• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • obchod uvádí zboží skladem - přitom zboží skladem nemá!
    • I po telefonickém dotazu jsem byl ujištěn, že si zboží mohu osobně vyzvednout druhý den po objednávce, ale pak mi objednávka byla zrušena. Důvod zrušení,byl že zboží nemá jejich dodavatel.

    neposkytují pravdivé informace

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala, zaplatila předem a dosud se nikdo neozval.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatné informace
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pro:- dobrá cena
    - možnost osobního odběru v Praze
    Proti:
    Vlastní zkušenost-objednal jsem si mikrovlnnou troubu Eta 1207, cena 1287Kč. Osobně jsem si ji vyzvednul na prodejně, poté jsem doma odzkoušel, podotýkám, že bez pokrmu, jen tak na prázdno a zjistil jsem, že se sama vypíná dříve, aniž by došla na 0 a rovněž nezaznělo zvukové znamení. Tudíž jsem v zákonné lhůtě 14 dnů odstoupil od smlouvy a výrobek odnesl zpět na prodejnu, kde mi řekli, že budou muset mikrovlnku poslat do servisu na kontrolu a cenu servisu mi odečtou z celkové částky, kterou jsem požadoval vrátit.
    Celkově shrnuto - výrobek jsem mohl vrátit ve lhůtě 14 dnů, za to jsem však musel zaplatit 324Kč /za jejich kontrolu v servisu, kdy jsem mikrovlnku 4x zapnul na 2 minuty a po zjištění, že se vypíná dřív ji vrátil/. VŠE PRO ZÁKAZNÍKA :-(

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • vybral jsem si ho, protože byl jediný, který měl mít toto zboží skladem...
    • ...ale nakonec ho skladem sice možná měl, ale ne na prodejně.
    • už po telefonu, když jsem se ptal, kdy to bude k vyzvednutí, byla komuniíkace dost neochotně odměřená.
    • ovšem na prodejně to bylo odstrašující. dost nepokrytě mi zaměstnanci dávali najevo, že jsem jen blb a obtížný hmyz, co jim přidělává práci. přitom jsem po nich nechtěl nic speciálního, jen zaplatit a převzít zboží.

    ostatním nakupujícím doporučuji si to nechat zavézt domů nějakým kurýrem. osobní převzetí na prodejně je jen pro odolné typy, kteří zkousnou chování znuděných úředníků na nějakém státním úřadě. prozákaznická vstřícnost zcela chybí.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • o žádných nevím
    • dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • - pokud nemají zboží na skladě, neměli by na internetu uvádět, že ano

    - obchod pro mě není důvěryhodný, protože uvádí klamné informace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychle , levne
    • Nepredvadi zakaznikovi zbozi, alespon v mem pripade tomu tak bylo, vyzhledem ke skutecnosti, ze se jednalo o 150l bojler jsme to ani nevyzadovali, ale v tom pripade by nemelo byt odmitnuto vraceni ci vymena.Pokladam to za absolutne neseriozni.

    Zakoupene zbozi mi nebylo vybaleno ani predvedeno - jenalo se o velky bojler, doma jsme zjistili, ze jsme vybrali spatnou velikost, odmitli nam bojler vymenit a dokonce i vratit, nebot byl mirne promackly. Jsem si jista, ze byl promackly jiz pri nakupu, ale bohuzel jsme si ho nenechali rozbalit. Obal byla pouze velika papirova krabice bez jakekoliv mekke ochrany, tudiz pri preprave jednoho bojleru nasim autem nemohlo dojit k promacknuti, ale pri doprave mnoha kusu ze skladu do obchodu jiste ano. Doporucuji si nechat zbozi predvest i pokud se bude jednat o veliky bojler.

    Reakce obchodu Elektronakup.cz

    Dobrý den

    1. Ano, ohledně předvedení zboží máte pravdu. Zboží je předvedeno pouze na vyžádání zákazníka. Z časového a kapacitního hlediska nejsme schopni toto dělat automaticky při každém prodeji. Z vaší strany nebyl tento požadavek vznesen.
    2. Výměna bohužel není z naší strany možná. Dle zákona je ale možnost, odstoupení od KS. Po tel. dohodě bylo s vámi domluveno, že odstoupíte od KS a při dovozu původního zboží odeberete nový bojler. Částka za vrácené zboží vám pak bude zpětně proplacena v hotovosti na prodejně nebo převodem na váš účet.

    Právo na odstoupení vám tedy upíráno nebylo.

    3. Po telefonu jste nás informovala, že jste zboží pouze vybalili a zjistili, že vám rozměrově nevyhovuje. Jaksi jste nás neinformovala o poškození pláště bojleru.

