Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mnělo odlišné rozměry oproti eshopu

    Reakce obchodu Elegancedoruky

    Přeji hezký den všem. Snad trochu pousmání k tomuto vyjádření.

    Pro upřesnění náš zákazník objednal 2 proužky z kůže (za 10 Kč jeden kus) s osobním vyzvednutím. Zboží šel vyzvednout těsně před zavírací dobou a kolegyni urážel a choval se jako hulvát a ještě k tomu, protože náš obchod si asi vybral s úmyslem pohanit, napsal tyto skvělé reference a to za celkovou útratu 20Kč. Částka byla ihned vrácena na GOPAY zpět a vystaven dobropis. Jen na obranu, parametry odpovídají přesně popisu a to, že je proužek široký 3-4 mm a tomuto rozměru i proužku odpovídají, tedy nerozumím co náš zákazník myslí tím, že rozměry neodpovídají. Myslím, že tady v tomto případě nešlo vůbec o proužky ale o špatné reference na náš obchod. Děkuji všem našim spokojeným zákazníkům, kteří se k nám stále vracejí a jsou spokojení:) majitel obchodu a e-shopu Radka Ducháčková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží zatím nedošlo

    Reakce obchodu Elegancedoruky

    Zboží bylo objednáno dne 1.7. v sobotu s tím, že není skladem a bude dostupné do sedmi pracovních dnů. Dne 12.7. zboží odesláno, v tomto případě zboží bude dodáno včas. S klientkou proběhl telefonický rozhovor ohledně doby dodání a vše vyjasněno. Ducháčková Radka :)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží které bylo skladem jsem ihned předem zaplatila a bohužel jsem žádnou zásilku neobdržela. Komunikace ze strany obchodu není žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží stále nedorazilo...

    Objednávka stále nedorazia, takže nemohu ohodnotit...