Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Transportní skládací bedna pro psy nemá dostateční popis. V popisu chybí, že je jen jeden , a to boční vchod. Zboží musím vrátit.

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den,
    Vámi objednaná přepravka má dva vchody a to jeden boční a jeden vrchní.
    Toto je uvedeno v popisu produktu, a kde se nachází otvory v přepravce je též zřejmé z fotografie produktu.

    S pozdravem
    Daniel Mišura

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • píše zboží skladem k odběru na prodejně druhý den ale skutek utek...

    Akceptoval jsem vysokou cenu, neboť zboží mělo být druhý den. Chyba mohl jsem ušetřit a zboží mít dříve.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    jedna z věcí pravděpodobně nefunguje a uvedené kontaktí číslo se nelze
    dovolat abych mohla za spoluprace s obchodem problem urgentně vyřešit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Kompletace obojku byla pro mne neřešitelnou otázkou. Obojek přešel za 3 dny. Vracím .

  • Nedoporučuji jakýkoliv obchod s el. obojky. Našemu psovi obojek spálil krk, skončil na veterině na operaci. Něco tak nebezpečného se vůbec nemá dostat na trh.

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den,
    mrzí mne Vaše skušenost s elektronickým obojkem.S takovým případem, jsme se za 10 let co obojky prodáváme ještě nesetkali.

    Popálení krku psa elektrostatickým impulsem jako takovým, je naprosto vyloučené. Elektrostatický implus je generován 3V baterií, případně 3,7V akumulátorem a všechny prodávané obojky splňují bezpečnostní standardy ECMA. Že je použit obojků bezpečné také potvrzuje vyjádření Ústřední komise pro ochranu zvířat, z roku 2006.

    Samozřejmě nevylučuji, že by nemohlo dojít od elektronického obojku k poranění krku psa. Může docházet k dekubitu na krku psa, od dlouhého nošení a přílišného utažení obojku. Na toto je upozorňováno v každém návodu, včetně opatření, které je nutné dělat, aby se tomuto zabránilo. Také si dovedu představit, že může dojít k poranění (popálení) od nějakého technického selhání zařízení, například zkratu akumulátoru a případnému vznícení, ale jak jsem již psal, toto se nám ještě za 10 let nestalo, a ani vy to nezmiňujete.

    Každopádně pošlete nám prosím obojek zpět, a vyřídíme Vaši reklamaci tak jak budete preferovat.

    S pozdravem
    Daniel Mišura

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrá cena
    • Rychlé doručení
    • Vyrobek po 3 tydnech přestal fungovat

    Bohužel jsme měli smůlu a výrobek po 3 týdnech používání nefunguje. Jinak před tim než přestal fungovat jsme byli spokojení. Uvidíme jak se obchod postaví k reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obojek mi přišel rychle, ale přiložená baterie byla po smrti, takže jsem musel mazat koupit novou aby obojek fungoval. Jinak spokojenost. Je škoda, že si obchod kazí pověst takovou hovadinou.

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi.

    Je nám líto, že přiložená baterie byla nefunkční. Bohužel neprovádíme kontrolu balení, které obdržíme od výrobce. Nikdy to nebylo potřeba, jelikož jsme žádný problém doposud nezaznamenali, a také to není ani v našich silách a možnostech. Většina zboží je originálně zabalena tak, že by to znamenalo porušení balení.

    Pokud je s dodávkou nějaký problém, je nejlepší se na nás obrátit, a dodávku zboží reklamovat, což se v tomto případě nestalo. Obratem bychom Vám zaslali novou náhradní baterii.

    Dnes Vám odesíláme náhradní baterii, aby jste měl zboží v pořádku.

    Děkuji za pochopení.

    Daniel Mišura
    elektronickeobojkypropsy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neochotny obchod který neřeší to když vám přijde spatny díl. Velká nespokojenost. Spatny přístup prodejce žádná vstřícnost se dohodnout. Už tam nic nikdy neobjednam.

