Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost dodani
    • Ceny stejne jako na ostatnich eshopech, nic nejak zvlastne vyhodneho
    • Slevy maji umistene hloupe u fotky produktu, takze jsem o svou "vyhodu" prisla - kontaktovala jsem obchod a nebyla zadna vule vyhovet.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    pokud si objednate zbozi. tak se nedivte, ze vam prijde neco jineho. me se to stalo, takze ja osobne jsem se s timto obchodem navzdy rozloucil. papa
    s pozdravem j. dolezal

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Linka reklamací? Ha jen automat a nikdo nevolá zpět

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Na stránkách je velmi záludná informace pro spotřebitele o jakémsi slevovém kódu, který ale není k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží přišlo rozbaleno a ochytáno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Siroky sortiment
    • Vyssie ceny s v porovnani s konkurenciou
    • Poslali mi rozbaleny a pouzity tovar za plnu cenu bez upozornenia

    Obchod, ktory je schopny poslat zakaznikovy rozbaleny a pouzity! tovar za plnu! cenu bez toho aby zakaznika na to upozornil u mna automaticky konci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Vytvořil jsem objednávku, zaplatil kartou, do dvou dnů na mě čekala zásilka v zásilkovně. Zboží jsem si vyzvedl, zkontroloval a v pohodě, tedy alespoň do téhle chvíle. V ten samý okamžik jsem si totiž po vyzkoušení produktu vytvořil novou objednávku s dalším zbožím. A opět, platba kartou... Během minuty mi přišel potvrzovací email s číslem objednávky. O minutu později přišel druhý email s informací o dokončení předchozí objednávky (obchod zasílá email po vyzvednutí objednávky v zásilkovně). To mi ovšem nedošlo, neboť jsem vyzvednutím zásilky považoval obchod za ukončený, a myslel jsem si, že nastala chyba v systému a nová objednávka byla vytvořena dvakrát. Ovšem z účtu mi byla strzena pouze jedna transakce a tak jsem to neřešil. Hodinu na to mi přišel email že mám vytvořenou objednávku která není uhrazena! A začal několika hodinový maraton dopisování s expedičním oddělením které si stále trvalo na tom, že platbu nemohou dohledat. Nestačil jim ani screen z IB o zaplacení platební kartou (transakce v blokaci). Naštval jsem se tedy a kontaktoval banku, dle banky vše v pořádku a ještě mi sdělili jaký si autorizační kód platby který by měl obchodníkovi pomocí platbu dohledat. I s tímto údajem ovšem obchodník dále tápal a dalších 5hodin hledal mou platbu. Nakonec tedy po více jak 24 hodinách byla objednávka úspěšně odeslána. Ale toho času, ty hodiny vysvětlování a dokazování že jsem platbu skutečně odeslal... Neskutečné!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu zakoupnena baterie. Zaplaceno předem online. Baterie byla skladem na kamenné prodejně, proto jsem zvolil osobní vyzvednutí na kamenné prodejně. Během pár hodin mi přišel email, že zboží mi bylo odesláno přes zásilkovnu a teď čtěte pozorně !!?Baterie z kamenné prodejny v Karlových Varech(kde je v téže prodejně i pobočka zásilkovny) byla zabalena, předána zásilkovně a byla mi zásilkovnou doručena opět do zásilkovny v již zmíněné kamenné prodejně. Mohu Vám sdělit, že tohle mi hlava nebere. Vyřešil jsem to tedy tak, abych nemusel jeden den čekat na zásilkovnu až mi dorazí baterie z té prodejny do té samé prodejny, zavolal jsem tedy prodavači, domluvil jsem se a vysvětlil mu situaci nad kterou i on sám kroutil hlavou, že si jedu pro baterii, pán mi dal baterii, nic jsem neplatil, jelikož už jsem ji platil předem a řekl jsem mu, že až mi dorazí ta baterie z jeho krámu přes zásilkovnu, že mu zavolám a sdělím heslo pro převzetí zásilky, že si ji převezme vlastně on sám, jelikož je v této prodejně zároveň i zásilkovna a balíček rozbalí, baterii vyndá a dá si ji zpět do šuplíku. Vyřešeno.A milý eliquidshope. cz, něco s tím proveďte, toto jsem ještě nezažil. O telefonátu na Vaší zákaznickou linku se raději rozepisovat nebudu, protože tu drzou a arogantní paní operátorku bych musel chytit osobně pod krkem co si dovolala k zákazníkovi po telefonu při vysvětlování mé příchody. Hauk.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dlouha doba dodani

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • paypal
    • dávaj na to 18+ nálepky.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Ppl nebylo schopné doručit objednávku dřív než za 7 dnů.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Joyetech Evio C po doručení smrděl spálenou elektronikou. Druhý den po doručení jsem jej zavezl osobně na prodejnu a čekal jsem, že v tomto případě bude vyměněn kus za kus, nebo mi vrátí peníze. Místo toho mi bylo řečeno, že musí na reklamaci, kde se na něj podívá technik atd. Chápu, že je to relativně korektní postup, ale zboží jsem měl u sebe jeden den, kdy jsem jej stihl akorát nabít a jednou naplnit tank. Eliquidshop mám rád, mají dobrý výběr a zkušený personál. Obecně bych tento obchod doporučil, ale tohle řešení problému je ukázkový příklad toho, jak se obchod nedělá.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé dodání
    • Náplně tečou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Puvodne melo byt dodani do druheho dne, dnes je to tyden a stale nic.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tento obchod mi doporučil kamarád, každopádně první objednávka přišla v pohodě ve druhé objednávce chyběla jedna příchuť, komunikace byla bez problémová automaticky zařizují reklamaci a že mi to pošlou dodatečně. (Zatím nepřišlo).
    V pohodě může se to stát, každopádně co mě docela vytočilo že jsem si volal na linku jestli mají náhradní sklo na Smok Prince, že tam pojedu 30 km na prodejnu tak abych nejel zbytečně. Prý to tam mají, tak jsem vyrazil, akorát mi zapomněli sdělit že mají dneska zavřeno a že o tom je informováno pouze na Facebooku, že to pošlou technikům aby to dali i na Web, sice se omluvili ale to mi čas ani projeté palivo nezaplatí za zbytečnou cestu a jejich chybu.

    Takže jako nový klient, nemůžu říct že jsem spokojený.
    Po mých zkušenostech nemůžu ani říct že bych tento Obchod doporučil někomu známému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Málo popisku, z popisku jsem nezjistila ze nejsou k prodeji naplne do cigarety
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prodávají zboží,které už dávno není na trhu a tudíž není možné koupit náplň.Takže výrobek k ničemu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mám elektronickou cigaretu z které mi vytéká liquid.. Psali vyměnit tohle a tamhleto a bez nikotinu! a bude to dobrý a to tam při koupi nebylo ani napsané že to je na bez nikotinove kouření.. Vše jsem vyměnila a teče to pořád SMOK VAPE PEN PLUS..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé dodání
    • V případě problému e-shop nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Totálně neschopní

    Při objednávce dvou ks baterii nejsou schopni odeslat a nakonec se údajně objednávka ztratila u dopravce v tomto obchodě nedoporučuji nic objednávat jsou hrozné pomalí a vůbec nejsou flexibilní