Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod má v nabídce jako dárek zprovoznění sekačky (to znamená nalití oleje a sestavení sekačky), upozorňoval jsem obchod na nebezpečí vylití oleje při transportu, ale bylo mi odpovězeno, že mají svého kvalitního dopravce. Bohužel došlo k tomu čeho jsem se obával, sekačka přišla kompletně politá od oleje a nejhorší na tom je, že řidič věděl o tomto problému a manželce, která sekačku přebírala, na nic neupozornil a schválně odnesl sekačku do garáže tou stranou, aby nic nezjistila. Zpětně při mém dotazu na řidiče (DHL), ten přiznal, že už mu to takto naložili. takže jsem měl v garáži zašpiněnou podlahu od oleje a navíc jak řidič nesl krabici se sekačkou přes zámkovou dlažbu, tak jí mám celou pokapanou od oleje. Čekal jsem nějakou kompenzaci od dopravce (firma DHL), popřípadě od prodejce, ale nic!!! Takže všem doporučuji: nenechávejte si nalít olej. Prodejce by tuto službu neměl nabízet. Samozřejmě jsem sekačku vrátil a musím říct, že prodejce ihned zajistil dopravu zpět. To je jediné plus.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den, pane Čermáku,
    celá situace nás samozřejmě mrzí, ale došlo k ní snad poprvé po x letech co tuto službu nabízíme. Bohužel se jednalo o selhání jedince (řidiče) přepravní firmy. Nedovedeme si představit jak se zásilkou manipuloval, ale zrovna u Vašeho stroje je možné postavit sekačku "na záda" bez jakékoliv újmy. K chybě může dojít kdykoliv během procesu vyskladnění, ale důležité je včas reagovat a vše vyřešit. Z naší strany jsme reagovali na tento problém ihned poté co přepravce pochybil a vše jsme vyřešili, proto nás mrzí Vaše nedoporučení našeho obchodu. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení.
    Jen pro doplnění: Služba je právě velice oblíbená, protože většina uživatelů ocení skutečnost, že po doručení stroje mohou víceméně po doplnění PHM ihned pracovat.
    Váš tým ELECTRO GARDEN

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dovozce mrazák složí na ulici zkasíruje vás a odjede, ještě se vám směje jak to těch třicet metrů ke vchodu potáhnete - super!!!

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,
    při doručení gastro zařízení je povinností řidiče složit zboží z vozu, viz Obchodní podmínky:
    https://www.elektro-garden.cz/doprava-a-platba/doprava-pro-firmy.html
    "Výrobky a zařízení jsou doručovány na adresu provozovny kupujícího ve standardním režimu, tedy vyložení z vozidla s pomocí hydraulického čela a předání výrobku bez další manipulace."
    Za nevhodné chování řidiče smluvní přepravní společnosti se omlouváme.

    Přejeme hezký den,

    Jan Říha
    za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Žádné výhody.
    • Nenakupovat zde!!! To je jediná výhoda, kterou mě tento Eshop naučil.
    • Dodané zboží dorazilo poškozené uvnitř balení. Skrytá vada. Jednalo se o zahradní domek G21 GAH-1300 ZNVG 2SO šedý. S tím, že na reklamaci zboží, kdy po rozbalení bylo zjištěno poškození z důvodu, kdy veškerá váha cca 100kg ležela na nosných pricnikach pro střechu došlo k jejich poškození. Jsme dostali *editováno* odpověď na světě, kterou mohl vyplodit pouze *editováno*! Že k tomuto poškození mohlo dojít pouze po doručení a rozbalení. Dnešním dnem moji řemeslníci následně se pokusili celé balení apatrne rozložit. A konstrukce je takový laciný šmejd, že sotva se těchto prvků dotknete ihned se celé pokřivý. Měkký laciný materiál! Za mne nekupovat.
    • Určitě nenakupujte na Ič: jako firma nebo OSVČ, *editováno* s vámi o to více, jelikož nemáte žádnou oporu v ochraně jako běžný spotřebitel.
    • Neplatit nic předem. Zákazník je pro ně jek číslo neslušné jednání a musíte je kvůli tomu co vám náleží stokrát uhánět.
    • Zboží je jeden velký laciný šmejd, nedoporučuji žádný z těchto výrobků kupovat. A to u všech prodejců tohoto velmi nekvalitního produktu . Ušetříte si tím nervy a peníze.

