Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nedorazilo, nekomunikují

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,
    Velice nás mrzí, že došlo k nedorozumění. Při zadání objednávky jste zvolil platbu na zálohovou fakturu, která nebyla uhrazena a proto Vámi objednané zboží nemohlo být expedováno.
    Bohužel se někdy stává, že zálohová faktura přijde do složky SPAM. Jsme rádi, že jsme si telefonicky vše vysvětlili a věříme, že i nadále u nás budete rád nakupovat jako doposud.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodává nekvalitní produkt

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace, vaši reklamaci již řešíme a co nejdříve zašleme vyjádření.
    Vystavíme dobropis.

  • Nevím, v čem je problém, ale po 10 dnech zboží nejen nedorazilo, ale na můj dotaz zatím nikdo nereagoval.

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se vám za opožděné vyřízení vaší objednávky i emailovou odpověď. Již při nákupu bylo u jedné objednávané položky s nulovým stavem skladu uvedeno, že momentálně není k dispozici a bude naskladněna do 14 dnů. Čekáme proto ještě na tuto položku a počítáme s tím, že vám všechno objednané zboží odešleme příští týden. Zároveň vám náš zákaznický servis nabídl částečné vyřízení objednávky ihned s tím, že by vám zmíněnou chybějící položku odeslal o týden později.

    ABRASIV, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Po 10 denní urgenci mi dotyčná paní sdělila, že jeden kus nemají protože se jedná o dovoz z USA a v dnešní době je to těžké. Jaké bylo moje překvapení, když firma Kart Verneřice toto vyrábí a mají to skladem. Ochranné pouzdra na 160 kartáč na zbraňový bůhví z čehosi jiného. Palec dolů a již nikdy vice.

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za poskytnutí mylné informace, že danou položku dovážíme z USA. V sortimentu máme více zbraňových kartáčů i z USA, nejednalo se však o vámi objednané zboží. Nesprávnou informaci vám poskytla kolegyně, zastupující v době dovolených. V případě, že zboží u nás není momentálně skladem, uvádíme termín dostupnosti, kdy bude. Někdy však dojde k neočekávanému zpoždění dodávky od výrobce, což nemůžeme ovlivnit.

    Za nás se však budeme snažit, aby takovýchto případů bylo co nejméně.

    ABRASIV, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    je to zoufale malé balení pro nás.

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,
    vaše negativní hodnocení nás mrzí. U výrobků, které jste si objednal - tedy leštících past - bylo již v názvu uvedeno, že se jedná o 110gramová balení. Pokud jste potřeboval větší množství, byli bychom vám doporučili jiné produkty.

    ABRASIV, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ojednal jsem si rozměry uvedené v nabídce, pak mi nějaký pracovník volal, že to musím chtít jinak, že rozměry jsou nějak zdvojené či co a když jsem řekl ať mi to pošle na email, že nejsem u sebe abych se podíval, tak řekl, že nic posílat nebude.

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,
    za uvedené nedorozumění se velmi omlouváme a budeme se snažit, aby se již neopakovalo.
    ABRASIV, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nepřišlo

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen. Zboží objednané 11. 3. jsme vám odeslali 23. 3., tedy 10. pracovní den od objednání. I když se snažíme dobu pro vyřízení objednávek co nejvíce zkracovat, někdy se to vzhledem k závislosti na vnějších podmínkách nepodaří. Omlouváme se tímto za delší dodací termín.
    ABRASIV, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • bohužel pro nákup pro firmu je dobírka PPL neřešitelný problém, protože "poslední míle" si nějak nerozumí s pracovní dobou účtárny

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,
    vaše negativní recenze je pro nás bohužel nesrozumitelná. Službu PPL pro přepravu zásilek nevyužíváme. Jinak zákazníci při nákupu mohou místo platební metody dobírka zvolit bezhotovostní úhradu zálohové faktury.
    ABRASIV, a.s.

    • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste při svém 4. nákupu u nás nebyl spokojen. Omlouváme se za delší dodací lhůtu. Jak jste byl informován naším zákaznickým servisem - zboží vám bylo odesláno 9. pracovní den od objednání.

    ABRASIV, a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Brusný pás byl špatně slepen a dělal na jedné straně vlnu

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,
    obdrželi jsme od vás reklamaci na 1 ks pásu. Přesto, že jsme neměli možnost reklamovaný pás fyzicky vidět, měli jsme k dispozici pouze vaše foto jeho části, dodali jsme vám urychleně a bezplatně pás nový. Uvedená záležitost nás velmi mrzí, přesto doufáme, že jste byl s naším řešením spokojen.

    ABRASIV a.s.

    • Rychlost, serioznost
    • Dopravce - Geis = hrůza. Nekomunikuje neohlásí se a přijede na náhodu. Kazí Vaše jméno.

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Dobrý den,
    vaše negativní hodnocení nás velmi mrzí. Provedli jsme detailní přešetření doručení vaší zásilky a bohužel jsme zjistili, že problém v komunikaci byl způsoben chybou v naší expedici. Bylo opomenuto vyznačení doručovacího režimu s avizem adresátovi. Za chybu se omlouváme a věříme, že případná další doručení už proběhnou k vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlost,jednoduchost
    • Obchod ne,jen přepravce.

    Doporučil bych.

    Reakce obchodu Eshop.abrasiv.cz

    Omlouváme se za poškození zboží během přepravy. Zvážíme jinou alternativu balení a přepravy.