Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatim nemam nic pozitivniho obchod nekomunikuje a objednavka se nehybe

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pěkné zboží v nabidce
    • Špatně zabaleno. Nedostatečně
    • Poslání jako obyčejný balík, ne jako křehké. Jedna miska rozbitá, i když zvenku balík vypadal v pořádku.

    Reakce obchodu Ella e-shop

    Vážená paní Kutáková,
    děkujeme Vám za Vaši obejndávku i recenzi.
    Zboží balíme velice pečlivě a odesíláme jako křehké a to včetně pojištění.
    Pokud kurýr zboží rozbije, ihned reklamaci řešíme a rozbité zboží zákaznékovi nahrazujeme v co nejkratší době.
    I Vaše reklamce byla kladně vyřízena a zboží nahrazeno.
    Děkujeme za milé hodnocení. Tým ELLA home deco, Vrchlabí

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V pondělí bylo zboží objednáno, vše bylo skladem a ani za týden, další pondělí, nepřišla zpráva z obchodu o cestě balíčku, jeho odeslání, a ani zboží dosud nedorazilo. Pro mě velké zklamání, vzhledem k tomu, jak dnes eshopy dovedou komunikovat a zákazníka si získat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přesně před týdnem odeslána objednávka, do dnešního dne jediná zpráva ze shopu. Opravdu nechápu tento přístup. Stačí napsal není skladem, případně doručíme za 14 dní, nevím... prostě komunikovat se zákazníkem nebo se na eshop vykašlat a provozovat jen kamennou prodejnu. Snad se svého balíčku ještě dočkám, uvidíme. Zatím zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    můj první nákup, který se díky obchodu nákupem nestal

  • Zaplaceno v pátek a skoro po týdnu a zatím žádné info, že by bylo zboží odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Objednávala jsem již podruhé, bez problémů, jen se mi moc nelíbí, že když se mě někdo zeptá, zda nevadí, že zboží odešlou až v pátek namísto začátku týdne a já řeknu že nevadí, ale zboží je odesláno až za další týden, čekala bych alespoň kratičké info ohledně zpoždění, které by mi nevadilo
    • velkou nevýhodou je, že pokud si dáte do košíku dva stejné kousky zboží, načte se to jako dvě položky, nikoliv jako jedna stejná položka o dvou kusech... Ve větším množství jsem si bohužel nevšimla a dala do košíku 2x stejnou svíčku , jelikož není možnost nikde osobně přivonět k větším svíčkám, objednala jsem si větší množství těch malých, takže těžko bych od jedné svíčky brala dva kousky - toto je dost velká chyba a pro mě zbytečně vyhozené peníze a nebo jsem za ně mohla vzít dvě jiné další svíčky, chyba je toto na strašně eshopu a košíku, že se neukázalo, že mám 2 kusy stejné položky. Mohlo dojít ze strany eshopu k dotazu, zda jsem skutečně toto zboží chtěla.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží v e-shopu se jeví skladem, následně obchod zruší objednávku s tím, že zboží na skladě není
  • Zpočátku, jsem měla dojem, že se jedná o seriozní obchod,
    protože jsem obdržela tel. v kterém mi bylo oznámemo, že zboží nemají, to které jsem si vybrala, ale domluvili jsme se na jiné barvě a i ceně ( vyší). ale bohužel stále nic, ani zboží, ani oznámení, že bude dodáno později. Hezký den Mikudová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka dorazila s poškozenými obaly, svíčky přišly v rozlepených obalech, nedržely, na sprchovém gelu byla cenovka. Vůně do auta přišly rozlepené, u oleje do aroma lampy poškozený obal. Objednané věci jsem měla jako vánoční dárek, který jsem takto poškozený nemohla darovat. Obchod nereaguje více než 3 týdny na opakované emaily ohledně reklamace. Rozhodně nedoporučuji, neprofesionální přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nebyla za 3 týdny ani potvrzena
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Lucerna přišla s rozbitým držadlem, matka ke šroubu ani v krabici nebyla, takže vyloženě mi byl poslaný vadný kus, uvnitř celá zaprášená a ještě byl oťuklý roh, což také nevypadá, že by se to stalo až cestou, takže jsem dostala asi nějakou vystavenou a ještě vadnou... Okamžitě psala mail, zatím mi nepřišla žádná odpověď...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • U zboží bylo uvedeno že je skladem ale reálně nebylo skladem ani u dodavatele
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vypadá to, že e-shop vůbec nefunguje. Po prvním automatickém emailu už se nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktualizované zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 0
    • Tento obchod, e-shop, nabízí sice navenek poměrně širokou škálu zboží, velký výběr. Teprve, když zboží objednáte, obchod se ozve, aby Vám sdělil, že nabízené zboží vlastně nemá...

    Obchod evidentně klame zákazníky nepravdivou nabídkou zboží, které vlastně nemá. Po požadavku na storno objednávky se ještě dokonce "urazí" a to tak, že nekomunikuje a storno se neuráčí ani potvrdit, jak bývá jinde ve vší slušnosti dobrým zvykem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • všechno

    Eshop nedoporučuji. Prodává zboží, u kterého má uvedeno, že je skladem, ale skladem je nemají. Čekat, než zboží naskladní, jsem vzdala po více než dvou měsících a objednávku jsem stornovala. Ještěže jsem si zboží objednala na dobírku, protože jinak bych mohla být, nejen bez zboží, ale i bez peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo na e-shopu skladem. Po objednání a potvrzení objednávky v mém emailu, mi další den bylo telefonicky oznámeno, že již zboží nemají a že se tedy objednávka ruší. Ještě štěstí, že jsem neplatila zboží kartou. Pak bych čekala na vrácení částky za zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • komunikace byla vždy jasná, telefonovali, že zboží není, ovšem u toho to zůstalo...
    • nabízejí zboží, které není naskladněno

    Nabízejí zboží, které není naskladněno, sice volali, ale i po více než měsíci je stav objednávky stejný. Předpokládám, že se už ani neozvou.. už jsem vzdala čekání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Komunikace s obchodem skvělá, jen zboží hrůza. Dóza na špagety, ale špagety se do ní nevejdou‍♀️