžete nám sdělit v čem byl konkrétní problém ohledně komunikace?

    Přehlednost webu je naše priorita a máme na něj vesměs pozitivní ohlasy, můžete nám zaslat konkrétní problém, ať můžeme udělat nápravu!

    Pokud na výdejním místě nemohli najít vaši objednávku, zkusíme prověřit co se stalo. Ale z uvedeného dne, nemáme zde žádnou objednávku na díly ŠKODA. Nedělal jste objednávku přímo přes systém Eshopu Škoda? - s tím nemáme nic společného.

    Omlouváme se za komplikace.

    Děkujeme za vaší reakci a objednávku.