Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nejde zkompletovat celé zařízení. Maticky které nejdou nasadit. Malý sestihrany otvor
Reakce obchodu Eobojek.cz
Doporučuji obrátit se na naši zákaznickou podporu, která vám ráda pomůže. Podpora je dostupná 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00) na čísle +420 607 870 893.
-
Nedoporučuje obchod
- Nefunguje jak reklamujete. Akorát Kč pryč.
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobrý den.
Nakoupili jste v oficiálním obchodě s 3 letou zárukou a možností odstoupení od smlouvy do 30 dnů.
Na naší stránce můžete podat reklamaci a poštovné také hradíme my.
https://www.eobojek.cz/reklamace/
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme. -
Nedoporučuje obchod
- Obchod a komunikace a rychlost na jedničku
Plastový reminek stál dost peněz a je zničen protože narozdíl od originálního řemínku nemá dostatečný zapínání , takže se pes po par dnech podrbal a obojek byl dole . A samozřejmě se do něho pustila . Kdybych mohla přidám foto takže teď řeším kde sehnat další obojek a zas platit další peníze
-
Nedoporučuje obchod
- Již 3 obojek který buď vůbec nefungoval nebo se po 2-3 dnech rozbil.
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobrý den.
Proto jsme Vám vyměnili obojek za jiný typ.
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme. -
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno a zaplaceno před týdnem. Zatím nemám ani zprávu kde se obojek momentálně nachází. Měli byste zapracovat na komunikaci se zákazníkem a případně zboží které je skladem buď odeslat max do dvou dnů od objednávky, nebo alespoň informovat zákazníka co se děje. Děkuji.
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobrý den. Pokud objednáte produkt, který máme skladem, můžeme jej okamžitě odeslat. Avšak objednali jste produkt, u kterého byla uvedena 7denní dodací lhůta.
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme. -
Nedoporučuje obchod
objednávka přijata ale to je všechno!!!
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobrý den, objednali jste převodem. Čekáme na platbu ...
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme.
Pouze u nás záruka 2 roky i na zabudovaný akumulátor.
Zasíláme Vám slevový kupón 5% na přístí nákup v našem internetovém obchodě : heureka5
S pozdravem,
Eobojek.cz -
Nedoporučuje obchod
Při zapnutí a nasazení obojku na krk psa se po chvíli sám vypne a nereaguje na štěkot.
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobry den
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme s obojkem
Naše společnost je oficiálním distributorem značky Benpet , petrainer, patpet... v České republice.
Garantujeme 100% pravost 3 roky záruky.
Jen u nás záruka 2 roky i na zabudovaný akumulátor.
Na vrácení našeho zboží máte 30 dní a poštovné platíme my. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Obojky jsem objednala dva. U jednoho vypadla ihned pružinka, která má držet vloženou baterii, to mi kamarád naštěstí poopravil tak, že pružinku upevnil.Přesto nemám pocit, že by obojky fungovaly, po vložení baterky slyším zvukový signál, ale když má pes obojek nasazený, žádný zvuk neslyším.Chtěla jsem zkusit, jestli není problém v nekvalitní baterii, bohužel v kamenném obchodě se mi tento typ nepodařilo sehnat, snad se podaří přes e-shop.Také mi nevyhovuje, že se obojek nedá jednoduše vypnout anebo zapnout, prostě pokud je baterie vložena, vybíjí se.Tento obojek rozhodně nebyla dobrá volba.
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobry den
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme s obojkem
Naše společnost je oficiálním distributorem značky Benpet , petrainer, patpet... v České republice.
Garantujeme 100% pravost 3 roky záruky.
Jen u nás záruka 2 roky i na zabudovaný akumulátor.
Na vrácení našeho zboží máte 30 dní a poštovné platíme my. -
Nedoporučuje obchod
Prodejce me mel pri telefonicke konzultaci upozornit, v jakych pripadech muze byt s ohradnikem problem, ale neudelal to... elektronicky neviditelny ohradnik benfet u nas nefunguje
Reakce obchodu Eobojek.cz
Tato situace nás samozřejmě velmi mrzí.
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme.
Pouze u nás záruka 2 roky i na zabudovaný akumulátor.
Zasíláme Vám slevový kupón 5% na přístí nákup v našem internetovém obchodě : heureka5
S pozdravem,
Eobojek.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
dlouhá doba dodání. Obojek nesplňuje to co jsem očekával.
Budu jej vracetReakce obchodu Eobojek.cz
Dory den Jahn
Tato situace nás samozřejmě velmi mrzí. Obojek sme odeslali do 12h.
Na vrácení našeho zboží máte 30 dní a poštovné platíme my.
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme.
Pouze u nás záruka 2 roky i na zabudovaný akumulátor.
