Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nechápu jak v roce 2024 není eshop schopný doručit zdravotnickou pomůcku ani ne do týdne v rámci města Brna.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Dobré ceny
    • Delší doba dodání. Zaplaceno předem a čekám, klidně i více jak týden...

    Reakce obchodu E-shop Aleš Žejdl

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, snažíme se vždy udržet co nejkratší dobu dodání, bohužel u některých dioptrií můžebýt dodání delší, ale stává se to výjimečně. Budeme se sle snažit dodací lhůty vylepšit.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednala jsem si čočky. Po několika dnech přišel email, že nejsou skladem a přijdou za měsíc.

  • Objednala jsem si zboží. Konkrétně kontaktní čočky. Přišlo mi že zboží není na skladě. Že to bude trvat až 6tydnu. 6 týdnu pryč...čočky nemám a oni po mě chtějí ohodnotit jak jsem spokojená s dodáním zboží...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodrží co slíbí
    • Bylo mi oznámeno že zboží bude do 14 dnů.....
    • Do dnešního dne ani zboží,ani další informace
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký přehledný výběr
    • průměrné ceny
    • dlouhá doba dodání

    Předpokládaná doba dodání byla do 10.2., zásilka byla připravena 14.2.

    • Potvrzená objednávka, pak dlouho nic a nakonec tato žádost o ohodnocení obchodu...
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednavam v tom obhode pravidelen uz asi 5 let (kontaktni cocky), celkove je to fajn, ale ted jsem musela cekat na objednavku az 10 dnu, obvykle to trva 2-3 dnu. Zadne upozorneni od obchoda jsem nedostala, jenom kdyz napsala email (zadnou odpoved nedostala) a pak parkrat zavolala (taky nebylo to uspesne s prvniho pokusu), mi rekly ze toto zbozi nemaji a ani nevi kdy to bude.

    • Nízká cena
    • Delší dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Ocenila bych milejší, usměvavou obsluhu prodejny u hlavního nádraží v Brně. Kontaktní čočky si objednávám pravidelně, avšak pouze vyjímečně přes tento online obchod, a to právě z tohoto důvodu. Nevím, jestli se má obsluha ve zvyku chovat laxně k lidem, kteří si jdou vyzvednout "jen" objednané zboží na jejich internetových stránkách, a tím jim nezvýší jejich procento z tržby v kamenné prodejně, nebo jim činí velký problém vrátit nazpět z 600Kč, přičemž útrata činí něco přes 400Kč. V druhém případě - není nic jednoduššího, než se projít do blízké banky proměnit bankovky za drobné a neobtěžovat zákazníka tím, že nemáme nazpět.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - množství kamenných poboček
    • - je v Brně
    • - vypadá odborně
    • - nezvládnutý e-shop

    Zboží jsem objednal v pondělí, v úterý mi přišla zpráva, že se objednávka vyřizuje a mám čekat na zprávu, že zboží bude nachystáno k osobnímu odběru. Po opakovaných, neuspěšných pokusech dovolat se na telefonní číslo uvedené jako kontaktní pro e-shop jsem se ze zoufalství v pátek vypravil na slepo do pobočky, kde mělo být zboží nachystáno. Tam se mě ujal ochotný mladík, který se pokusil prověřit stav objednávky, přičemž zjistil pouze to, že pracovník e-shopu je na dovolené. Jako poslední možnost jsem zkusili podle čísla objednávky prohlédnout vychystané zboží k osobnímu odběru. Zboží jsme podle čísla našli a dle data na dokladu tam již minimálně den ležela. Zboží jsem odebral, zaplatil.Zhruba po dvou hodinách mně přišla zpráva, že zboží je nachystané k odběru. V zásadě se nic nestalo, jen jsem očekával od již "tradiční" brněnské firmy víc profesionality.

    • Hlavní slabinou obchodu je, že zboží, které jsem si objednal dodnes nemám bez jakéhokoliv vysvětlení.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příliš dlouhá dodací lhůta!!!

    pokud kontaktní čočky bezpodmínečně potřebzujete v práci každý den, stejně jako já, objednávejte s opravdu velkým časovým předstihem před výměnou posledního páru , který ještě máte domy, aby jste nemuseli přenášet!