    Určitě už zde vícekrát nenakoupíme!
    A karma je zdarma: my přejeme každému takovému E shopu krach. Protože co je horšího, než když dostanete za těžce vydělané peníze jeden velký humus.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den, pane Nezavdale,
    Vaše recenze nás neoprávněně poškozuje. Neuvádíte totiž záměrně veškeré skutečnosti, které byly důvodem k zamítnutí.
    Při převzetí bylo uvedeno, že je obal neporušen, ale Vaše fotodokumentace obsahuje poškození obalů. V žádném případě se tedy nejedná o skrytou vadu. Dle sdělení zastoupení výrobce toto také způsobilo poškození uvnitř balení. Ze skladu výrobce však balení bylo odesláno neporušené.
    O nutnosti kontroly zásilky při převzetí jsme Vás včas informovali a je to také Vaše právo, které Vám nikdo neupřel. Nehraje v tom žádnou roli spotřebitel nebo Vaše firma. Právě naopak jsme Vám nutnost kontroly připomínali. Pokud byly při převzetí shledány jakékoliv vady (i drobné), tak stačilo zásilku nepřevzít nebo napsat přepravci výhradu. Nic takového se však nestalo. K zákazníkům máme osobní a vstřícný přístup, což je patrné z celkového hodnocení naší firmy. Vaše rozhořčení a negativní "karmu" tedy směrujte na osoby, co zásilku převzaly a dál s ní manipulovaly.
    Děkujeme ostatním zákazníkům, že si na náš obchod vytvoří svůj vlastní nezávislý názor.

    Přejeme hezký den,
    tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vysavač, který jsem zaplatil byl rozbitý.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,

    obdržel jste zboží, které bylo originálně zabaleno z výroby. Bohužel výrobní vada nelze zjistit před expedicí. Výrobek Vám byl obratem vyměněn.

    Přejeme hezký den,

    Martina Smažíková
    za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ani takřka po týdnu nedorazila. Když jsem se telefonicky dotazování, proč tomu tak je, bylo mi řečeno, že si ji stále ještě nevyzvedlo DHL, ale že si ji má vyzvednout a dorazí mi následující den. Když jsem se následující den opět dotazovala na stav objednávky, bylo mi řečeno, že DHL si ji stále nevyzvedlo a že obchod to nemůže ovlivnit. Objednávku jsem tudíž zrušila. Následně mi přišel e-mail, že byla DHL vyzvednuta den po objednání, ale ztracena. Každopádně za mě nedoporučuji, už jen z toho důvodu, že se mě celou dobu nesnažil nikdo informovat a kdybych se nedotazovala sama, tak čekám ještě nyní.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den paní Urbánková,

    z naší strany proběhlo vše standardně. Vaši objednávku jsme zpracovali dne 7.10. a zaslali požadavek svozu na přepravní společnost DHL, která měla dne 8.10. zboží vyzvednout ve skladu a po víkendu 11.10. doručit. To, že objednávka nebyla doručena jsme zjistili až 12.10. a začali celou situaci řešit. Bohužel, přepravní společnost DHL zboží nedohledala, byť bylo ve skladu v termínu vyzvednuto. Samozřejmě bychom Vás o celé záležitosti informovali, ale telefonicky jste se dotázala dříve než jsme tak stihli učinit. Omluvili jsme se Vám, byť z naší strany bylo učiněno maximum, a je nám líto, že nedokážete pochopit, že k takovéto situaci, ztrátě zásilky, může dojít...

    Přejeme hezký den,

    Martina Smažíková
    za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.7.21 objednanáno, 19.7.21 emailem slíbeno, že zboží do 1-2 dní odešlou... a nic - 14 dní mají moji platbu předem a ani se neobtěžují napsat email nebo vrátit peníze.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,

    za prodlení v dodávce se omlouváme. Bohužel dodavatel změnil přepravní systém a zboží prozatím neexpeduje. O této situaci jsme nebyli včas informováni a tak jsme počítali s termíny pravidelných závozů. Peníze Vám byly poukázány zpět prostřednictví platební brány.

    Přejeme hezký den,

    Martina Smažíková
    za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V době provedení objednávky byl výrobek skladem. Po 3 dnech, kdy jsem očekával doručení zboží, jsem byl telefonické vyrozuměn, že došlo k chybě, kdy výrobek již skladem není a za zvýhodněnou cenu již nelze objednat.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,

    Vaše recenze je značně zavádějící. Zboží jste objednal v pátek 16.7. ve 20:49hod. Následující pracovní den, tj. v pondělí 19.7., jsme Vás telefonicky informovali, že zboží je doprodáno a termín naskladnění zboží do ČR není znám. Na základě této informace, jste objednávku stornoval...

