Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- cena
- výběr
- jednání obchodu
V obchodě jsme se objednali vestavnou troubu. Koupili přes tlačítko Heureka. Popis byl nesprávný, při rozbalení jsme zjistili, že trouba má jiné parametry než bylo uváděno. Po komunikaci s obchodem a Heurekou jsme museli troubu opět zabalit a složitě (35 kg) odesílat zpět. Pracovnice Heureka přiznala pochybení, omluvila se nám a nabídla kompenzaci. Pracovnice e-shopu nejen, že se za komplikace ani neomluvila, ale při koupi náhradní trouby u nich (16.000 Kč) nám nabídla slevu 0,2%. Směšné. Raději koupím jinde.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Přišla polovina objednávky,tel.nikdo nezvedá
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Cena za produkt na ktorej sme sa dohodli nebola realitou.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost, avšak cena, na které jsme se dohodli dodržena byla. Jsme česká firma, fakturujeme tedy s 21% DPH. Po následném odečtení DPH je výsledná cena opravdu cenou, za kterou jste zboží obdržel.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
- Výdejna se nedavnajit
- Neskutečné vulgární chování zaměstnanců na vydejne
- Po dvou týdnech nemá fakturu
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo byt skladem. Nebylo.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří, musíme se řídit informacemi přímo od dodavatele a tentokrát se dodání opozdilo.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
- Dělají z lidí blázny, inzeruji laciné zboží a přitom ho nemají minimálně už tři týdny. Vlastní zkušenost.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Tovar mi nebol doručený dúfam že sa dočkám už som dosť dlho bez chladničky čo nie je veľmi príjemné
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří, musíme se řídit informacemi přímo od dodavatele a tentokrát se dodání opozdilo.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Obchod nabízí výrobek, který nemají prokazatelně na skladě již tři týdny, a na webových stranách je stále uváděn!!! Je to klamání zákazníků.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
- Přehledné stránky.
- Nabízí zboží které nemá. A nabízí ho opakovaně.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Zboží dorazilo
- Absolutně nevhodné zabalení produktu - na originální krabici nalepili ze dvou stran štítek s adresou a kódem a na třetí stranu natavili igelitovou kapsu na návod k použití. Bez poničení obalu to sundat nejde, tj. nelze to použít jako dárek a navíc je riziko, že osoba přebírající zásilku bude zároveň ta, pro kterou je dárek určen. Před Vánoci to je opravdu chování hodné nějakého rekvalifikačního kurzu…
- Neodpovídají na email
Obchod vhodný na zakoupení běžného zboží, nikoliv dárků pro někoho jiného.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se Vám upřímně omlouvám. Zboží odesíláme ve stavu, jaké nám dorazí přímo od výrobce, tj. v originálním obale a s nalepenou kapsou s návodem k obsluze. Štítky jsou na spotřebič, ve Vašem případě kávomlýnek, nalepené proto, aby k Vám zboží přepravce doručil.
Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Poměrně hodně zboží skladem.
- Během objednávání velmi dobrá komunikace, rychlejší a lepší než konkurence.
- Pravděpodobný chaos v platbách, platil jsem kartou předem, TOPTRANS po mě chtěl ještě dobírku. Po 6 dnech stále nemám duplicitní platbu zpět. Ze strany dodavatele ani nepřišla žádná omluva.
- Montáž neprobíhá současně s dovozem zboží.
- Montážní technik se měl ozvat do dvou dnů, ozval se až po urgenci třetí den se slovy: "Za půl hodiny můžu být u Vás." Byla domluva, že se ozve večer a domluvíme nějaký termín a ozval se druhý den ráno se slovy "Za hodinu můžu být u Vás." Naštěstí nám tento termín vyhovoval.
- Nelze vybrat alespoň rámcové časové okno závozu.
Pokud chcete pomoc s výběrem zboží, nechat si ho dovézt na dobírku , tak bych firmu doporučil. Pokud jste zvyklí platit kartou předem a nechat si zboží i zapojit, tak doporučit nemohu.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
moc Vám děkuji za Váš nákup, recenzi i doporučení, těší mě Vaše spokojenost s naší komunikací. Velmi mě mrzí, že celkový dojem z nákupu pokazila komunikace s montážním týmem.
Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
O tom, že zboží nemají mne informovali ve chvíli, kdy jej měli dodat . To, ale zboží nedodá. Snaha o nápravu žádná. Prostě jste nevolníkem a čekáte.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří, musíme se řídit informacemi přímo od dodavatele a tentokrát se dodání opozdilo.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Zátim spatna, když jsem zboží objednával bylo na skladě a teď mi zděLili že přijde až kolem 23.12.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří, musíme se řídit informacemi přímo od dodavatele a tentokrát se dodání opozdilo.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- dobrá cena
- Chladnička nebyla dostatečně zabalená, zespodu byl jen přiložený polystyren. Chladničku nebylo za co uchopit a během transportu a výnosu polystyren odpadával a spodní díl chladničky se odhalil a poškodil.
- výnos není součástí dopravy!
- zboží mělo být na skladě, ale bylo až za týden
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
na e shopu elektro.cz si již nic objednávat nebudu, nedodržují již potvrzené termíny dodání, arogantní chování dámy na telefonu
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří, musíme se řídit informacemi přímo od dodavatele a tentokrát se dodání opozdilo.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Je pro mě těžké dát tomuto obchodu kladné hodnocení, protože když jsem objednával zboží, na webu bylo označeno jako skladem s dodáním od jednoho do tří dnů. Rozhodl jsem se pro bankovní převod, protože platba měla proběhnout až po potvrzení operátorem. Potvrzení jsem po objednávce obdržel a přišly mi bankovní údaje. Poté jsem digestoř zaplatil. Když však uplynulo několik dní, zavolali mi a řekli, že objednávka má zpoždění, že dorazí v pátek, a jestli jsem ochoten čekat. Řekl jsem, že ano, ale dnes je už neděle a žádné nové informace jsem nedostal.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří, musíme se řídit informacemi přímo od dodavatele a tentokrát se dodání opozdilo.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nepatrně levnější.
- Zboží skladem přišlo po 8 dnech.
- Prodloužená záruka nabízená zdarma vyžaduje registraci u výrobce, který nakonec oznámí, že na toto zboží se nevztahuje.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Na základě mylných informací, které jste dostal od výrobce doufám, že máte již záruku registrovanou a těšíte se z nového spotřebiče.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
- Inzerují zboží skladem - v mnoha případech to není to pravda. Stalo se nám to zde již podruhé!!!
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří, musíme se řídit informacemi přímo od dodavatele a tentokrát se dodání opozdilo.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
- Nizka cena
- V dobe psani hodnoceni uz tyden cekam na zbozi, ktere meli mit skladem
Zatím spíš nedoporučuji. Době psaní recenze už týden čekám na zboží, které mělo být na skladě, ale podle mailu ho naskladní až během příštího týdne. To ale v internetovém obchodě vůbec nebylo napsané. Vtipné je, že se po 3 dnech po objednání zboží ptali, jak jsem spokojená s obchodem.
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
děkuji za Váš nákup i recenzi. Mrzí mě Vaše nespokojenost a za vzniklé nepříjemnosti se se Vám upřímně omlouvám. Vždy se snažíme udělat maximum, aby každý zákazník odcházel spokojený, bohužel ne vždy se nám to podaří, musíme se řídit informacemi přímo od dodavatele a tentokrát se dodání opozdilo.
Děkuji a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com -
Nedoporučuje obchod
- V rámci lhůty 14 dnů jsem chtěl odstoupit od smlouvy dělají mrtvého brouka a nereaguje
Reakce obchodu elektrocz.com
Dobrý den,
mrzí mě Vaše nespokojenost s naším obchodem a moc se Vám omlouvám. Vždy se snažíme, aby každý zákazník odcházel z našeho obchodu spokojený a mrzí mě, když obchod bez problému neproběhne. Doufám, že nám dáte v budoucnu ještě příležitost přesvědčit Vás, že nám skutečně záleží na spokojenosti každého zákazníka.
Přeji hezký den a ještě jednou se Vám moc omlouvám,
Michal Jesika, elektrocz.com
[email protected]
Elektrocz.com - od výběru spotřebičů po výrobu celé kuchyně