Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal a koupil si plynovou varnou desku Hotpoint ariston. Po roce a půl, deska začala sama od sebe cvakat a zapalovat aniž by s ní někdo něco dělal, jediné řešení bylo, vypojit ze zásuvky. Po vrácení ze zahraničí, mi žena říkala, že to tak nejde. Vařiče se kývají špatně na nich drží hrnce a že to je o zdraví. Rozhodl jsem se tedy reklamovat. No, popravdě hrozný proces a výrobek jsem musel hned po vrácení z reklamace poslat zpět. Jejich slovenská fušarská práce se opět potvrdila a výrobek mi poslali nesmontovaný,dokonce se se mnou hádali, že to mechanik kontroloval atd.No řeknu Vám byl jsem pěkně nasranej. Nakonec to opravily. Nedoporučuji tenhle obchod a určitě nejsou CZ!!!! Jinak po druhé reklamaci, stejně nefunguje zapalovací tlačítko. Kdyby někdo chtěl, mohu poslat celou svojí konverzaci, včetně fotek a úplně všeho, co jsem s nimi řešil. Jen tak aby jste věděli, že nekecám.

  • Marek Riedl: jeste jsem se docetl, ze za timto eshopem stoji lide ze zkrachovaleho najtovar.sk, kde se zakaznici take marne snazi resit reklamace. Cili pozor!

  • Objednal jsem pristroj na dobirku pro soukrome pouziti, nenasel nikde fakturu. Link v potvrzeni objednavky, ktery mam v emailu nefunguje a pri zadosti o zaslani faktury zadna reakce.
    Pristroj se po 4 mesicich porouchal a pri opetovne zadosti o doklad kvuli servisu mi bylo receno, ze to mohu reklamovat jen s originalem faktury a navic nekde u nich na slovensku....
    Takze ROZHODNE NIKDO NIKDY NIC nekupujte. Nechapu....mohou jen mailem poslat doklad a vyresim si vse v servisu tady.
    Je nejaky zakonny zpusob jak od dodavatele a eshopu mohu jako zakaznik vymoci fakturu? Vzdyt ji musi mit kazdy v ucetnictvi a jen posle kopii....

  • Nedoporučuji tento neseriózní obchod!
    Po objednávce Lenova Y700 na Dobírku volala nepříjemná slovenka, která mi oznámila, že peníze musím zaplatit předem na jejich účet, nebo že se s ním můžu rozloučit.
    Produkt je drahý a oni nechtějí riskovat jeho nepřevzetí. Je to riziko, kterého si musí být, stejně jako každý jiný obchod, vědomi. Já jako zákazník ho však podstupovat nebudu.

  • Zboží určený pro Polský trh nelze opravit v záruce značkového servisu. Vše musíte posílat jen a pouze na Elland. Pokud ANTIPO TRADE s.r.o. zakončí činnost,tak máte smůlu. Zakoupil jsem mrazák a Jsem v pr..li. Posílat rozměrné a nad 50 kg zboží je téměř nemožné. Ještě, že to není mobil, ten totiž nemusí správně fungovat u všech operátorů. To se ani nedá zreklamovat. Jediná možnost je odstoupit od smlouvy, protože mi nebyla oznámena skutečnost, že výrobek není určen pro Český trh.

  • Tak nevím zda se smát nebo brečet ale podělit se s vámi musím aby jste věděli do čeho jdete. Objednal jsem televizi a cena v mailu (potvrzení objednávky) byla o víc jak 1000,- vyšší. To je minimálně zvláštní. Zrušil jsem objednávku na čísle uvedeném v kontaktu obchodu, zvedla to protivná, neochotná a arogantní slovena která mi tvrdila, že to není možné a když jsem trval na svém uzavřela to hláškou která mě rozesmála, "měníme ceny denně v závislosti na kurzu eura" , podotýkám, že šlo o televizi v cenové relaci kolem 10ti tisíc takže cenový rozdíl víc jak 1000,- Kč by znamenal nárůst eura v řádech korun ze dne na den což by v praxi znamenalo zhroucení ekonomiky :) . Podotýkám, že se bavím pouze o ceně zboží, cena dopravy je úplně mimo. Nicméně to nebyl konec. Televize ač byla objednávka stornována stejně za tři dny přišla a co víc za cenu o 20,-Kč nižší než byla cena za kterou jsem to původně objednával !!! Protože jsem nenapravitelně důvěřivý optimista věřící v lidskou slušnost po chvilce váhání jsem, já starej vůl, zásilku převzal. Poznámka o volovi je zcela namístě a to se ještě chválím protože jinak bych se klidně mohl nazvat jistými anatomickými partiemi lidského těla a to jak mužskými tak ženskými. První co mě "zaujalo" byl ZL a informace v polštině. Nejsem žádnej velkej vlastenec ale už mám tý polský invaze tak akorát dost! Všechno z Polska! Takže ono nestačí tahat nepoužitelný zgarby od pingpongáčů, já se nakonec budu učit ještě polsky. Za komára do mě cpali ruštinu, po "revoluci" se tu mlelo německy jak za války, teď kdo neumí anglicky jako by nebyl a nastává doby polštiny?! Hnus jaký jsme vlezdoprdelisti a co si necháme líbit! Já si zboží objednal v česku a chci k tomu český papíry! Takže abych to shrnul. Ruce pryč, přidejte si radši pár kaček a kupte zboží jinde. Já už si to nechal, i když mám ze zákona nárok na to či ono v tomhle čudákově ve kterým žijem si zákonama každý jen vytře hnědku a zákon platí jen na nás malý poctivý votroubky. Počítám taky, že až se něco pokazí tak záruka.... radši na to nemyslet. Tak si nenaskočte jako já.
    Honza Vlk - Ústí n/L