    Přejeme hezký den,

    Martina Smažíková
    za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    lednice sice funguje, ale přišla s promáčknutím na přední straně,ačkoli obal byl v pořádku.
    vím,jak je složité nákladné a zdlouhavé uplatnit reklamaci a doufat v její kladné vyřízení, proto bohužel v mé kuchyni bude stát poškozený produkt a jeho vadu na kráse budu maskovat ozdobnými magnety a nálepkami.
    jinak snad nebudu litovat,že jsem investovala do nekvalitního výrobku.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den paní Jano,
    v případě shledání vady na doručeném výrobku jste měla včas uplatnit reklamaci. Neprodleně bychom vše začali řešit. Pro uplatnění reklamace postačuje zaslat fotografii poškození e-mailem, což nepovažujeme za nákladné ani zdlouhavé. Pokud jste reklamaci ani po více jak 14-ti dnech neuplatnila a výrobek začala používat, tak jsme nemohli ani věc řešit. Nyní nás Vaše recenze jen neoprávněně poškozuje.
    Děkujeme za pochopení všem zákazníkům, Bc. Jan Říha za ELECTRO GARDEN

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá cena
    • zboží, které mělo být skladem a bylo předem uhrazeno, bylo předáno k přepravě dopravci až po telefonické urgenci šestý den po objednání. Vzhledem k tomu, že se jednalo o čerpadlo do studně, byl jsem celý týden bez vody.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,

    za pozdější dodání se omlouváme. Obvykle expedujeme zboží obratem anebo 24-48hod od objednávky. Vzhledem k současné době se zboží rychle doprodává a u nového naskladnění dochází ke zprodlení jak ze strany dodavatelských skladů, tak ze strany přepravních společností. Objednávku jste mohl stornovat, uhrazenou kupní cenu bychom obratem vrátili zpět.

    Přejeme hezký den,

    Martina Smažíková
    za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Sekačku stále uvádí na svém e-shopu, ale přitom po několika dnech sdělí, že nejde dodat. Mají ji tam i nyní!

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,
    objednal jste značku Greenworks, kterou jsme doprodávali. Vámi objednanou sekačku jsme odstranili z nabídky ráno 29.4. po zpracování objednávek vytvořených mimo pracovní dobu. Vaše objednávka byla učiněna večer 28.4. ve 22:07 hod kdy neaktualizujeme sklad. Informaci o doprodání jsme Vám poskytli neprodleně. Sekačku určitě nenabízíme a nevíme na jakých stránkách jste ji našel.

    Přejeme hezký den, Martina Smažíková za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dodání zboží obratem.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,

    Vaše recenzi nechápeme a zbytečně nás poškozuje neboť Vámi objednané zboží bylo dodáno v souladu s kupní smlouvou bez vad a v domluveném termínu! Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení...!

    Přejeme hezký den,

    Martina Smažíková
    za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena stejná jako u konkurence a k tomu měli nějaké akce na eshopu takže vycházela o 700,- levněji
    • po objednání eshop objednávku zrušil že už zboží neumí dodat

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,
    za situaci se omlouváme. Jednalo o výprodej posledních dvou kusů černé lednice v tomto rozměru. Objednal jste bohužel v momentě aktualizace skladové dostupnosti. Položka byla vyřazena z nabídky. Model byl doprodán a nové kusy výrobce zatím do ČR nedovezl. Jako seriózní prodejce jsme Vás obratem o všem informovali a pokusili se nabídnout shodně barevný model skladem, ale s větším rozměrem.
    Přejeme hezký den, Martina Smažíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží jsem obdržel od přepravce krabice nejevila znamky proražení a přesto po jejím rozbalení jsem zjistil , že odsavač není zabalen v ochranné folii a je poškozen promačnutím. Při okamžité reklamaci mě bylo zdeleno, že jsem si poškození zavinil sám . Velice mě mrzí přístup obchodu ELECTRO GARDEN s.r.o. jelikož bych nereklamoval odsavač který si sam poškodím. PROTO DOPORUČUJI KONTROLU ZASILKY PŘI PŘEDÁNÍ PŘED PODPISEM U DOPRAVCE !!!!