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den paní Marková.
    Několikrát jsem Vás vyzval k zaslání zboží k reklamaci a upozornil vás, že můžete provést zaslání zboží k reklamaci na naše náklady přes zásilkovnu (tak jako může udělat každý z našich zákazníků) aby jste neměla s reklamací žádné výdaje. (Viz naše komunikace níže). Je to naprosto standartní požadavek, k tomu aby mohl být reklamace z naší strany řádně vyřešena. Zaslání ovšem neustále odmítáte. Je mi líto, ale bez zaslání zboží nejsme schopni Vaši reklamaci vyřídit. Pokud své rozhodnutí změníte, vyřídíme reklamaci v co nejkratším čase k vaší spokojenosti.

    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem Daniel Mišura

    8. kvě 2021, 12:12, napsal/a:
    Dobry den,
    Před casem sem si u vas kupovala vycvikovy obojek Garmin a dostali sme jeden klip na nabijeni který není urceny pro dany typ baterie.
    Bohužel mi zatím nikdo nereagoval. Je mozne tento dil vymenit za spravny nebo to budu muset resit přes pravniky??? Coz bych velice nerada.
    Chapu ze byla kovidova doba ale aspoň se mi mohl někdo ozvat jak se to bude resit. I kdyby později. Obojky byly celkem drahe, takze pokud se to nejak nevyresi
    Normalni cestou budu požadovat vraceni penez.

    Předem dekuji za odpověď

    Andrea Markova
    -----------------------------------

    Dobrý den, muzete mi prosím zaslat fotografie zboží které jste obdrzela? Jelikoz se jedna o originalni balení, musela se stat chyba nejspise jiz v továrně, jinak si to nedovedu vysvetlit,jelikož se s balenim nijak nemanipujuje.

    S pozdravem
    Daniel Mišura
    Dolní 152, 580 01 Havlíčkův Brod
    www.elektronickeobojkypropsy.cz
    Odesláno z mobilního telefonu
    ----------------------------------------------
    -----Original Message-----
    From: Andrea
    Sent: Sunday, May 09, 2021 12:04 PM
    To: [email protected]
    Subject: Spatny díl

    Dobrý den,
    Zasilam foto špatného dilu
    V porovnání sem vyfotila oba aby bylo zřejmě ze nejsou stejne.

    -----------------------------------------------
    10. 5. 2021 v 8:22, Elektronické obojky pro psy <[email protected]>:

    Dobrý den, děkuji za fotografii.
    K vyřešení problému, Vás budu muset požádat o zaslání zboží k reklamaci. A to jak špatného nabíjecího klipu, tak také přijímače u kterého byl tento klip přiložen. (pokud se jednalo o celou sadu a ne pouze druhý přijímač, který byl dodán zvlášť, ne nutné zaslat celou tuto sadu). Bohužel tento postup požaduje dovozce zařízení pro ČR, tedy společnost Garmin.

    Děkuji

    S pozdravem

    Daniel Mišura
    www.elektronickeobojkypropsy.cz
    Dolní 152
    580 01 Havlíčkův Brod
    Tel: 568 998 897
    -------------------------------------------
    -----Original Message-----
    From: Andrea
    Sent: Monday, May 10, 2021 8:45 AM
    To: Elektronické obojky pro psy <[email protected]>
    Subject: Re: Spatny díl

    Dobrý den
    Ale já zařízení používám a budu třeba měsíc nebo víc cekat až mi zařízení přijde zpět. To mi nepřijde moc dobre když je to chyba na straně dodavatele.
    Nemůžete mi poslat výměnou jiný kus? Stačí jen ten nabíjecí klip?? Nebo to řešit jinak?


    Andrea Marková

    --------------------------------------------------
    10. 5. 2021 v 8:57, Elektronické obojky pro psy <[email protected]>:

    Dobrý den, chápu že zaslání zboží k reklamaci je nepříjemné, ale bohužel to je standartní postup reklamace tak jako u všeho zboží. Požadavek na předání zboží k reklamaci je naprosto standartní požadavek. Zkusím s dovozcem vykomunikovat pouze zaslání nabíjecího klipu, ale rozhodně nezaručuji že to bude možné. Ještě se zeptám, který z těch klipů vám nejde nasadit na přijímač? A z jakého důvodu? Nedrží, nebo nenabíjí. Na první pohled vypadají na fotce téměř identicky až na drobné jiné vykrojení, nabíjecí piny jsou na stejném místě...