Zasíláme Vám slevový kupón 5% na přístí nákup v našem internetovém obchodě : heureka5
S pozdravem,
Eobojek.cz -
Nedoporučuje obchod
- není určena dodací lhůta
-
Nedoporučuje obchod
- ¨prodej plagiatů
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobry den Pan David
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme s obojkem
Naše společnost je oficiálním distributorem značky Benpet , petrainer, patpet... v České republice.
Garantujeme 100% pravost 3 roky záruky.
Jen u nás záruka 2 roky i na zabudovaný akumulátor.
Na vrácení našeho zboží máte 30 dní a poštovné platíme my. -
Nedoporučuje obchod
- všechny
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dory den Pán Karel
Na vrácení našeho zboží máte 30 dní a poštovné platíme my.
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme.
Pouze u nás záruka 2 roky i na zabudovaný akumulátor.
S pozdravem,
Eobojek.cz -
Nedoporučuje obchod
Obchod bez připomínek, výrobek se aktivuje (i při znížení citlivosti) kdy se mu zachce. Nedoporučuji výrobek "bazmek".
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobry den.
Pomocí kolečka nastavte citlivost na psí štěkot (- nejméně citlivé, + nejvíce citlivé)
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme.
S pozdravem,
Eobojek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Vyřízení objednávky a odeslání ve standartní době
Obojek nám nefunguje. Nereaguje na psí štěkot. Pes už ho má druhý den a zatím obojek jednou pípnul, když jsem si se psem hráli.
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dory den
Pomocí kolečka nastavte citlivost na psí štěkot (- nejméně citlivé, + nejvíce citlivé)
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme.
S pozdravem,
Eobojek.cz -
Nedoporučuje obchod
- Obojek vypadá dobře, snad bude vyhovovat.
- V onjednávce jsem uvedla DPD, doručovala mi to však Zásilkovna a to tak, že se dlouho nic nedělo a pak mi poslali SMS v sobotu dopoledne a hned v poledne balíček doručovali. Nebyla jsem doma, vyzvedla jsem si jej pak na výdejně poblíž bydliště. To už bylo v pořádku.
Bylo by dobré nechat zboží rozvážet PPL. S tou máme nejlepší zkušenosti.
-
Nedoporučuje obchod
- přeprodej z Aliexpress, Wish
- cena +150%
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobry den.
Na Wish a Alli pořídíte pouze opravdu levné a nekvalitní napodobeniny.
Naše společnost je oficiálním distributorem značky Benpet , petrainer, patpet... v České republice.
Garantujeme 100% pravost 3 roky záruky.
Jen u nás záruka 2 roky i na zabudovaný akumulátor.
Na vrácení našeho zboží máte 30 dní a poštovné platíme my.
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme s výběrem. -
Nedoporučuje obchod
Nemohu hodnotit výrobek, který 8.den od nákupu a zaplacení stále nedorazil.
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobrý den,
Velmi se omlouvám, že zboží doposud nedorazilo.
Momentálně je zásilka u přepravce a v následující den bude doručena.
S pozdravem,
David -
Nedoporučuje obchod
- Asi za to nemůžou, ale přepravní služba zásilkovna.cz zboží ani po 5dnech nedorucila. Obchod od toho dal ruce pryč a přepravní služba se k tomu nemá. 1600 Kč je zatím v pr..li. ☹️
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dobrý den,
Tato situace nás samozřejmě velmi mrzí .
23.7 sme podali reklamaci.
Kurýr pokoušel dovolat .
+420607870893
[email protected]
Zásilka Z 462 8481 677
CZ Doručení na adresu HD
20. 07. 2021 07:03:30 Zásilka zařazena do rozvozu pro den 20.07.2021.
20. 07. 2021 09:11:43 Zásilka byla naložena na rozvozové vozidlo.
20. 07. 2021 09:32:29 Doručování zásilky (předpokládané doručení v čase 11:00 - 13:00).
20. 07. 2021 12:53:50 Vaše zásilka byla přesměrovaná na výdejní místo.
Záznamy kontaktů
20. 07. 2021 12:39:20 Pokus o telefonický kontakt řidičem - Nespojeno
-------------------------------------------
Vašu reklamáciu sme prijali pod číslom reklamácie 1627026900 . Pre vybavenie Vami zadanej reklamácie Vás bude kontaktovať reklamačné oddelenie spoločnosti Zásielkovňa na základe použitia kontaktných údajov, ktoré ste uviedli v reklamačnom formulári. Ak neobdržíte e-mailom potvrdenie Vašej reklamácie, prosím, obráťte sa na e-mail [email protected] a uveďte vygenerované číslo reklamácie. -
Nedoporučuje obchod
Po zrušení objednávky mě telefonicky sdělili, že mě vrátí peníze, ale do dnešního dne jsem je neobdržela
Reakce obchodu Eobojek.cz
Dory den
platbu jsme vam vrátili 25.02.2021 prosím este jednou zkontrolovat účet.
Zákaznická podpora 7 dní v týdnu (od 8:00 do 20:00): +420607870893. Rádi vám poradíme a pomůžeme.
S pozdravem,
Eobojek.cz