Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba doručení,a když už konečně zboží dorazí tak není kompletní

    Reakce obchodu Elektromateriál a svítidla

    Dobrý den ,

    ano, tady má zákazník pravdu, bohužel nám chyběla jedna položka v objednávce.
    Ještě ten samý den, co nás zákazník informoval, že nebyla zásilka kompletní, jsme zboží ihned doposlali a naší chybu okamžitě napravili. Bohužel se to stalo nedopatřením, nebylo to úmyslně.

    Pánovi jsme se omluvili s tím, že chybu okamžitě napravíme. Na tož nám pán napsal, že omluvu přijímá. Tímto tato recenze nás zamrzela. Jako obchod jsme se zachovali správně, že bez nějakého dohadování, ještě ten samý den, jsme zboží odeslali.

    Doba doručení - s 99 % jsou balíky doručeny následující den. O tom svědčí i recenze od zákazníků které máme na Heuréce, Googlu, Seznamu a Shoptetu.
    Pokud je objednávka přijata v pátek odpoledne, tak se vyřizuje následující pondělí nebo úterý, záleží na počtu objednávek které se stihnou dát do přepravy. Dále pak to závisí na dopravci, jak rychle zásilku doručí. Někdy je to druhý den, jindy má zásilka zpoždění. To my už neovlivníme.

    Jinak děkujeme za recenzi i když byla negativní, Bohužel někdy se stane chyba, my když chybu uděláme, tak ji přiznáme a vše se snažíme co nejrychleji napravit!

    S přáním pěkného dne
    Michaela Vacková
    Majitelka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Co objednám, to přijde, cena dobrá, bez zpoždění.
    • Nevím.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi jiné zboží, než jsem objednal. Jedna položka v balení chyběla.
    Jelikož se cenově nebylo až tak významné, neřešil jsem to. Jedna položka byla do balíku přidaná dokonce rozbitá!

    Reakce obchodu Elektromateriál a svítidla

    Dobrý den pane Jaroslave,

    Pokud se tak stalo, že vám přišlo jiné zboží než jste si objednal, měl jste nám napsat nebo zavolat, bez problémů by jsme doposlali chybějící položku, vše na naše náklady.

    Píšete, že jsme Vám poslali rozbité zboží - to by jsme si nedovolili, jelikož veškerá reklamace, včetně dopravy jde za námi to platíme my ne zákazník. Proto nebudeme posílat rozbité!!! Pokud se to stane během přepravy, automaticky odesíláme nové zboží - zákazník nic neplatí!

    To, že jste napsal recenzi po měsíci zakoupeného zboží, aniž by jste se ozval a problém řešil s námi telefonicky nebo po emailu, no, to o něčem svědčí. Ono je jednoduší napsat NEDOPORUČUJI než komunikovat.

    Pokud se stane chyba, my ji přiznáme a co nejrychleji ji napravíme.

    S přáním pěkného dne
    Michaela Vacková
    Majitelka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obe dvojzasuvky jsou z Polska. Kvalita děsná.

    Reakce obchodu Elektromateriál a svítidla

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    K recenzi dvoj zásuvek. Pro upřesnění jedná se o OSPEL FALA.
    Do dnešního dne jsme neměli žádné reklamace, naopak jich prodáváme velké množství a bez žádných stížností. Pokud jste měl nějaký problém, mohli jsme to vyřešit buď po technické stránce . Nebo jste mohl zboží v pořádku vrátit a my by jsme Vám vrátili bez problému peníze na zpět.

    Že jsme dostali 10% že nedoporučujete obchod? Obchod se hodnotí, jak se staví obchod k zákazníkovi. Jestli je poctivý, odešle zboží včas a v pořádku. Pokud nastane problém, má ho obchod řešit. Všechny tyto základní věci splňujeme.
    Bohužel vy, jako zákazník jste učinil objednávku, kterou jste obratem obdržel. Nastal problém a místo řešení napíšete recenzi, že nedoporučujete obchod. Co na to říct. Jen to, že Vám popřejeme krásný den.

    Michaela Vacková
    majitelka obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Je drahý tu samou věc jsem sehnal za menší peníze

    Reakce obchodu Elektromateriál a svítidla

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi i když je špatná.

    Bohužel, u tohoto zákazníka jsme takovou recenzi čekali.
    Zboží o kterém zákazník píše, jsme po dnešní kontrole měli nejlevnější.
    Vzhledem k tomu, že si zákazník objednal, platbu uvedl online, kterou neprovedl. Tak jsme jej informovali, jestli nechce změnit platbu na dobírku nebo Bankovní převod (toto nabízíme zákazníkům pokud platba neprojde nebo se zákazník obává z online platby, z 99% zákazník reaguje a měníme způsob platby).
    Tento zákazník s návrhem souhlasil a tak jsme mu zboží zaslali. To, ale nepřevzal a nám se balík vrátil na zpět.
    V tomto případě hradíme plné poštovné.
    Je nám líto, že jsou i zákazníci, kteří se takto chovají. Pak záměrně hodnotí zápornou recenzí.
    Uznáváme zápornou recenzi, pokud by jsme se k zákazníkovi chovali ne fér.

    S přáním pěkného dne:)
    Michaela Vacková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Osobní alarm je nespolehlivý, asi tomu odpovídá cena. V noci se samovolně zapíná a houká cca 10 vteřin a potom se vypne, stalo se to 3x za noc, pěkný nepříjemný budíček. U alarmu byla také moje fotopast, která nenafotila v zorném poli čidla žádný pohyb!

    Reakce obchodu Elektromateriál a svítidla

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi:). I když je špatná.
    V případě vašeho hodnocení obchodu, nechápeme, proč na tak nízké úrovni.
    Hodnocení se má týkat obchodu E-shopu.
    To znamená, jak se obchod chová k zákazníkovi, komunikace, jestli dovede vyřešit problém, odešle zboží atd.


    Mohl jste nám napsat nebo zavolat. Tento problém jsme mohli vyřešit.
    Buď v nastavení nebo by jsme vyměnili za nový zboží. To u nás není problém. Reklamace řešíme okamžitě, vše na naše náklady. O tom svědčí i recenze z předešlých recenzí. Mohl jste si recenze v klidu přečíst. Pokud jste měl tuto potřebu nás takto pohanit, nezbývá nám nic jiného, než vám popřát krásný sluneční den:)

    S přáním
    Michaela Vacková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledné stránky. Dobrý sortiment.
    • Špatné komunikace, resp. žádná. Jakákoliv změna až po telefonátu.

    Chtěl jsem ještě něco objednal jelikož se mi jejich sortiment líbí, ale po špatné zkušenosti s termínem dodání a nulovou komunikací již nebudu.