  • Dobrý den,
    také si dovolím napsat svou zkušenost s tímto e-shopem.
    Objednala jsem si kávovar, který mi zde na Heurece vyskočil v tomto obchodě jako nejlevnější. Objednávka byla potvrzena, zboží na dobírku, vše v pohodě. Když mi ale balíček přišel a já jej otevřela, čekal na mě úplně jiný kávovar (navíc původní krabice byla proražená, ale obal přes ni ne, takže ji poškozenou museli už zabalit). Psala jsem tedy na eshop, že mi omylem zaslali jiný kávovar a prosím o výměnu. No ve zkratce, u kávovaru byla prý na stránkách omylem špatná cena a pokud chci co jsem si objednala, musím si připlatit (přitom mi na mnou objednaný kávovat přišla i faktura, s cenou co jsem zaplatila). No než se trápit, poslala jsem vše radši zpět a dokonce mi přišly i peníze, co jsem dala za poštovné.
    Za mě další nákup riskovat už nebudu.

  • moje cerstva zkusenost ve zkratce: objednal jsem autosedacku za vyhodnou cenu. prisel mi jiny druh autosedacky nez byl na fotografii v eshopu, navic v jiz drive rozbalenem obalu. obratem jsem proto odeslal zbozi zpet. zaplatil jsem 150Kc za postovne a za deset dni mi prisel email, ze jsem poslal autosedacku v porusenem obalu a eshop mi odecte 20 procent. nepripada mi to normalni. zkusim se branit. budu vas dal informovat. eshop opravdu nedoporucuji

  • Elland: jediný jednatel tohoto sročka má adresu trvalého bydliště na městském úřadu Prahy-Stodůlek. Proč ? Na adrese firmy žádná firma není. Proč ? V předmětu podnikání firmy NENÍ prodej a nákup zboží. Proč ?

  • mám smíšené pocity... Koupil jsem ne nejlevnejší obj N70-200f4 a budu ho muset zaslat do servisu po pár dnech používaní zjištuji hodně rozhozený af. Mno,nevím zda je to tim,že prodávaj zboží z polské distribuce... Sice ušetříte nějakej ten peníz ,ale na 2.stranu koupíte víceméně ne zcela funkční zboží nebo porouchané zboží.

  • Snažím se s obchodem spojit již skoro týden a nikdo telefon nebere. Po 6 dnech nemám žádnou zprávu o tom kdy bude objednávka vyřízena. Objednávku ruším a raději si připlatím ve spolehlivém obchodu. Doporučuji i ostatním zvážit nákup.

  • Trošku divný....
    Vyskočili mi Heurece pro Sony Xperia Z1 Compact (D5503) s cenou 8 353 Kč, čímž se dostali mezi TOP obchody podle ceny. Nicméně, po rozkliknutí se objevilo, že stránka nenalezena a odkaz přejít na Home stránku shopu....
    Že by inovativní způsob marketingu a neotřelý způsob, jak se zviditelnit...??
    Fakt divný...

  • Dobrý den. S tímto obchodem jsem přišel do styku dvakrát. Poprvé jsem objednal holící strojek jako dárek k Vánocům. Přišel špatně zabalený, ve zdemolované a proražené krabici. Chtěl jsem ho vyměnit, ale bylo mi sděleno, že je pouze možnost zboží vrátit. Už nebyl čas riskovat, takže relativní nespokojenost. Napsal jsem recenzi a byl jsem požádán, abych jim dal ještě šanci. Proto jsem se rozhodl objednat si tablet Galaxy Note 8 3G. Tento tablet měli v nabídce, ale v textu zboží bylo pět chyb. Napsal jsem jim mail, kde jsem všechny vyjmenoval. Opravili pouze název zboží, ostatní chyby ponechali a dosud tam jsou. V dalším zboží v této kategorii jsou destítky chyb, takže není patrno co přesně objednáváte. Objednáte si tablet, u kterého je uvedeno číslo typu. Vy víte, že tenhle typ, jmenovitě N5100, ma GPS a 3G, ale v popisu výrobku, je uvedeno, že GPS ne a o 3G ani zmínka. On ještě totiž existuje tablet N5110, který 3G skutečně nemá, ale ten je normálně o 4 tisíce levnější. Dohadujte se pak s někým, kdo není schopen ani na přímé upozornění na konkrétní parametr dát údaj do souladu, že to za tuhle cenu mělo, či nemělo mít tyhle parametry, když v jejich popisu je výslovně uvedeno NE! Kromě toho není zcela jasný původ zboží a může se stát a pravděpodobně také stane, že když s tím půjdete do záručního servisu, tak Vám to neopraví v rámci záruky. Mám s tím osobní zkušenost. Tento obchod prostě nedoporučuji, přesto, že je nejlevnější. Raději jsem nakoupil o 500 Kč dráž, než u bandy neschopných diletantů amatérů. Howgh

  • Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s reklamacemi u tohoto obchodu. Za odpovědi předem děkuji.