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,
    bohužel jsme Vaši reklamaci nemohli vyřídit kladně, a to z následujícího důvodu:
    Obal reklamované zásilky byl ve Vašem případě poškozen - Vámi pořízené foto. Výrobce reklamaci zamítl z důvodů poškození obalu a přepravce z důvodu převzetí zásilky bez výhrad.
    Zde je informace, kterou předáváme zákazníkům před odesláním zboží: "Ještě jednou si dovolujeme připomenout při převzetí zásilku pečlivě zkontrolovat. V případě viditelného poškození obalu zboží prosím nepřebírejte a tuto informaci zapište do přepravního listu. Při pochybnostech rozbalte zásilku za přítomnosti řidiče."

    Děkujeme za pochopení a s pozdravem Martina Smažíková za tým ELECTRO GARDEN.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ukazuje skladem položky, které skutečně skladem nejsou

    Objednala jsem si zboží, kde nic nenasvědčovalo tomu, že by nebylo skladem, toto zboží jsem po potvrzení přijetí objednávky zaplatila převodem. O několik hodin později mi dorazil e-mail, že zboží není skladem a ani nebude.
    Peníze přišly druhý den zpět.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den paní Lenko,

    součástí automatického potvrzení objednávky je i tento text: "Platby prosím neprovádějte dříve než Vám potvrdíme dostupnost. Nejpozději následující provozní den obchodu Vám potvrdíme podmínky dodání zboží (aktualizace dostupností probíhá se zpožděním). Případně domluvíme podrobnosti dodání zboží." Bohužel jste naše doporučení nerespektovala. Peníze Vám byly vráceny obratem.

    Přejeme hezký den,

    Martina Smažíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Jsem velmi nespokojena s lživým tvrzením, že mám možnost a především povinnost zásilku od této firmy při zaslání na dobírku nejprve zkontrolovat a poté převzít. „(PROSÍME POZORNĚ PŘEČÍST:
    • Převzetí zboží určeného pro podnikání z kategorie Gastro, značek NORDline, Tefcold, Juka, Zoin,Vestfrost, Icematic, BarLine, Scotsman a Polair.Zboží doručujeme spolehlivou přepravní společností a kupujícímu je umožněna kontrola zboží za přítomnosti řidiče. Výrobek je kupující povinen rozbalit za přítomnosti řidiče a zkontrolovat stav pod obalem. Jakékoliv známky poškození polystyrenů, kartonového obalu nebo poškozené krycí fólie musí být zapsány v přepravním listu. Pokud však zjistíte jakékoliv poškození výrobku, zásilku nepřebírejte a do přepravního listu zapište "NEPŘEVZATO - POŠKOZENÉ ZBOŽÍ".
    • Následně nás prosím kontaktujte a my obratem zajistíme zaslání nového zboží.)“
    • Řidič přepravní služby rozhodně toto odmítl. Zásilka byla sice v nepoškozeném obalu, ale uvnitř nebyla v pořádku. Jednalo se o vytlačené prohlubně v nerezové vaně výrobku. Jednalo se o čínské zboží a návod byl pouze v angličtině.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,
    níže zasíláme naši komunikaci, kterou jsme obratem reagovali na Váš e-mail. Bohužel do dnešního dne jsme neobdrželi foto poškození zboží, abychom mohli reklamaci řešit. Český návod k užívání je vždy přiložen na obalu zboží společně s dokumenty k zásilce a žádnou informaci o chybějícím návodu jsme od Vás neobdrželi...
    "Dobrý den, paní ...,
    pokud Vám řidič neumožnil zásilku zkontrolovat, tak nás bylo nutné kontaktovat nebo zásilku nepřevzít. Právě s ohledem na možné poškození uvnitř zásilky. Denně doručujeme zákazníkům gastro zařízení a zákazníci postupují dle našich informací. V případě neochoty řidiče poskytnout součinnost při kontrole nás neprodleně kontaktují. Ve vašem případě se mohlo právě jednat o selhání jedince externí přepravní firmy, které však neovlivníme.
    Zašlete nám fotodokumentaci nepoškozeného obalu a foto vady výrobku a začneme řešit reklamaci."

    Přejeme hezký den,

    Martina Smažíková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po 10 dnech nedorazilo

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,
    z naší strany byl předán štípač přepravní službě včas a měl být tedy obratem doručen. Následně nás přepravní společnost informovala o tom, že se s Vámi domluvila na pozdějším termínu dodání. Situaci samozřejmě prověříme a budeme Vás kontaktovat.
    Děkujeme a budeme potěšeni pokud nám zachováte přízeň i do budoucna.

