Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jen se všichni prosím podívejte,jak tento parazit prodejce se všemožně brání a píše na zákazníky sprosté negativní recenze a jen se všemožně snaží hloupě obhajovat.Je to psychopat kterému není rovno, a hlupáci ti,kteří u něho vůbec něco koupí.Nerozumí ani vystavenému zboží, je sprostý arogantní,žádná komunikace, zašle úplně něco jiného,nebo úplně jiné barvy.O kvalitě se už nedá vůbec diskutovat.Stačí se podivat na hodnocení a zeptat se kupujících!Jen moji známí s ním měli neustále konflikty a pořád si mele to svoje a přihlople se hájí.Je to hulvát hulvátu,kterému není rovno a přeji rychlý a brzský pád na držku.Franta Koudelka.

  • Neodporúčam u tohoto pochybného E-schopu kúpiť ani najlacnejší hrot na šíp! akýsi Schneider je jeden arogantný hlúpy človek čo by nemal mať možnosť predávať ani klince najmenšej veľkosti! Žeby v Čechách toto mohlo aj predávať? to sa mi ani veriť nechce! Chcel by predať mačku vo vreci a to najlepšie aby dostal peniaze mesiac pred predajom!
    Odporučanie: radšej nakúpiť v Mongolskom eschope ako v e-puskohlad.sk, elebo e-puskohled.cz
    Veľkého bacha na tento butik!

  • Doplnění z recenze 10.června 2017:
    Nerespektují dodací adresu (číslo domu si i přes potvrzenou objednávku na konkrétní adresu vymysleli a dopsali jiné), dlouhá dodací doba, jeden produkt přišel v jiném provedení, než byl v nabídce upřesněn (bez předchozí domluvy změnili barvu a provedení dodaného produktu), téměř nulová komunikace o stavu objednávky... I přes velký výběr a vcelku příznivé ceny nemohu tento obchod jednoznačně doporučit.

  • ...jedna malá poznámka k recenzi na e-shop pana Schneidera - a obzvláště pak na jeho "reakci" k "nestandartnosti" objenaného zboží:

    Jeho e-shop je "standartně" vybaven - u každé položky jsou tři políčka, která by měla pro nakupující vyznačit "dostupnost" zboží.
    "Červená" značí, že zboží je nedostupné - je třeba se před event. objednáním zeptat na případný termín naskladnění a dodání.
    "Žlutá" značí, že zboží je "skladem u dodavatele" - v tomto případě by mělo být v popisu uvedeno, jaká je pravděpodobná dodací lhůta při objednávce.
    "Zelená" znamená - a majitel to tak uvádí - že "máme dostatek skladových zásob tohoto zboží"...

    Zdůrazňuji, že jsem si před čtyřmi týdny neobjednal žádnou atypickou "součástku na Rolls Royce" - pouze dvě položky, u kterých DODNES svítí "zelené" políčko - tedy, jak je zvykem v každém internetovém obchodě, naprosto STANDARTNÍ zboží, které je běžně na skladě v dostatečném množství.

    Opravdu jsem nemohl ani tušit, že si - podle tvrzení pana Schneidera - objednávám jakési "naprosto nestandartní exoty", které přirovnává k specifickému dřevěnému obložení levých zadních dveří u RR výběhového typu....

    Pokud pan Schneider tedy chce takovéto exotické položky také vést - a prodávat - ve svém e-s-shopu, pak by měl ZŘETELNĚ VYZNAČIT, co ze svého zboží považuje za tzv. "standartní", "méně standartní" a samozřejmě i výrazně odlišit to "nestandartní" .....přinejmenším tím "červeným" políčkem u zboží...

    Informovánost zákazníka by měla být na každém e-shopu už v průběhu nákupu tou základní prioritou.
    To, že prodejce nepečuje o svůj e-obchod - a pak to "řeší" telefonáty, "vysvětlováním" či nabízením jiného zboží s odlišnými vlastnostmi, skutečně není problém zákazníka.
    Problém zákazníka je pouze ten fakt, že ani po "deklarovaných" čtyřech týdnech neobdržel toho objednaného "Rolls Royce z r. 1968"...:-D

  • Dnes som pisal nie prilis lichotivu recenziu ohladom Kolimátor RED/GREEN Dot 2x40mm Multi Dot no musim uznat ze ePuskohled.cz urobil vsetko pre to aby zasielka bola v poriadku a nacas dorucena zial ich partner DPD kurieska sluzba s vyhovorkami nedodali tovar na cas k com usa vyjadrovat nedudem kazdopadne zo strany ePuskohled.cz funguje vsetko na 100% od odoslania az po komunikaciu so zakaznikom nakolko mi pomohli sa spojit s DPD a tovar mi pride v najblissi pracovny den snad otazka na e Puskohled.cz teraz znie ci su oni spokojny s DPD

  • Chtěl bych reagovat na to co napsal pan Schneider k mojí recenzi. Nemaskujte svojí neschopnost lživým tvrzením že já nevím co si objednávám. Já věděl přesně co si chci objednat, to že vy dodáváte nekompletní balení a bez upozornění zákazníka mu měníte objednávku je váše chyba. A promiňte ale nesmyslná kombinace? Pro představu ostatních diskutujících / nakupujících bych chtěl napsat že jsem si objednal pistolovou kuši a k tomu 3 druhy šipek a kuličky, a celé jsem to chtěl doručit Českou poštou což E-puškohled umožňuje. Sem asi debil když si ke kuši objednávám šipky, protože pan Schneider ví daleko líp co si chcete objednat. S takovýmto přístupem který máte vám přeji brzký bankrot.

  • p.Miroslav Hlozák:Denně mi lidé , kteří si s něčím nevědí rady volají , jsem ne tel. nonstop ani v noci ho nevypínám, zrovna včera jsem měl od zákazníka 3tel.hovory nevěděl si rady s takticým laserem , vše jsme zkonzultovali a objednali.Je to spíše ponaučení pro Vás , že pokud něco objednáváte, a to závazně ,věřte že protistrana s tím má spojené určité vyřizování , vemte si pokud by každý tak bezhlavě ,lajdácky objednával jak by to ty eshopy rozhodilo , jak by to vypadalo?Neříkal jsem o Vás , že jste méněcenný člověk,jen doporučuji při jakémkoliv dalším objednávání ne internetu si danou problematiku nastudovat a pokud si i dále nejste jist obětovat pár korun za tel., věřte mi vyplatí se to.
    S přátelským pozdravem
    Roman Schneider

  • To,co jste napsal pane na svou obranu je zcela pravda,nicméně chci říct lidem ,kteří u vás nakupují-laikové,neodborníci,amatéři-nekupujte.To je má obrana na vaši odezvu na recenzích.To mě vytočilo do běla.Já myslel,že jste opravdu formát a po mém telefonátu,který jste téměř celý prezentoval to zůstane mezi náma.To,že jsem blbec a amatér a laik na optiku ze mě nedělá méněcenného člověka.Šlo mi o princip-ne o ty tři stovky(pro mě pět s poštovným) Mažu vás ze záložek...Hlozák Miroslav