Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nemohu nechat pozitivní hodnocení. Větráček jsem objednal a zaplatil 6. dubna. Dostupnost byla uvedena: "skladem u dodavatele". Počítal jsem tedy s tím, že objednávka nepřijde hned. Když však ani po měsíci nic nepřišlo, ani žádná komunikace ze strany obchodu, tak jsem se snažil zjistit aktuální stav objednávky. První email s dotazem jsem odeslal 7. května, nikdo ale nereagoval. Následně jsem poslal další urgence a odpověď jsem dostal až 23. května s tím, že předpokládaný termín dodání je v druhé polovině června. Čas plynul a nic se nedělo. 13. července jsem se tedy znovu dotazoval na stav objednávky, kdy jsem se po nějaké další komunikaci 21. července dozvěděl, že zboží již nelze dodat, že se již nevyrábí. Ke konci už alespoň komunikace ze strany obchodu probíhala v pořádku a peníze jsem pak dostal obratem zpět. Nicméně jsem zbytečně čekal přes 3 a půl měsíce na zboží, které nedostanu. Mezitím mi v místnosti, pro kterou byl větráček určen, vznikla kvůli nedostatečnému odvětrávání škoda ve výši 922 Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Zásilka zatím nedorazila