    Přejeme hezký den,

    Jan Říha

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt neodpovídal potahem fotce, která byla u výrobku uvedena.
    Nebylo uvedeno, že fotografue je pouze ilustrativní!

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den,

    objednal jste zahradní polohovatelné lehátku v barvě antracit. Toto zboží Vám bylo dodáno, záměna byla vyloučena. Na našich webových stránkách je prezentováno foto dodavatele zboží. Barevnost - světlost nelze 100% zachytit. Pokud zboží neodpovídalo Vašim představám, mohl jste samozřejmě vrátit.

    Přeji hezký den,

    Martina Smažíková

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Dlouha doprava a naprosta lhostejnost vůči zákazníkovy.

    Tento obchod nedoporučuji.Ma prvni objednávka a to prosklena vitrina do kavárny.Po složení řidiče prasklé vnitřní sklo.Ihned foceno a nahlášeno a reklamace.Mam cekat na vyjádření firmy Geis.Jinymi slovy,jak mi bylo sděleno,měla jste to rozbalit ihned a jako podnikatel máte smůlu.Pane Smižiku stydte se,za své jednání.Jestliže spoléhate na naivitu lidí je to neuvěřitelné.Měla jsem číst vice recenze na tento obchodnNuc zde nekupujte!!!!Naprosta lhostejnost a akorat vymluvy.Škoda,která mi vznika,diky tomu,že nemam vitrinu a pan Smižik na účtě obdržel mou platbu a tim to pro nej zřejmě skončilo je chování na výbornou.Vše jsem konzultovala s Českou obch.inspekcí a budu se,bránit.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den, paní Drábová,
    s Vaším hodnocením nemůžeme souhlasit a Vaše tvrzení nás hrubě poškozuje. Chladící vitrínu jste si objednala na splátky. V takovém případě musíme počkat, až obdržíme pokyn k vyskladnění od společnosti Home Credit, poté co s nimi vyřídíte potřebné dokumenty. Tento pokyn jsme obdrželi 4.7. kdy jsme také zboží vyexpedovali.
    Při doručení zboží je potřeba zásilku důkladně prohlédnout, především možné poškození přepravních obalů. U prosklené vitríny je navíc potřeba zkontrolovat i obsah zásilky. Informace o kontrole naleznete v našich obchodních podmínkách a navíc ji zasíláme emailem při potvrzení objednávky. Tato kontrola však z Vaší strany neproběhla. Pokud není možné zboží rozbalit, je nutné zapsat řidiči do přepravního listu jakékoliv poškození přepravního obalu. Z fotografií, které jste nám následně zaslala je patrné, že obal je poškozený. V přepravním listu řidiče jste však potvrdila, že zásilka byla převzata bez výhrad. V případě, že by byl zápis o poškozených obalech proveden, mohli bychom vitrínu obratem vyměnit. Nyní musíme vyčkat na vyjádření přepravní společnosti.
    Celá situace nás velice mrzí, ale v tuto chvíli bohužel nemůžeme víc udělat.

    S pozdravem Jan Říha

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nižší cena oproti konkurenci (robot Sencor STM 6357GG o 10% levněji než běžně na netu)
    • Rychlé vyřízení objednávky a komunikace
    • Reklamace vadného robota - neschopnost výměny za nový kus
    • Výmluvy na "jejich" dodavatele - pro koncového zákazníka irelevantní

    Šlo o můj první nákup u tohoto obchodu; po prověření zda se vzhledem k nižší ceně jedná opravdu o fungl nový kus (rychle potvrzeno mailem) jsem objednal přes e-shop, objednávka rychle vyřízena a dodána Geisem v pořádku (dnes už snad standard, ale stále hodnotím kladně).
    Po několika dnech jsem daroval přítelkyni k narozeninám, naneštěstí zlobilo spínání motoru (nutno štelovat s částí mechanismu a držet, aby to vůbec jelo). Nafotil jsem a důkladně popsal závadu, požadoval jsem výměnu kusu - odpověď druhý den (vyzvednutí si zajistili sami), že u jejich dodavatele zažádají o výměnu...ale pak bohužel:
    - info po 6ti pracovních dnech, že je robot OPRAVEN k odeslání zpět;
    - na moje opakované maily, že jsem požadoval nový kus, reagovali pouze, že to dodavateli (FAST ČR) zmínili, ale tento robot prostě opravil.

