Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Honza Kolik Kolar:
    Dobrý den,
    veškeré zboží v našem obchodě je oficiální ČR distribuce a zboží můžete reklamovat v autorizovaném servisním středisku.

    S pozdravem ELESHOP s.r.o.

  • Dobry den,
    je zbozi ve vasem obchode oficialni CR distribuce, ktere lze reklamovat v jakemkoliv autorizovanem servisu?

  • Nechápu větu:
    U některých produktů není záruční list přiložen-to je snad automatické,ne?
    Nebo prodáváte nějaké zboží z tržnice?
    Omlouvám se za invektivy,asi je pro vás moje útrata 3100 malá,a nestojí ani za záruční list :-(
    Toto byl dárek pro mého bratra k narozeninám,vše mělo klapnout na 1,a díky vám byl celkový dojem pokažen.

  • momi33:
    Dobrý den,
    odešlete prosím Vaši stížnost na e-mail [email protected]. U některých produktů není záruční list přiložen a ke každému vyexpedovanému produktu je tak přikládán daňový doklad v obálce. Uveďte prosím o jaký produkt se jedná a kontakt. Děkujeme ELESHOP s.r.o.

  • Dobrý den,jak je možné,že v zásilce kterou jsem obdržela chyběl záruční list na navigaci + jakákoliv faktura?
    Pokud toto nenapravíte,podám na tento obchod štížnost na ČOI.
    Monika.

  • Rychlé dodání a bezkonkurenční cena. Doporučuji

  • Dobrý den ,
    potřebuji poradit s volbou vestavěné mikrovlnky a vestavěné trouby, zda se mohou umístit nad sebe. Jestli se esteticky hodí k sobě .
    Trouba Bosch HBA 43T350 a mikrovlnka HMT 85MR53.
    Ještě mám dotaz k mikrovlné troubě nedočetla jsem se zda má otočný talíř.
    děkuji za odpověď

  • Dobrý den, zajímalo by mě jak je s objednávkou, zboží jsem si objednala a přišla mi automaticky vygenerovaná zpráva o přijetí od té doby žádná jiná zpráva nedorazila, jak se dozvím, jestli už zboží bylo posláno?

  • Dobrý den,
    dá se v Brně zaparkovat u výdejního místa na Plotní ?
    Nejsem z Brna a moc to tam neznám.
    Děkuji.

  • Miloš:
    Naše pražské výdejní místo je v provozu vždy ve čtvrtek od 14:00 do 18:00. Na základě objednávky a našeho avíza je možné osobní vyzvednutí. S pozdravem Eleshop s.r.o.

  • Dobrý den,
    je možný osobní odběr na pražské pobočce?

  • Také jsem se chtěl zeptat na potvrzení zaručního listu.Je to tu popsano, tak už nebudu prudit. Pozdravuji Jaruš a děkuji za fajn obchod. Záručák pošlu.

  • jarka: V případě dotazů na dostupnost zboží se obraťte na e-mail [email protected] Příjemný den Vám přeje Eleshop s.r.o..

  • Dobrý den. Pokud jste od nás obdržela s výrobkem nepotvrzený záruční list, je nutné ho zaslat spolu s kopií daňového dokladu zpět na adresu naší společnosti. Po jeho obdržení bude dodatečně potvrzen a odeslán zpět k Vám. S pozdravem Eleshop s.r.o..

  • Zajímalo by mně potvrzení záručního listu, které jsem již komentovala v recenzi. Pokud daňový doklad s rozítkem Eleshopu Šaratice + faktura nahrazuje razítko, datum prodeje na záručním tistu. Pak je vše v pořádku. Jinak jsem velmi spokojená s cenou, prezentací výrobků i organizací prodeje.

  • To jako nechcet nikdo nic vedet jo

  • jo

  • prosím o informaci ,zda je možnost dodání objednáného zboží/např. Fritézy/ do 5.dnů. děkuji za odpověd.