Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože zboží měli v nabídce, později se ukázalo, že je nemají skladem.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do telefonu tvrdily, ze zbozi je skladem....nebylo, az kdyz jsem to 3x urgoval mi sdelili, ze cekaji na naskladneni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží, které nemá a píše "skladem"
    • Objednávka po dvou týdnech v nedohlednu
    • Bez snahy nabídnout nějakou kompenzaci za čekání, asi je to v pořádku

    Přijde mi trapné, že v době, kdy téměř všichni prodejci na trhu mají zboží ihned k dispozici, tak obchod, který se tváří jako oficiální Sony Centrum tvrdí, že dříve jak za 3 týdny ho mít nebude, byť v době objednání bylo uvedeno "skladem".
    Vrchol neschopnosti.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

    • Nevím
    • Po cca 2 měsících přestal HDD pracovat.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Pánové z obchodu se mi pokusili vnutit kus "který má drobné oděrky", nebo "má vlasový škrábanec na displaji", záleží s kým tam komunikujete. A to jsem kupoval nový přístroj.
    Jako kompenzaci nabízeli prodlouženou záruku o jeden rok.
    Tak jsem jim pěkně poděkoval a nakoupil jinde.

    Reakce obchodu Sony Center

    Dobrý den, kolega se Vám rozhodně nesnažil vnutit, pouze upozornil na aktuální stav a hledal pro Vás vhodné řešení.Děkuji T.Glaser, Sony Center

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Delší záruka a dobré ceny
    • Neprofesionalita

    Bohužel mi poslali jiný objektiv něž jsem si objednal pro senzor APS-C místo full frame. Po telefonické domluvě jsme se domluvili, že zboží odešlu zpět a že to s poštovným zpět nějak vymyslí. Bohužel nevymysleli a i když pochybil obchod a mě přidělali práci, stálo mě to další peníze, vrátili mi pouze částku za zboží.

    Reakce obchodu Sony Center

    Dobrý den, Petře, pochybení je opravdu na naší straně a poštovné Vám samozřejmě bude vráceno s bonusem pro další případný nákup u nás. Děkuji za pochopení. T.Glaser,Sony Center

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodací lhůta na webové stránce byla uvedena: 4 dny, další den mi volali, že do konce roku zboží nebude a v lednu možná, že se mi pak ozvou.

    Reakce obchodu Sony Center

    Dobrý den, omlouváme se zpoždění s dodáním. Vámi objednaný výrobek je určen jako náhradní díl pro 5 let starý televizor, proto je zde problém se zpožděnou dodací lhůtou. Děkuji za pochopení. T. Glaser, Sony Center

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nemožnost platby kartou při vyzvednutí na prodejně

    Reakce obchodu Sony Center

    Vážený pane Luďku Toufare, děkujeme za hodnocení, při Vaší objednávce, tato informace byla uvedena v obchodních podmínkách. U nízkých objednávek do 400 Kč, bohužel platbu kartou nenabízíme. Děkuji T.Glaser,Sony Center

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Problém většiny e-shopů je, že inzerují zboží skladem ale není to pravda. Zboží objednávají u dodavatelů až po objednávce zákazníka. Prakticky jen překupují zboží a pak udávají lživé důvody jako : zrovna jsme prodali poslední kus atd...

    Nakupovat s rozmyslem a jistotou. Je známo, že e-shopy až na pár vyjimek jako je ALZA nebo Mall provozují studenti a krabici se zbožím v ruce nikdy neměli. Je to poznat i ze stánek na webu. Vše to jede na dostupných redakčních systémech které se dají zakoupit už za pár korun. Zboží se zadá a jen se vymění barevnost stránek a pár obrázků.

    Reakce obchodu Sony Center

    Vážená paní Cveto Kotábová, Vaše informace jsou mylné. Vytvořila jste si u nás objednávku na specifický druh pouzdra, na již dlouho nedostupný výrobek. Ihned po objednávce jsme se zkoušeli s Vámi spojit telefonicky, emailem - bez úspěchu. Bohužel, je problém většiny těchto objednávek (pochybných zákazníků), kteří objednají specifické zboží a pak je při dodání nepřeberou. Ozvala jste se nám, až dva dny po objednávce s tím, že požadujete fixní termín doručení. Bohužel z výše uvedených důvodů není toto možné splnit, přes to jsme Vám nabídli řešení, které jste neakceptovala.
    Mrzí mě Vaše nespokojenost. Děkuji T.Glaser, Sony Center

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace se zákazníkem. Zboží bylo podle webových stránek na skladě, ale ani po 14 dnech nebylo k dispozici k vyzvednutí.

    Reakce obchodu Sony Center

    Dobrý den pane Pístecký, objednal jste u nás 2 ks specifických baterií, které jsou bohužel špatně dostupné, při objednávce, byl pouze jeden kus skladem, s tím, že se na druhý kus čeká. Bohužel výrobce do této doby nedodal požadované množství. Omlouvám se za komplikace. S pozdravem T.Glaser, Sony Center

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    NTB byl evidentně používaný, otevřený, bezpečnostní nálepka na balení byla porušená. V popisu zboží o tom nebylo nic uvedeno. Prodáno za normální cenu.

    Reakce obchodu Sony Center

    Dobrý den, pane Křečku, proti tomuto tvrzení se musím ohradit, Váš přístroj byl nový, nálepka na balení není bezpečností a je vždy rozlepena z důvodu fyzické kontroly zboží. Děkuji. T.Glaser, Sony Center

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nižší cena výrobku oproti konkurenci
    • Prodloužená záruka na výrobek.
    • Nedodržení smluveného způsobu dopravy bez jakéhokoliv upozornění.
    • Chybějící informace o délce záruční doby.

    Obchod jsem si vybral protože měl výrobek skladem, byl o něco málo levnější než velké řetězce a nabízel prodlouženou záruku.
    Zboží jsem objednal s doručením Českou poštou. Tak mi byla objednávka emailem potvrzena. Druhý den mi bylo zavoláno, že zboží předávají dopravci. Jaké bylo ale mé překvapení, když mi zanedlouho přišla SMS od DPD s tím, že mi právě oni doručí tuto zásilku. Musel jsem změnit plány a čekat skoro celé odpoledne (přijeli až na konci časového intervalu) na výrobek místo toho, abych si došel na poštu v době kdy se mi to bude hodit.
    Druhou věcí na kterou jsem narazil byla absence informace o délce záruky na faktuře (nebo na jiném dokladu). Po dotazu mi byl zaslán dodací list s uvedenou informací. Čekal bych to ale automaticky.
    S výrobkem jsem jinak spokojen. Příště ale nakoupím raději jinde.

    Reakce obchodu Sony Center

    Dobrý den, pane Rytíři, dle našeho interního systému, jste byl telefonicky kontaktován po objednávce a s posláním kurýrem DPD jste souhlasil. Dále k prodloužené záruce, Váš nákup byl realizován dle obchodního zákoníku (např. pro další prodej), kdy je záruka standardně 1 až 2 roky, dle sjednání. Po vašem dotazu, jsme i přes to, Vám záruku na prodloužili, ale z výše uvedeného důvodu, toto nebylo možné automaticky.
    Děkuji T.Glaser, Sony Center

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • komunikace byla perfektní - rychle informovali o nemožnosti dodání (výběhový loňský model) a omluvili se
    • objednané zboží udané jako skladem nemají a nedokáží dodat

    Reakce obchodu Sony Center

    Dobrý den, ano, velmi se omlouváme za vzniklou chybu, naše servery měly technický výpadek. Děkuji. T.Glaser,Sony Center