    Ptáme se pročpak ?

    4. Bojler jste tam i zpět vezli v malém vozidle, položený přes hranu zadních sedaček na ležato (což je pravděpodobná příčina poškození pláště). Pan manžel se při vrácení též nezmínil, že by bylo zboží od nás dodáno poškozené. Naopak stejně vykuleně jako my koukal na poškození, když byl bojler z vašeho vozidla vyndán. To že bojler ležel neupevněn v rozdělaném obalu snad ani nebudu zmiňovat
    5. Po zjištění poškození byl váš pan manžel informován, že zboží stále může vrátit, ale vzhledem k poškození pláště (které nelze opravit) bude u zboží snížená jakost a ta bude vykompenzována z kupní ceny. Na základě této informace se váš pan manžel rozhodl v odstoupení nepokračovat a bojler si ponechat a nový připravený bojler si neodebrat.

    Opět musím konstatovat, že právo na odstoupení vám upíráno nebylo.

    ¨
    S pozdravem a omluvou

    Odvárka
    Reklamace
    http://www.elektronakup.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží skladem (boiler)
    • Krátká otevírací doba (pouze do 17 hodin), zamračená žena, kterou obtěžuje (prodavačka či účetní), že někdo přišel utratit do obchodu své peníze 5 minut před zavírací dobou.

    Zboží skladem, rychlá reakce, krátká otevírací doba pro osobní odběr, protivná obsluha. Už nemáme socialismus. Na obchodníkovi má být poznat, že je rád, že si zákazník vybral právě jeho obchod, ne jak ho platící zákazník obtěžuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • od potvrzení objednávky jsem nedostala žádnou informaci, ani č. účtu,na které bych měla převézt peníze, jelikož jsem si označil platba převodem

    negativně

    Reakce obchodu Elektronakup.cz

    Vážený zákazníku, pravděpodobně došlo k záměně s jiným obchodem. U nás jste si objednal platbu zboží hotově a hned druhý den jsme Vás e-mailem informovali o dostupnosti zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • nevstricny pristup k zakaznikum

    radeji nepouzivat, prodaji vam poskozenou vec a misto vymeny kus za kus (jak by postupoval poctivy obchodnik) chteji aby jste jim to dal na reklamaci a oni po dobu 30 dnu budou posuzovat zda je to opravnene ci nikoli. tito praktiky se pouzivali v eshopech tak pred peti lety, ale tento obchod evidentne tam i usnul. jedna z mych nejhorsich zkusenosti za posledni leta. davejte na nich velky pozor a nez zaplatite vzdy zkontrolujte zda to co dostavate nema nejake vady a zda vubec funguje.

    Reakce obchodu Elektronakup.cz

    Dobrý den

    Ve vašem případě jsem se snažil být co nejvíce vstřícný. Bohužel se to asi nepovedlo. Požadoval jste výměnu kus za kus na což naše společnost byla ochotna přistoupit. Myslím si ale, že jako prodejce máme právo reklamaci nejdříve posoudit než o ní rozhodneme. Zákon nám sice na vyřešení reklamace dává lhůtu 30ti dnů, ale to neplatí pro rozpor s KS. Ten řešíme ihned. Pouze z popisu v emailu o reklamaci bohužel nelze rozhodnout, zvláště když se má jednat o povrchovou vadu.

    Na vaše návrhy ohledně dopravy nebylo možno přistoupit. Sám jste napsal "berte to jako neformální nezavaznou nabidku vyreseni vznikle situace".

    V odpovědi jsem vám napsal: "Pakliže se bude jednat o oprávněnou reklamaci jsme jí ochotni řešit výměnou za nový kus a ten vám zaslat zdarma poštou na vaši adresu. Troubu je ale nutno dodat zpět k nám na níže uvedenou adresu k reklamačnímu řízení. Troubu nevozte, ale zašlete poštou. Dovoz vaším vlastním prostředkem není vzhledem k jeho ceně nezbytně nutným nákladem. Náklady za zaslání poštou jsme vám zpětně po doložení účtu (podacího lístku) ochotni proplatit."

    Na to jste už jen reagoval : "Škoda že nechcete po dobrém… V tomto případě…" a odstoupil jste od KS v rámci 14ti denní lhůty.

    Odstoupení jsme vzali na vědomí.

    Jak vidíte, žádné vaše právo jsme vám neupřeli. Mrzí mne, že jsem nebyl schopen se s vámi dohodnout.

    S omluvou

    Odvárka
    reklamace
    www.elektronakup.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • výběr zboží
    • účtují si 3% z ceny při platbě kartou

    Velice nepříjemná prodavačka, výběr zboží vynikající, pokud bude stejná nabídka jinde tak ji upřednostním