• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena produktů
    • dodací lhůta, komunikace

    počítat s delší dodací lhůtou, která není předem oznámena ... takže když očekáváte dárek k narozeninám tak objednávejte asi dva měsíce předem, nebo nevim ...stále čekám a nic nevím .... doufám, že mi něco pošlou

    Reakce obchodu EOS-USA.cz

    Dobrý den p. R.
    Vaši OBJ jsme přijali v sobotu 09.05 o 21:11 hod, v neděli ráno o 08:35 jsme Vám zasílali email o vložení OBJ do našeho systému a v pondělí 11.05 o 14:15 zase e-mail o předání zboží přepravci a ukončení OBJ. Všem kupujícím v tomto posledním e-mailu taky píšeme o kontaktování, jestli zboží nedojde, nebo dojde poškozené. Od Vás jsme ale do dnešního dne neměli žádnou zprávu o nedodání zboží a proto jsme OBJ považovali za vyřízenou. Hned zítra zjistíme u přepravce více informací, mezitím Vám pošleme zboží znova. Omlouvám se, ale při nedodání je opravdu nutné nám napsat /zavolat, aby jsme vzniklou situaci mohli řešit. Hronková, vedoucí expedice

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • cena
    • dodací lhůta nebyla dodržena

    já objednávala eos jako dárek, bohužel přišel pozdě. jinak bylo všechno v pořádku.

    Reakce obchodu EOS-USA.cz

    Tak to se omlouváme, zjistíme u přepravce, proč to doručil až za dva dny, ne následující pracovní den. Psali jsme Vám nejdříve e-mail s tím, že jeden druh z Vaší OBJ se vyprodal a OBJ Vám odešleme hned v pondělí (pátek byl bohužel svátek). V pondělí byla zásilka odeslána, k Vám doručena přepravcem ve středu. Do zásilky jsme Vám přidali jako omluvu dáreček. Ještě jednou se omlouváme Vám i oslavenci za zpoždění dárečku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ojedinělé zboží - není jinde na trhu
    • Dopravci nadiktovali špatně dodací adresu - chybělo jméno firmy, přestože jsem jej uvedla. Dopravci nemohli zboží doručit. Také Dopravci předali špatné telefonní číslo, takže mne nemohli kontaktovat abych adresu upřesnila.

    S výrobky jsem spokojená, ale hlídejte si dopravu. Zboží mělo přijít do dalšího dne. Prodejce ale přepravci předal nesprávnou dodací adresu a špatné telefonní číslo. Dopravce jsem musela kontaktovat sama a škody napravit.

    Reakce obchodu EOS-USA.cz

    Dobrý den.
    Je nám líto, jestli byli na Vašem přepravním štítku nesprávné informace a tím se zpozdilo i dodání. Veškeré informace z Vaší objednávky se předávají on-line z našeho systému na přepravce DPD, kurýr pak následující den přiveze již vytištěné štítky, které se pouze nalepí na námi připravený balíček pro koncového zákazníka. Někde tam muselo dojít k špatně převedeným informacím, ale chybu samozřejmě bereme na sebe a ještě jednou se omlouváme. Zvolánek, majitel