Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- zboží vůbec neodpovídá velikostně obrázku v tom případě je cena značně přemrštěna
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Všeobecně nedoporučuji tyto služby. Provozovatel garantuje dobu dodání mezi 7-10 dny, což nedodržel. Bohužel, o zpoždění jsem nebyl ani informován. Na tuto situaci jsem chtěl upozornit, ale po dvou dnech marné snahy se dovolat jsem neuspěl, ačkoliv mě záznamník informoval, že se mi co nejdřív "někdo"ozve. Neozval!
Musel jsem proto "otravovat" milé zástupkyně přímo na prodejně, kde se divily, že nemám žádné informace a že nikdo nekomunikuje.
Shrnutí, porušení obchodních podmínek ze strany provozovatele a velice špatná komunikace, nedoporučuji!Reakce obchodu Eppi
Dobrý den, pane Tomáši,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Opravdu nás mrzí vzniklá situace. Vaši objednávku jsme odeslali o den později, což jsme zdůraznili i v e-mailu, který jsme Vám zaslali. Snažili jsme se Vás zpětně telefonicky kontaktovat, ale bohužel se nám to nepodařilo. Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a určitě na tom zapracujeme, aby se situace neopakovala. Uvedené termíny na stránkách jsou pouze orientační, vždy se je snažíme dodržet, záleží to například také na puncovním úřadu, jak rychle nám šperky opuncují a vrátí zpět k nám.
Jako kompenzaci jsme Vám do e-mailu poslali voucher, který budete moci využít v případě dalšího nákupu. Věříme, že z toho budete mít radost. Pokud pro Vás můžeme ještě něco udělat, dejte nám prosím vědět a rádi vše napravíme. Naším cílem je, aby naši klienti měli pozitivní zážitek z nákupu u nás.
Kdybyste tedy cokoli potřeboval, můžete se na nás kdykoli obrátit. Jsme Vám k dispozici.
S přáním hezkého dne,
Soňa z Eppi -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- zboží mi dosud nedorazilo, prsten, ač byl na e-stránkách dostupný, tak mi bylo voláno, že není na skladě.
Reakce obchodu Eppi
Dobrý den,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a zároveň se Vám velice omlouváme za vzniklé komplikace. Opravdu nás celá situace mrzí. Bohužel mezi námi došlo k nedorozumění a z toho důvodu se Vaše objednávka takto zkomplikovala.
Nyní už máte delší dobu šperky u sebe a doufáme, že jste s nimi spokojená a předčily Vaše očekávaní.
Jako omluvu jsme Vám zaslali malou drobnost spolu se šperky a také voucher na další nákup. Budeme rádi, pokud se na nás obrátíte i v budoucnu a již Vás nezklameme.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
Tým Eppi -
Nedoporučuje obchod
- Po měsíci od objednávky se obchod ozval mailem, že mnou objednané zlaté náušnice přišli se zahraničí poškozené (dělají to asi někde v Rusku). Nabídli mi neadekvátní náhradu, opět mailem. Objednávku jsem musel stornovat. Kdyby solidně zavolali a komunikovali, tak jsem objednal něco jiného. Web je sice hezký, ale zdání klame. Třeba se pletu. Bůh ví, jaký je původ šperků, odkud z Ruska nebo balkánu se to vozí.
Reakce obchodu Eppi
Dobrý den, Romane,
opravdu nás celá situace mrzí. V rámci komunikace a návrhu adekvátního řešení šlo o naši interní chybu. Standardně klientům v takové situaci vždy voláme, ale zmýlila se nová kolegyně, která se teprve zaškolovala. Přestože si velkou část šperků vyrábíme sami, občas máme šperk od pečlivě vybraného zahraničního dodavatele. Kvalita je u nás na prvním místě a snažíme se každý jednotlivý šperk zkontrolovat. Málokdy narazíme na závadu, ale bohužel se stalo. A styděli bychom se Vám poslat šperk v nižší kvalitě. V tom případě šlo o dodavatele z USA a situaci s ním řešíme.
Jako omluvu jste od nás obdržel poukaz v hodnotě 7000 Kč na nákup. Věříme, že v nové objednávce již Vaši důvěru nezklameme!
Za tým Eppi,
Marek -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
- VELMI PIDIMINI KLENOTNICE ZA TU CENU, ODPUSTILA BYCH DOPROVODNÉ RŮŽOVÉ MŃAMKY, A NECHALA ZVĚTSIT U VÝROBCE VÝROBEK.
Reakce obchodu Eppi
Dobrý den, Giovanno,
děkujeme za Váš nákup i za Vaši zpětnou vazbu.
Veškeré údaje o produktu uvádíme na stránkách, tedy i rozměry šperkovnice. Mrzí nás, že i tak nesplnila objednávka Vaše očekávání.
Určitě se, prosím, neváhejte ozvat naším kolegyním ze zákaznického oddělení, které Vám poradí, jak objednávku vrátit. Peníze samozřejmě vracíme obratem.
Ať se Vám daří.
Tým Eppi -
Nedoporučuje obchod
- Nedostal jsem certifikat o kamenu. Obhod slibil reseni a odmlcil se!!!
Reakce obchodu Eppi
Dobrý den, Jardo,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Zřejmě došlo k nedorozumění, jelikož kolegyně čekala na Vaši e-mailovou odpověď a tedy se záležitost nedořešila.
Nyní by už ale mělo být vše vyřešeno telefonicky.
