Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dělal jsem pouze šejky, zboží mi vydrželo deset dní.

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,
    patrně se jedná o recenzi k jinému Vašemu nákupu, jelikož jste u nás zakoupil televizor Sencor.

    S pozdravem
    elektrospecialista.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V balíčku chyběla jedna objednaná položka, obal byl v pořádku.

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,
    ještě jednou se Vám omlouváme za nekompletní dodávku. Bohužel při balení ve skladě došlo k chybě a jednu položku jsme neodeslali. Po upozornění byla obratem sjednána náprava a chybějící zboží Vám již bylo dodáno.

    S pozdravem
    elektrospecialista.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • no....snad jen....po zrušení objednávky vrátili rychle peníze
    • zboží, které není skladem, inzerují jako skladem

    Objednal jsem rychl. konvici, která měla být skladem, bohužel nebyla, nabídli mi jinou, dražší. Příšlo mi to jako laciný trik od neseriózních eshopů. Objednávka zrušena, dražší zboží neakceptováno.

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, avšak rádi bychom uvedli na pravou míru, že u inzerované rychlovarné konvice Concept RK4065 nebylo v žádném případě uvedeno, že je skladem. Uvedená dostupnost byla "Na dotaz". Bohužel se tento model již nevyrábí, tak Vám byl nabídnut alternativní model.

    S pozdravem
    elektrospecialista.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádnou nevidím
    • žádnou nevidím

    zboží skladem jsem objednal, následně jsem obdržel informaci, že je vyprodané, takže tím skončil můj zájem a nechápu důvod, proč jsem žádán o hodnocení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nema zbozi. Slibil dorucit do mesice.

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,
    objednala jste zboží, u kterého bylo uvedeno, že není skladem. Bohužel u dodavatele je nyní také vyprodané a čeká se na naskladnění. S termínem jste byla obeznámena a byl z Vaší strany akceptován.

    S pozdravem
    elektrospecialista.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zatím nemůžu hodnotit,jelikož mě zboží ještě nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ceny. Ale to je výhoda jen pokud vše funguje.

    V podmínkách mají možnosti zpětného odběru spotřebiče zdarma. V objednávkovém formuláři jsem nic takového nenalezl, tak jsem po objednání a zaplacení v neděli večer volal v pondělí ráno do eShopu pánovi, který slíbil, že to k objednávce pro dopravce poznamená. Na dotaz kdy pračku, která je SKLADEM odešlou, řekl že dnes (pondělí) už je auto plné takže v úterý. Když (po úterní SMS dezinformaci) ve středu pračku ten šílený dopravce FOFR (viz.hodnocení dopravce) přivezl, v systému nic neměl, takže mi zůstala stará pračka před barákem :-( Bylo to v 17:26, takže v eSHopu mi telefon už nikdo nebral. Takže eShop nespolehlivý, jediný dopravce FOFR, kterého mají, má ke kvalitním službám daleko - viz.hodnocení dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nepodává žádné informace o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velice rychle dodani ( do druheho dne )
    • obchod na svych strankach uvadel, ze k fritaku Tefal je i spousta receptu. a taky, ze je tam plastova obracecka. Ani jedno a ani druhe tam neni.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Vše OK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slíbí vám cokoliv, co si budete přát

    Po zaplacení a dodání výrobku možná budete překvapeni, že výrobek není kompletní. Na jeho kompletnost čekám tři měsíce. Firma dělá mrtvého brouka. Poslal jsem jim poslední výzvu, než celou záležitost předám ČOI.

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že dodání příslušenství trvalo tak dlouho, ale čekali jsme na naskladnění od společnosti Beko. Příslušenství bylo delší dobu nedostupné. Slíbené příslušenství Vám bylo včera dodáno.

    Musíme zdůraznit, že celý problém však nevznikl u nás, ale na straně společnosti Beko. U výrobku nebylo uvedeno, že pro dané funkce je nutné dokoupit volitelné příslušenství, a celá prezentace funkcí opravdu budila dojem, že vše je již u trouby dodáváno. Po našem upozornění byly popisy na stránkách Beko opraveny.

    S pozdravem
    elektrospecialista.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nejdražší doručení, musela jsem do recepce domu po telef.zavolání.
    • Pánev má nedotažené šrouby,levá úchytka se volně hýbe. Po zahřátí na 4.stupeň jsem po nalití oleje čekala 45 minut než se olej zahřeje znovu na stupeň 4 (cca 14ml oleje).Vložila jsem řízky (350 gramů)a opět čekala 20 minut než se olej zahřeje na stupeň 4. Celý proces trval 110 minut. Minlá pánev ETA na stejném principu fungující vydržela 25 roků a řízky byly usmaženy za za 8 až 9 minut. Pánev nepoužívám. Škoda peněz!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží za 39 tisíc bylo po rozbalení poškozené! Prodávající jenom slibuje po emailech, ale “ skutek utekl”. Zde bych už nikdy nic nakoupila!

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,
    opravdu nás mrzí, že na vinotéce byly drobné nedostatky z výroby. Ihned po obdržení zprávy od Vás, jsme informovali dodavatele a zadali požadavek na servis, aby se dala vinotéka do pořádku. Tyto drobné vady nemají vliv na funkci ani na vzhled, jelikož se jedná o vestavný spotřebič. U dodavatele jsme vše zaurgovali a prosíme jen o trpělivost.

