-
Nedoporučuje obchod
Ověřoval jsem dostupnost zboží emailem, odpověď byla: zboží máme, dodací lhůta 3 dny. Ověřil jsem recenze na Heureka.cz, vše bez potíží (červenec 2024). Zaplati jsem fakturu 7200 Kč a do dneška nemám ani peníze ani zboží. Následovaly výmluvy, výmluvy, výmluvy...
Reakce obchodu Electric-shop
Vážený zákazníku. Společnost Mentz elektro-tech s.r.o. která je i provozovatelem webových stránek www.electric-shop.cz se dostala do finančních potíží, které vedly ke zrušení výroby, provozu webu ad.
V současné době se snažíme dodat poslední objednané zboží a hlavně dostát závazků vůči všem dotčeným subjektům. Omlouváme se za komplikace a s pozdravem
Mentz elektro-tech s.r.o.
Wlodzimierz Sebastian Nowak
jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
Zboží dodáno v pořádku, ale až po urgenci. Dodání po 9 dnech, i když bylo zboží skladem a zaplaceno předem, se mi zdá dneska hodně dlouho.
Čelní panel byl přišroubován jen dvěma šroubky, další 4ks chyběly ?
Asi si je mám někde sehnat sám.Reakce obchodu Electric-shop
Děkujeme pane Jiří za Vaši recenzi. Bohužel na tuto musíme reagovat. Ačkoliv se snažíme dodání zkracovat, bohužel klimatické podmínky, které se v daném termínu vyskytly nad našim územím a dále i v místě skladu zapřičinily prodloužení dodání. Bohužel ale pane Jiří nepíšete vůbec pravdu. Zboží i tak bylo dodáno v rermínu, 18.2.objednáno 27.2. dodáno tedy do 7.pracovních dní! Dále ano, přední stěna je přichycena dvěma šroubky aby nemusel zákazník odšroubovávat před montáží všech šest šroubků, dva jsou zašroubované a čtyři uvnitř skříně!!! Byli bychom rádi, kdyby zákazníci psali pravdivé recenze a ne lživé. Děkujeme.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo po 11 dnech dodáno bez projednání se mnou na adresu zásilkovny do jiného města, proto jsem dodávku zrušila
Reakce obchodu Electric-shop
Zprvu bychom rádi uvedli, že každý a to inegativní komentář přijmáme, je - li oprávněný. Jak se říká, stále je co zlepšovat a našim cílem je a bude spokojený zákazník. Nutno ale reagovat na shora uvedený komentář paní Staňkové.
Paní Staňková nám volal v den, kdy byla zásilka doručena do Zásilkovny. Vše ji bylo řádně telefonicky vysvětleno, omluvili jsme se jí za problém se zásilkou a nabídli další řešení. Dále ji byl zaslán e.mail v tomto znění: Dobrý den paní Staňková,
Celá záležitost nás velice mrzí, ale z informací kolegy, který s Vámi včera hovořil a celou věc Vám vysvětloval mám informace, že Vám vše opakovaně vysvětlil. Věřte, že pokud bychom obdrželi informaci o tom, že Vaše zásilka,určena do dané Zásilkovny, byla z důvodu nemožnosti v systému zvolení této adresy Zásilkovny zaslána na jinou pobočku, dříve než včerejšího dne,( nutno dodat, že tento systém spravuje a provozuje Zásilkovna, nikoliv naše společnost), zela jistě bychom hledali jinou variantu a o této situaci bychom Vás včas informovali. Bohužel, zásilky expedujeme přes logistickou společnost, která nám dále zařizuje předání zásilek depům jednotlivých kurýrních firem a tedy není v našich silách, další postup zásilky ovlivnit. Obdrželi jsme jen informaci o změně adresy doručení, nejbližší Vámi zvolené. Dále nejsme schopni Vám celou věc lépe vysvětlit.