Omlouváme se za veškeré vzniklé komplikace a posíláme Vám balíček i s malým překvapením. Věříme, že Vás potěší.
V případě jakýchkoliv nejasností se neváhejte obrátit na naše zákaznické oddělení.
S úctou
tým Eppi -
Nedoporučuje obchod
Zbozi dorazilo zabalene jako darek, bohuzel byl retizek poskozen. Prodejce zjevne nezkontroloval co prodava, je to ostuda a u sperku by se nic takoveho stavat v zadnem pripade nemelo.
Reakce obchodu Eppi
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu a velmi se omlouváme za způsobené komplikace.
Veškeré zboží důkladně kontrolujeme před každým odesláním. Tato situace musela nastat opravdu velkým nedopatřením během vánočního shonu.
Moc rádi Vám pošleme úplně nový řetízek. Kolegyně ze zákaznického oddělení Vám již zaslala konkrétní informace prostřednictvím emailu.
Moc nás Vaše negativní zkušenost mrzí. Nový řetízek Vám brzy dorazí společně s malým dárkem jako omluva za naše pochybení.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás můžete obrátit.
S přáním pěkného dne
Team eppi -
Nedoporučuje obchod
- Nemáte zboží, co prezentujete a nejste schopni dodržet deklarované termíny.
Reakce obchodu Eppi
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a zároveň se velmi omlouváme.
Šperk, který jste objednal, má standardní dobu výroby 4 týdny, nicméně během výrobního procesu bylo Vaším požadavkem dodat prsten do 3 týdnů.
I přesto, že se jednalo o časově velmi exponované vánoční období, snažili jsme se o co nejrychlejší dodání, avšak ne na úkor kvality. Ta je pro nás vždy nejdůležitější.
Jako omluvu jsme Vám ke šperku poskytli certifikaci smaragdu z České gemologické laboratoře zdarma a 5% slevu na celý nákup.
Vzniklá situace nás velmi mrzí. Pokud máte na nás jakýkoliv dotaz či požadavek, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás.
Děkujeme.
Se srdečným pozdravem,
team Eppi -
Nedoporučuje obchod
- přehledný eshop
- sortiment
- servis a vše okolo
- ceny
- nabízí nevyhovující termíny schůzek
- dodací doby
Reakce obchodu Eppi
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou, velmi si jí vážíme.
Je nám velmi líto, že nejste s Vaším nákupem 100% spokojen.
Dobu dodání se snažíme vždy dodržovat podle údajů u produktů. Objednávka byla vytvořena 29. 8. a předána 31. 8., tudíž prsten jsme doručili do 48 h, jak bylo uvedeno u produktu.
Zároveň šperk bylo potřeba upravit na Vámi požadovanou velikost 47, kterou jsme s Vámi konzultovali. Úpravu bylo nutné provést o několik čísel, což vyžaduje komplikovanější zlatnický zásah, který bohužel nelze urychlit. Kvalita je pro nás vždy na prvním místě.
Otevírací doba našeho showroomu je od 8:30 do 18:00 h, ale často se s klienty potkáváme i mimo tuto pracovní dobu, pokud jim toto rozpětí nevyhovuje. Snažili jsme se pro Vás opravdu nalézt nejvhodnější volný termín, který jsme pro tento den měli.
Co se týče cen, všechny jsou čitelně uvedeny u produktů, tudíž každý zákazník je s nimi obeznámen. Často míváme různé slevové akce, jako například naši poslední letní kampaň s 10% slevou, kterou jste na Váš nákup využil.
Opravdu se velmi omlouváme, že nejste plně spokojen s našimi službami. Dejte nám, prosím, vědět, pokud pro Vás můžeme cokoliv udělat nebo pokud byste chtěl šperk vrátit.
Moc děkujeme.
Se srdečným pozdravem
Team Eppi -
Nedoporučuje obchod
- skvělá komunikace, servis
- Neadekvátní suma při poměru zlata. Ceny jsou přemrštěné, radši příště koupím jinde. Radši víc zlata, služby platit v takovém měřítku už nebudu.
Reakce obchodu Eppi
Dobrý den,
moc děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi si vážíme, že jste byl spokojen s naší komunikací a moc nás mrzí, že se Vám šperk nelíbil.
Všechny parametry o špercích uvádíme do popisku - od celkové váhy až po rozměry jednotlivých částí.
Šperk můžete bezproblémově vrátit či vyměnit. Peníze za navrácený šperk vracíme ihned.
Opravdu nás vzniklá situace velmi mrzí a moc rádi ji vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Pokud máte jakýkoliv dotaz, můžete se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás.
Se srdečným pozdravem
Team Eppi -
Nedoporučuje obchod
- zaslané slevové kódy lze uplatnit jen na vybrané zboží, nepřehledné
Reakce obchodu Eppi
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že na Vás působila naše slevová akce nepřehledně. Slevové kupony bylo možné uplatnit jen na zboží, které bylo na stránce týkající se letního výprodeje. Rádi se z této situace ponaučíme, a příště vše připravíme ještě přehledněji.
Co se týče dodací lhůty, tak jsme splnili dobu dání, která byla u produktu uvedena, zboží bylo vyexpedováno do 10 dní,
avizovaná doba dodání byla 2-4 týdny.
Omlouváme se za způsobené komplikace a pevně věříme, že se k nám rád vrátíte.
S přáním pěkného dne
Team Eppi -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.