    S pozdravem

    Daniel Mišura
    www.elektronickeobojkypropsy.cz
    Dolní 152
    580 01 Havlíčkův Brod
    Tel: 568 998 897

    ---------------------------------------------
    -----Original Message-----
    From: Andrea
    Sent: Monday, May 10, 2021 9:43 AM
    To: Elektronické obojky pro psy <[email protected]>
    Subject: Re: Spatny díl

    Je to ten s tím větším zobackem a nejde vůbec nasadit. Nelze to zaklapnout takže to ani nemůže nabijet

    Andrea Marková
    ------------------------------------

    11. 5. 2021 v 9:41, Elektronické obojky pro psy <[email protected]>:

    Dobrý den, tak bohužel dovozce trvá na zaslání zboží k reklamaci.

    Prosím tedy o zaslání viz. https://www.elektronickeobojkypropsy.cz/reklamacni-asistent

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem

    Daniel Mišura
    www.elektronickeobojkypropsy.cz
    Dolní 152
    580 01 Havlíčkův Brod
    Tel: 568 998 897
    -------------------------------------------
    -----Original Message-----
    From: Andrea
    Sent: Tuesday, May 11, 2021 10:45 AM
    To: Elektronické obojky pro psy <[email protected]>
    Subject: Re: Spatny díl

    V tom případě zašlu cely díl i s příslušenstvím a požadují vracení peněz.

    Andrea Marková
    ----------------------------------------

    11. 5. 2021 v 14:33, Elektronické obojky pro psy <[email protected]>:

    Dobrý den paní Marková, děkuji za informaci. Chtěl bych Vás upozornit, že v případě reklamace je Vaší povinností poskytnout fyzicky zboží k posouzení oprávněnosti Vaší reklamace. Při zaslání zboží k reklamaci samozřejmě můžete dle zákona zvolit, jakým způsobem chcete Vaši reklamaci vyřídit. Upozorňuji, že Vaše volba nemusí být akceptována. Na vrácení kupní ceny máte právo pouze v případě, jedná-li se o podstatné porušení kupní smlouvy, o které se pravděpodobně dle Vašeho popisu, kdy nesedí nabíjecí klip, nejedná.

    S pozdravem

    Daniel Mišura
    www.elektronickeobojkypropsy.cz
    Dolní 152
    580 01 Havlíčkův Brod
    Tel: 568 998 897

    ----------------------------------------------
    11. kvě 2021, 19:59, Andrea napsal/a:
    Dobry den
    Bylo mi zasláno špatne zbozi a muže za to dodavatel. Proč to tedy má odnést nevinný zákazník? Nezlobte se ale obojek potřebuji a nevidím důvod proč ho posílat když potřebuji pouze nabijecku. Takže se chci nějak rozumné dohodnout. Pokud to nepůjde predam to právníkům.
    Dala sem vám vědět hned jak to dorazilo a nikdo z vaši strany nereagoval čekala sem víc než měsíc a obojek nepoužívala kvůli reklamaci. A když se nikdo neozyval tak sem začala obojek používat. Nehledě na to sem i několikrát volala a nikdo z vaši strany neměl snahu na moji reklamaci jakkoli reagovat.

    Andrea Marková
    --------------------------------------------

    Dobrý večer.
    Již jsem Vám sdělil, že k reklamaci je nutné zboží zaslat. Více vám v tuto chvíli nejsem schopen nabidnout.
    Žádný email jsem od Vás v době po obdržení zboží neobdržel (nepodařilo se mi žádný dohledat). Nicméně i pokud by nam došel, vysledek by byl stejný, musela by jste zboží k reklamaci odeslat. Ani neodpovezeni na váš email Vám nebránilo odstoupit bez udání duvodu od koupi v zákonné lhůtě, nebo k reklamaci zboží. Na našich stránkách dokonce zákazníkům nabizime možnost zboží odeslat na reklamaci na naše náklady, tak aby zákazníci neměli žádné další výdaje spojené s reklamací a aby jsme jim proces reklamace co nejvíce usnadnili.
    Pokud nejste s běžným požadavkem na zaslání zboží k reklamaci spokojena, doporučuji Vám předat záležitost Vašemu pravnikovi tak jak píšete.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem
    Daniel Mišura
    Dolní 152, 580 01 Havlíčkův Brod
    www.elektronickeobojkypropsy.cz
    Odesláno z mobilního telefonu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží prislo poškozené a nefunkční

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den pani Kolářová,
    děkujeme za Vaši recenzi. Že je zboží poškozené a nefunkční, nás nikdo od Vás informoval.