    Napsal jsem, že robot jsem kupoval od fy ELEKTRO GARDEN, nikoliv FAST a že se mi takové jednání nelíbí - moje dodavatelsko-odběratelské vztahy a procesy mého finálního zákazníka taky nezajímají a ani by mě nenapadlo se na něco takového odvolávat. Bohužel ne všude tomu takhle je. Rezignovaně jsem uvedl adresu k dodání vratky, již bez následného potvrzení bylo druhý den dodáno. Reklamační protokol obsahoval ledabyle přepsaný můj popis vady (copy + paste je na někoho asi moc) a vyjádření ve stylu "Oprava elektronické části - OPRAVENO". Robot funguje, krabice a obaly (ty polystyreny asi vytahovali z krabice nakladačem, ale tělo robota je snad OK) připraveny...a já jenom doufám, že už nebudou potřeba.

    Výsledek = zklamání. Nejsem až tak zvyklý řešit nějaké reklamace a když už, tak bych očekával běžnou praxi jiných prodejců, že bez řečí vymění za nový kus.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den, pane Kosiči,
    jsme autorizovaný prodejce značky Sencor a vzhledem k tomu, že nejsme současně servisem, tak v souladu se zákonem pověřujeme vyřešením reklamace autorizovaný servis zastoupení značky v ČR - společnost FAST ČR. Výrobci jsme samozřejmě Váš požadavek tlumočili, ale ten jej neodsouhlasil. Servis vyhodnotil reklamaci vady jako drobnou opravitelnou vadu a neprodleně reklamaci vyřešil. Posouzení vady a nárok na výměnu je na odborném stanovisku výrobce (FAST ČR).
    Z naší strany jsme tedy obratem doručili zboží a současně i ve velice krátké době vyřešili reklamaci vady. Tak jak je u nás běžnou praxí.

    S pozdravem Martina Smažíková za tým ELECTRO GARDEN

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lživé jednání
    • Klamání zákazníka
    • Opakované nedodržení termínu dodání
    • Nekomunikace

    Zboží stále nedoručeno a to bylo objednáno před 16-ti dny, přestože mělo být zboží skladem.
    Po objednání jsme byli druhý den telefonicky kontaktováni a byla potvrzena skladová dostupnost s tím, že zboží dorazí do dvou dnů.
    Třetí den od objednání přišla omluvenka, že se zboží zpozdí o jeden až dva dny.
    O dalších 5 dní později PO URGENCI nám bylo sděleno, že zásilku poškodil přepravce a že zboží tedy přijde opět později, ale že je skladem, takže bude doručeno cca do 4 dnů.
    Po dalším týdnu a další urgenci bylo sděleno, že jim dopravce zboží nechce již 3 dny doručit (stejná výmluva jako poprvé - při dnešních možnostech by asi těžko s takovýmto dopravcem mohli spolupracovat) a že tedy čekají na zboží od dodavatele (najednou od dodavatele a už ne z jejich skladu, přestože zboží na e-shopu svítí stále skladem).
    Ani po 16-ti dnech tedy zboží nemáme a stále čekáme na dodání.
    Toto nám nepřijde opravdu jako normální jednání a hlavně se jedná o klamání zákazníka ohledně dostupnosti, proto toto předáváme na přezkoumání ČOI.

    Reakce obchodu ELECTRO GARDEN.cz

    Dobrý den, pane Srbe,
    S Vaším hodnocením nemůžeme souhlasit a Vaše tvrzení nás hrubě poškozuje. Problémy s doručením zboží s Vámi komunikujeme a nepodáváme žádné lživé informace. V den státního svátku jste objednal velký a křehký kompozitový zahradní stůl, který je považován v přepravě za nadrozměrnou zásilku. Nelze ji tedy odeslat DPD,PPL či Českou poštou. Přepravní kapacity nadrozměrných zásilek jsou mezi svátky denně překračovány a dochází k několikadenním prodlením. Většina zákazníků tuto situaci chápe, protože se nejedná o drobné balíčky, ale zahradní traktory, nábytkové sestavy, atd., které Vám Česká pošta nebo DPD nedoručí. Ve vašem případě však ještě došlo k poškození obalu výrobku při přeskladnění a tím se celý proces prodloužil. Za toto prodlení jsme Vám ještě nabídli další dodatečnou slevu z původní nejnižší ceny na internetu. Za prodlení se tedy samozřejmě omlouváme, ale Vaše ostatní tvrzení se nezakládají na pravdě.

    S pozdravem za tým ELECTRO GARDEN Martina Smažíková