Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Kateřina Jánská:

    Dobrý den,

    bohužel splátkový prodej jsme zrušily, jelikož o něj nebyl dostatečný zájem. Objednávky, které jsou nad 8000,- kč mají opravdu dopravné zdarma, tak jak inzerujeme. Pokud se stalo, že se Vám při nákupu nad 8.000,- kč připočítalo poštovné, pak se Vám omlouváme, zřejmě se jednalo jen o dočasnou chybu na eshopu. Standardně zákazníkům při nákupu nad 8.000 kč poštovné neúčtujeme! Pokud se Vám tedy stalo, že Vám bylo poštovné přidáno k objednávce, stačilo nás telefonicky upozornit na tuto skutečnost a problém bychom odstranily.

    S pozdravem

    Zdeněk Začal

  • Dobrý den

    Domnívám se, že e-shop eltasat, prochází změnami k horšímu. Protože nejde nakupovat na splátky, a další pokud si dáte objednávku nad 8000kč naskočí vám i dopravné, což je v podmínkách napáno, že ne. Už jsem napsala stížnost na ČOI.

  • JS:

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za nedorozumění. Navigaci jsme nemohli dodat, jelikož dodavatel nebyl schopen zajistit patřičné množství požadovaného výrobku.

    S pozdravem
    Zdeněk Začal - Eltasat.cz

  • Dobrý den,
    zajímalo by mne, proč inzerujete zboží (outdoorová navigace Dakota 20 pro), když jej nemáte a potvrzenou objednávku následně stornujete? Navíc váš pracovník zrušení telefonicky zdůvodnil tím, že dané zboží se již nevyrábí, ačkoliv na stránkách výrobce je i nadále nabízeno jako jejich produkt?

  • happy-smile:

    Dobrý den,

    veškeré mobilní telefony pochází z oficiální české distribuce. Obsahují tedy originální záruční listy a české uživatelské manuály. Případné reklamace je možné uplatnit u nás, nebo v autorizovaných servisních střediscích.

    Nemáme nejmenší zájem mobilní telefony nakupovat u jiných než oficiálních dodavatelů.

    S pozdravem
    Petr Mazour - Eltasat s.r.o.

  • Dobrý den,
    mě by také zajímalo jestli mobilní telefony pocházejí z oficiální české distribuce (tj. obsahují záruční list od jednoho ze dvou českých distributorů v případě Nokie), a dá se tak uplatnit případná reklamace v autorizovaných servisních střediscích.
    Děkuji.

  • Kupovali jste si tady někod mobilní telefon? Zajímalo by mě jestli mobily pochází z oficiální české distribuce (a obsahují český návod), a dá se tak uplatnit reklamace v autorizovaných servisních střediscích (např. Nokia).

  • Alois Brumla:

    Dobrý den,

    předem bych Vám rád poděkoval za upozornění na překlep v našem článku. Text v článku byl opraven na satelitní přijímač. Jedná se samozřejmě o klasický SD satelitní přijímač, ne o HD přijímač.

    S pozdravem
    Petr Mazour - Eltasat s.r.o.

  • supr obchod........
    jen by me zajimalo kde vzali: Roční náklady služby Skylink či CS link - základní české a slovenské programy :

    Aktivační poplatek : 0 Kč

    Dekódovací karta pro odkódování programů : cca. 1 500 Kč

    Satelitní parabola, HDTV satelitní přijímač, LNB konvertor, kabeláž : cca. 2 000 Kč

    Celkové náklady za první rok : 3 500 Kč
    Jestli tohle nejak slozi a bude to provozu schopny tak smekam....
    Vse na http://www.eltasat.cz/clanky/digi-tv-vs-satelitni-konkurence