    Pokud je zboží poškozené, můžete jej reklamovat a zaslat zpět. Pokud tak učiňte přes zasilkovnu, tak je zaslání dokonce zdarma. Poškozené zboží vám vyměníme nebo vrátíme penize, dle Vaší preference. Více informací jak zboží zaslat k reklamaci nebo vrácení, naleznete na našem eshopu v patičce.

    S pozdravem Mišura

  • Bohužel zásilka zatím nedorazila, ani po urgenci emailem nepřišla žádná odpověď.

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den, Vámi objednané zboží neni skladem u nás ani u dovozce. O této skutečnosti jsme Vás informovali emailem po obdržení objednavky a stejnou informaci zasilali jako odpověď na Váš email, společně s dotazem, zda si prejete počkat na naskladnění a nebo máme objednávku stronovat.

    S pozdravem Mišura

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jeden obojek je nefunkční,dovolat se do obchodu nedá a na emaily nikdo neodepisuje.

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den paní Váňová.

    Velice se omlouvám za komplikace s Vaší objednavkou. Telefon vám v tuto chvili nikdo nebere, jelikož z duvodu nemoci je prodejna uzavrena. Tato informace je uvedena na několika místech na eshopu.

    Zašlete prosím vadný přijímač pomocí zasilkovny zpět k nám na naše náklady viz. https://www.elektronickeobojkypropsy.cz/reklamacni-asistent a obojek vám vyměníme za nový kus.

    Případně můžete využít možnosti odstoupení od smlouvy a vrácení zboží a to do termínu 30.dni od obdržení.

    Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obojek nefunguje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    V životě už bych obojek nekoupila. Málem nám to psa zabilo.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    obojek je chvílemi nefunkční-nahodile

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den, pokud je obojek nefunkční, můžete jej samozřejmě reklamovat. Jelikož ale uvádíte, že obojek nefunguje nahodile, a protože jste zakoupil jeden z nejkvalitnějších obojků na trhu, spíše se domnívám, že se bude jednat o chybu v použití (špatně umístěn přijímač, elektrody umístěné v srti apod.). V takovém případě se opravdu může stát, ze pes nereaguje, protože srst impuls odizoluje a vypadá to, jako by obojek nebyl funkční. Doporučuji nás kontaktovat na telefonické infolince, k vyřešení problému. S pozdravem Daniel Mišura

    • Zakoupili jsme elektronický obojek, který měl být vodě odolný. Nasadili jsme obojek pejskovi a po zaplavání v jezírku obojek nefungoval. Museli jsme nechat vyschnout na topení, ale stále špatně funguje. Vydržel tři dny, takže vyhozené peníze !!! -( Iveta Křížová

    Zakoupili jsme elektronický obojek, který měl být vodě odolný. Nasadili jsme obojek pejskovi a po zaplavání v jezírku obojek nefungoval. Museli jsme nechat vyschnout na topení, ale stále špatně funguje. Vydržel tři dny, takže vyhozené peníze !!! -( Iveta Křížová

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den paní Křížová.
    Pokud s obojkem nejste spokojena nebo se na obojku objevila závada, máte možnost zboží reklamovat, nebo dokonce vrátit v naší 30denní lhůtě od obdržení produktu. Bohužel nás na problém s produktem co jste obdržela, nikdo neupozornil, nikdo nás žádným způsobem nekontaktoval, pouze přišla od recenze na nedoporučení obchodu.
    Jelikož lhůta pro vrácení peněz ještě neuplynula, doporučuji zaslat obojek zpět a vrátíme Vám peníze!

