-
objednala som si robotický vysávač medison md 10124 a neni návod ani v češtine ani v slovenčine ,dakujem ináč prišiel v poriadku beho3 dní
-
Dobrý den,
za chybějící výtisk návodu přímo v zakoupeném balení se Vám velmi omlouváme - abychom chybu mohli napravit a chybějící návod Vám doposlat, tak Vás poprosíme o napsání emailu s uvedením čísla Vaší řešené objednávky.
Děkujeme za pochopení
S pozdravem
Petr Juránek
-
-
Dobrý den.
Přítelkyně mi objednala 16.12.2021 pod stromeček multifunkční hrnec za 3.999 Kč. Obratem zaplatila. Dnes je 25.12.2021 a hrnec není. Pouze zpráva, že byl dán do přepravy. Česká pošta píše, že zakázku neeviduje. Přítelkyně byla smutná, že pro mě dárek nemá. Tak asi tak. Jednatel 26 let, s.r.o. za 1 Kč. To důvěry moc nebudí. Hezké svátky. Daniel -
Zakoupila jsem u teto firmy hrnce, po necelem roce pouzivani, se zacala loupat barva z plastových ozdob na rukojeti, v mycce odpadali ozdoby, zavali poustet cernotu, takze po utreni nadobi vecne cerna uterka. Dno hrncu, ktere ma byt neposkrabatelne, se poskrabalo a barva na hrncich ohorela(ikdyz jsou hrnce urceny i na plynovy sporak). Zaslala jsem je na reklamaci a vysledek byl,zamitnuti reklamace a ze zavady jsou způsobeny pouzivanim a opotrebenim. Takze by meli napsat, ze zbozi co prodavaji ma byt jen na okrasu a nesmi se pouzivat. Naprosto tento obchod nedoporucuji! Hrnce krasne, ale nejsou vhodné k pouzivani.
-
Na e-shopu jsme zakoupili 10-dílnou sadu hrnců s mramorovým povrchem Royality Line. Když pomineme, že kvalita tohoto nádobí je zoufalá (již po pár měsících se na všech kusech začala loupat vrstva, i když bylo používáno jen plastové nebo dřevěné nádobí), tak bychom rádi popsali následnou reklamaci. Firmu jsme kontaktovali, poslali reklamační náležitosti a zabalené zboží přivezli do Zlína. Firma se k naší reklamaci vyjádřila zamítavě s odůvodněním, že jsme nádobí špatně používali (co jsme mohli čekat). Prý nám posílá nádobí zpátky, což jsme dopředu odmítli a tak jsme balík nepřijali. Napsali jsme paní Klátilové, se kterou jsme reklamaci řešili, že se stanoviskem nesouhlasíme. Odpověděla, že náš e-mail předá na posouzení k technickému oddělení a od té doby se nic nestalo a opět přišel balík zpět. Několikrát jsme firmu kontaktovali telefonicky s nulovým výsledkem. Chování této "firmy" je naprosto neprofesionální a pro nás poučná zkušenost. Každopádně, pokud si další zákazníci chtějí ušetřit nervy a peníze, nedoporučujeme tuto firmu.
-
Firma oje**va stát co to jde. Koupí použité zboží kdo ví z kama, přebalí, jestli vůbec a prodá jako nové, už jsem toho o ní dost hledal. Na pohovoru místo smlouvy na hlavní pracovní poměr nabízí dohodu (poloviční úvazek) ale pracovní dobu 9 h…
Názvem Iprice to začíná, ale pro větší byznys a čisté jméno si vytvorili e-shop Emahome.cz, Eljo.cz a kdoví co ještě, sklad mají tyto firmy společný. (IČO: 5046912 , IČO: 7282851)
Kvalita zboží odpovídá ceně, řekl bych, že to mají takový částečný secondhand všemožného zboží.