    S pozdravem
    elektrospecialista.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží nebylo skladem

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše recenze. Vysavač byl vyprodaný, ale nebylo inzerováno, že by byl skladem. Uvedená dostupnost byla na dotaz. Bohužel objednaný model již nebyl k sehnání a tak Vám byla obratem nabídnuta náhrada v podobě lepšího, vybavenějšího modelu za podobnou cenu, která byla oproti konkurenci opravdu zajímavá.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    elektrospecialista.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • široká nabídka
    • zaujal mne výrobek
    • na odborný dotaz o možnosti dokoupení
    • přídavného zařízení velice nepružné
    • reakce. Nutno několikrát urgovat dotaz

    Výše vysvětleno

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše hodnocení našeho e-shopu. Váš dotaz k zakoupenému masomlýnku jste bohužel nesměřovala na správné telefonní číslo a navíc mimo pracovní dobu našeho obchodu. Ihned následující pracovní den byl Váš dotaz předán na kompetentní místo a byl zodpovězen na Váš e-mail.
    Ohledně Vašeho dalšího dotazu na jiné příslušenství jsme kontaktovali obchodní zastoupení výrobce a poté Vám obratem e-mailem informaci potvrdili.
    Bohužel není v našich silách ovlivnit nastavení a funkčnost Vaší e-mailové schránky.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    tým elektrospecialista.cz

    • chybí komunikace se zákazníkem ohledně termínu dodání - abych se sám snažil komunikovat a přitom se dozvěděl, že mi zboží vezou aniž bych o tom věděl a zásilku očekával/čekal na převzetí, se mi ještě nestalo

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vás dopravce s předstihem nekontaktoval ohledně upřesnění času dodání zásilky.
    My jsme Vás informovali o tom, že zásilka bude v daný den vyexpedovaná a tentýž den jste obdržel i informační e-mail, ve kterém byla informace o tom, že zásilka byla vyexpedována a že by měla být následující pracovní den doručena. V e-mailu bylo uvedeno i číslo zásilky včetně odkazu, na kterém bylo možné v den doručování zásilky nalézt telefonický kontakt přímo na řidiče, který zásilku rozvážel.
    Samozřejmě by měl dopravce zákazníka kontaktovat ohledně doručení zásilky předem, bohužel se někdy ale stane, že řidič předem nezavolá. Z tohoto důvodu zasíláme zákazníkům výše zmíněný e-mail, aby měli možnost sami dopravce kontaktovat.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Děkujeme za Váš nákup a doufáme, že budete se spotřebičem spokojeni.
    S pozdravem
    elektrospecialista.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nabízí přímo celé sety - pračka, sušička
    • Asi ne přímo obchod, ale doprava - katastrofální. Nejen, že mi to dopravce nebyl schopen složit zásilku za první zamykatelné dveře (jak bylo s obchodem domluveno -že je to standard), ale nebyl jí schopen složit ani z auta. Kdybych si nedomluvil dva statné chlapy, kteří mi s tím pomohli, a kterým jsem samozřejmě musel zaplatit (500 Kč), tak si zakázku ani nejsem schopen převzít. Nemluvě o tom, že byla domluvená zásilka na cca 10 hodin a pan řidič (starý, nemohoucí člověk, po ranním vytrhání zubů - zakrvácený v obličeji v odporném autě) přijel cca v 11:30. Celá domluva na čase probíhala přes nějakého prostředníka, který ani nebyl schopen vysvětlit, kdo je a proč nekomunikuji přímo s řidičem. Děs a hrůza.

    Pokud je nutné kupovat v tomto obchodu, doporučuji zajistit si raději svojí přepravu/dopravu zboží.

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,

    Vaše recenze nás opravdu zaskočila a celou záležitost jsme prověřovali na spedici, jelikož standardně by opravdu mělo být zboží doručeno za první uzamykatelné dveře. Dostali jsme informaci, že v den doručení zásilky byla všechna auta s hydraulickým čelem vytížena, a proto se s Vámi dispečer spojil ohledně možného posunutí termínu doručení. Aby Vám vyšli vstříc, nabídli Vám jako alternativu možnost doručení ještě ten den, ale náhradním vozem. Zároveň Vás upozornili, že může nastat problém se složením zásilky a že náhradní řidič (důchodce) bude pravděpodobně se složením zásilky potřebovat pomoci. S tímto alternativním řešením jste prý souhlasil.

    Bohužel nejsme schopni ovlivnit vytíženost jednotlivých vozů daných středisek a někdy se může stát, že není možné dodržet doručení do druhého pracovního dne.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    elektrospecialista.cz

  • nedoporucuji,moje lednice dorazila poškozená,špatně zabalená tak jsem ji nepřevzala a nezaplatila.Nikdo se vůbec neozval

    Reakce obchodu elektrospecialista

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že chladnička dorazila poškozená, a omlouváme se za vzniklé komplikace, avšak nechápeme Vaši recenzi. Chladnička byla v originálním obalu, v jakém ji výrobce distribuuje. Bohužel při přepravě chladnička utrpěla mírný šrám, o čemž nás informoval pouze přepravce. Na základě této informace jsme Vás kontaktovali, ale bohužel jsme od Vás nedostali žádnou odpověď.

    S pozdravem
    elektrospecialista.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Hlavní slabinou je neochotný a nepříjemný smluvní dopravce.