  • Tento obchod mi po vrácení zboží dle zákonem stanovených podmínek nevrátil peníze.

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den pane Marada, velice se omlouvám za pozdní odeslání vrácené částky, způsobené mimořádnými událostmi posledních dní. Fungujeme nyní ve značně omezeném rezimu, kdy dochází pouze k expedici objednávek. Peníze Vám byli již navráceny na Váš účet.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem Daniel Mišura

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedoručena kompletní objednávka
    • Naprostá ignorace e-mailu

    Objednávek se bohužel udělalo více z důvodu chybného internetového bankovnictví. Na napsaný e-mail nikdo nereagoval. A balíčkem přišel bez objednaného produktu. Ale nebyl ani zaplacen. Díky bohu, že to bylo na dobírku.

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den, mrzí mne Vaše nespokojenost s naším eshopem.

    To že Vám nejde provést platba platební kartou, není chyba eshopu, jelikož platba probíhá u poskytovatele platební brány Gopay. Pokud platba nelze provést, je to zpravidla vždy způsobeno tím, že máte nastavenou blokaci plateb na internetu. Ty se musí v bankovnictví povolit, protože banky obvykle mají tyto platby blokovány.

    Navíc eshop umožňuje provádět opakované platby, není tedy nutné provádět několik objednávek, aby jste vyzkoušel zaplatit znovu. Stejně tak není nutné dělat novou objednávku pokud chcete změnit platbu z platební karty na dobírku.Po neúspěšné platbě lze snadno způsob platby změnit.

    Na Váš email, který obsahoval pouze žádost o zrušení objednávek, jsem Vám odpověděl, a také byli objednávky zrušeny, o čemž byli odeslány automatické emaily. Celkem jste tedy obdržel 3 emaily ohledně stvoren objednávek. Pokud Vám emaily nedorazili, doporučuji kontrolu spam pošty, případně schránky pro hromadnou poštu.

    Omlouvám se za nedodaní části objednávky, ale objednaná hračka se již nevyrábí a i na eshopu bylo uvedeno že není skladem. Že nebude hračka dodána jste byl opět informován emailem, a dobírka byla o nedodanou hračku ponížena.

    S pozdravem Mišura

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vytvořena na zboží skladem. Na email nikdo nereagoval. Po 4 dnech po telefonu mi bylo oznámeno,že zboží není skladem a bude až za týden. Na eshopu pořád dostupné.

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den,
    velice mne mrzí Vaše nespokojenost a naprosto ji chápu.
    Za chybně uvedenou dostupnost zboží se opět omlouvám.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem Daniel Mišura

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo, žádná omluva nebo vysvětlení od e-shopu ... objednávku zruším

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den paní Kovaříková.
    Zboží jste neobdržela, jelikož jste do dnešního dne neuhradila svoji objednávku, u které jste zvolila platbu předem.

    Na situaci, že se čeká na úhradu jste byla upozornena emailem dne 1.2.2019.

    Pokud bude Vaše objednávka uhrazena a nebo dojde k domluvě o změně způsobu platby, jsme připraveni zbozi ihned odeslat.

    S pozdravem Daniel Misura

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obojek nefunguje jsou to vyhozené penizé.Tak jaky muže byt obchod.

    Reakce obchodu Elektronické obojky pro psy

    Dobrý den.

    Dovolte, abych reagoval na Váši recenzi.

    Je nám líto, že obojek nefunguje nebo nesplnil Vaše očekávání. Pokud je obojek nefunkční, lze jej samozřejmě reklamovat. Obojek Vám v takovém případě vyměníme za jiný kus a dokonce zajistíme dopravu zdarma jak od Vás tsk i nového obojku k Vám.

    Pokud je obojek funkční, ale není účinný, tedy pes nereaguje tak jak si představujete, je možné obojek vyměnit za jiný typ,nebo vrátit do 30 dnů od obdržení a my Vám vrátíme kupní cenu.

    Kontaktujte nás tedy prosím na našem emailu [email protected] nebo na naši infolince k dořešení tohoto problému.

    S pozdravem Daniel Mišura www.elektronickeobojkypropsy.cz