-
Kateřina Jánská:
Dobrý den,
bohužel splátkový prodej jsme zrušily, jelikož o něj nebyl dostatečný zájem. Objednávky, které jsou nad 8000,- kč mají opravdu dopravné zdarma, tak jak inzerujeme. Pokud se stalo, že se Vám při nákupu nad 8.000,- kč připočítalo poštovné, pak se Vám omlouváme, zřejmě se jednalo jen o dočasnou chybu na eshopu. Standardně zákazníkům při nákupu nad 8.000 kč poštovné neúčtujeme! Pokud se Vám tedy stalo, že Vám bylo poštovné přidáno k objednávce, stačilo nás telefonicky upozornit na tuto skutečnost a problém bychom odstranily.
S pozdravem
Zdeněk Začal -
Dobrý den
Domnívám se, že e-shop eltasat, prochází změnami k horšímu. Protože nejde nakupovat na splátky, a další pokud si dáte objednávku nad 8000kč naskočí vám i dopravné, což je v podmínkách napáno, že ne. Už jsem napsala stížnost na ČOI. -
JS:
Dobrý den,
ještě jednou se omlouváme za nedorozumění. Navigaci jsme nemohli dodat, jelikož dodavatel nebyl schopen zajistit patřičné množství požadovaného výrobku.
S pozdravem
Zdeněk Začal - Eltasat.cz -
Dobrý den,
zajímalo by mne, proč inzerujete zboží (outdoorová navigace Dakota 20 pro), když jej nemáte a potvrzenou objednávku následně stornujete? Navíc váš pracovník zrušení telefonicky zdůvodnil tím, že dané zboží se již nevyrábí, ačkoliv na stránkách výrobce je i nadále nabízeno jako jejich produkt? -
happy-smile:
Dobrý den,
veškeré mobilní telefony pochází z oficiální české distribuce. Obsahují tedy originální záruční listy a české uživatelské manuály. Případné reklamace je možné uplatnit u nás, nebo v autorizovaných servisních střediscích.
Nemáme nejmenší zájem mobilní telefony nakupovat u jiných než oficiálních dodavatelů.
S pozdravem
Petr Mazour - Eltasat s.r.o. -
Dobrý den,
mě by také zajímalo jestli mobilní telefony pocházejí z oficiální české distribuce (tj. obsahují záruční list od jednoho ze dvou českých distributorů v případě Nokie), a dá se tak uplatnit případná reklamace v autorizovaných servisních střediscích.
Děkuji. -
Kupovali jste si tady někod mobilní telefon? Zajímalo by mě jestli mobily pochází z oficiální české distribuce (a obsahují český návod), a dá se tak uplatnit reklamace v autorizovaných servisních střediscích (např. Nokia).
-
Alois Brumla:
Dobrý den,
předem bych Vám rád poděkoval za upozornění na překlep v našem článku. Text v článku byl opraven na satelitní přijímač. Jedná se samozřejmě o klasický SD satelitní přijímač, ne o HD přijímač.
S pozdravem
Petr Mazour - Eltasat s.r.o. -
supr obchod........
jen by me zajimalo kde vzali: Roční náklady služby Skylink či CS link - základní české a slovenské programy :
Aktivační poplatek : 0 Kč
Dekódovací karta pro odkódování programů : cca. 1 500 Kč
Satelitní parabola, HDTV satelitní přijímač, LNB konvertor, kabeláž : cca. 2 000 Kč
Celkové náklady za první rok : 3 500 Kč
Jestli tohle nejak slozi a bude to provozu schopny tak smekam....
Vse na http://www.eltasat.cz/clanky/digi-tv-vs-satelitni-konkurence