Však se stačí podívat, co nabízí. Když mají v sortimentu např. olejové filtry do auta, od každého typu jeden kus! , přes kočárky, šicí stroje a podobné kulišárny, tak si tam jistě telefon, ještě k tomu s nafouklou baterkou už nikdy hledat nebudu!!! Prostě děs. Vyhnout se obloukem, případně hromadná žaloba, jelikož se najde hodně jejich podvedených zákazníků, ale to asi vezme čas a za chvíli z nich bude veleúspěšná firma, už teď investovali do reklamy nejen na E**opě 2.
Lepší objektivně nenávistný komentář, než jen přihlížet, co se to tu děje. -
Napsal jsem recenzi a dříve, než byla na Heurece zveřejněna, obdržel jsem následující email:
"Dobrý den,
dovolujeme si Vás kontaktovat ohledně negativního hodnocení, které jste nám udělili na serveru Heuréka. Velmi si zakládáme na hodnocení našich zákazníků a tak nás toto hodnocení mrzí.
Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace. Rádi bychom Vás požádali o smazání hodnocení. Za Vaši ochotu bychom se Vám rádi odvděčili dárkovým předmětem a to přenosným reproduktorem v hodnotě 499 Kč.
Stačí z Vaší emailové adresy zaslat zprávu na: [email protected] ve znění: "Po vzájemné dohodě s prodejcem EmaHome žádám o smazání mého negativního hodnocení."
Přidejte nás prosím do kopie tohoto emailu a my Vám reproduktor obratem a zdarma zašleme na Vaši adresu.
S pozdravem,
P. H.
Zákaznická podpora
tel.: +420 511 444 955" -
Za mě nedoporučuji na email odpovídají no spíš neodpovídají. Když volám tak milá dáma v telefonu toho moc asi
,neví na mou otázku kde mám zaplacené zboží mi každý den odpoví, že je na expedicnim skladě a že mi bude dorucovano už je to týden a zboží nedošlo. Když jsem se zeptal ať ověří kde je mé zboží mi odpověděla že na to nemá prostředky že mám vydržet. tak oni něco předají dopravci a nemohou zjistit kde se balík nachází? Za mě asi nejhorší eshop kde jsem v poslední době nakupoval.NO A SNAD NEDOJDU O SVÉ PENIZE 2999KC -
Obchod moc nedoporučuji na stránkách vám hned vyskočí zákaznický servis chat vpravo dole. Po chvilce vám napíšou cituji : Dobrý den, všimli jsme si, že jste u nás na webu poprvé. Pokud budete potřebovat s něčím poradit, neváhejte se na nás obrátit. Tak jsme napsal dotaz jiz v 10:00 hodin a několikrát jsem ho opakoval a ani během hodiny nikdo neodepsal. Takže obchod nedoporučuji. Nerozumím tomu proč ho tam mají když na něm nikdo nereaguje a přijde mi to nevěrohodné. Takže jsem šel na jiný a objednal jinde.
-
Dobrý den,
bylo Vám odepsáno: "Prosíme o strpení, všichni naši operátoři jsou vytíženi. Pokud nemůžete déle čekat, napište nám váš e-mail a my se vám ozveme."
Poprosíme příště o hodnocení, které není zavádějící. Jelikož jsme od Vás neobdrželi email nemohli jsme se tak Vašemu dotazu věnovat ani později.
S pozdravem
Tým EmaHome
-
-
Dobrý den,
zakoupila jsem si produkt pečící trouba. Produkt mi přišel neobvykle rychle, ačkoliv to bylo přes Českou poštu. Bohužel mi ale pečící trouba nefunguje, nereaguje, ani se nerozsvítí. Ráda bych zboží vrátila, ale infolinka je neustále obsazená a nemůžu se dovolat. A na email mi zatím nikdo neodepsal. Co se týče obchodu, nebyl problém s objednáním a doručením, ale co se týče reklamace hodnotím zatím negativně. Prosím o zpětnou vazbu a vyřešení problému. Děkuji.-
Dobrý den,
mrzí nás, že Vám přišlo zboží nefunkční. Prosím kontaktujte nás na email: [email protected] nebo tel.: 511 444 955. Vše vyřešíme, co nejdříve k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Tým EmaHome
-