Dále co se týká Vaši objednávky, byla učiněna dne 1.7.2019 ve 20:08 hodin. Dále byla řádně vyřizována a dle obchodních podmínek dodána včas tedy do 7 pracovních dní včetně. Samozřejmě se snažíme dodací lhůty co nejvíce zkracovat, dle našeho zjištění se zdržela i z důvodu dodání do jiné pobočky Zásilkovny a to o jeden den. Přijměte prosím tímto naši omluvu za vzniklé potíže a nepříjemnosti. Samozřejmě chápeme Vaše rozhořčení a celá věc nás mrzí. Celou věc jsme projednali s logistickou společností, aby již tyto problémy nevznikaly. Právo na odepření - nepřevzetí zásilky máte samozřejmě ze zákona a dle našich obchodních podmínek.
Závěrem, věc jsme nebyly schopni ovlivnit pokud je již na cestě a informaci o změně doručení jsme obdrželi také až v době, co byl již pomalu v pobočce zásilkovny. Chápeme, že si zákazník objedná zásilkovnu u svého bydliště, ale další pobočka kam bylo zboží doručeno byla 11min od prvotní pobočky. Vzdálené 7km. Celá záležitost nás samozřejmě mrzí, řešíme ji jak se Zásilkovnou tak logistickou společností, aby se tyto nedostatky neopakovali. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Převzetí zboží 10 dní od objednávky?Je to možný??
Reakce obchodu Electric-shop
Děkujeme za anonymní recenzi. Skutečně došlo ke zpoždění doručení zásilky z důvodu problému v expedici (vypadla z důvodu klimatických podmínek doprava) za což se velice omlouváme, přičemž zákazník obdržel zboží jen den po termínu dle obchodních podmínek. Dále nutno podotknout, že zboží ani neurgoval, nepodal informaci, že na něj spěchá. Prosíme zákazníky o sdělení, jak na zboží spěchají běžné dodání je od 4-7 pracovních dní, jelikož veškeré zboží ač skladem je v našem externím skladu výroby a je zde prozatím stále jedno až dvoudenní prodlení, tuto skutečnost se snažíme napravit a doručovat zboží dříve. Vzhledem k tomu, že zboží vyrábíme, je-li zákazníkem požadována změna nebo jiná sestava, která není běžná a skladem, může i zde nastat drobné prodloužení dodací doby. Nejsme překupníci ale dceřinná společnost výrobce !!! Děkujeme
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dlouhá dodací doba.
Reakce obchodu Electric-shop
Vzhledem ke zdlouhavým jednáním s Heureka jsme nuceni reagovat na recenzi tohoto zákazníka. Před a v průběhu samotného objednání zboží má možnost se každý zákazník seznámit s obchodním a dodacími podmínkami, které jsou jasné a výstižné. Zde si každý ze zákazníků přečte, že dodací lhůta je od 2 do 7.pracovních dní. Dále se dozví, že není v našich silách vědět, kdy zákazník zásilku potřebuje a tedy v případě, že by potřeboval zákazník zásilku dříve, aby nás kontaktoval a pokusíme se mu vyjít vstříc. Ani jedno z tohoto zákazník neuvedl. Od samotného počátku objednávky věděl, jaké jsou termíny dodání, zboží objednal a musíme uvést ŽE V TERMÍNU I OBDRŽEL. Tímto reagujeme na hodnocení "dlouhá dodací doba" a kvalita komunikace, neboť ihned po objednání obdržel e.mail s potvrzením objednávky a po expedici číslo zásilky GLS a další informace. 5.4. si u nás objednal a 10.4. mu byla zásilka dodávána GLS dne 13.4. ji obdržel. Ať počítáme jak počítáme tak nám vychází šest dní. Mimo to objednal již v době, kdy nebylo možné zásilku týž den uspíšit. Pokud by nás informoval o tom, že ji potřebuje dříve, jsme schopni najít nějaká východiska k uspíšení. Tímto tedy závěrem uvádíme, že zákazník obdržel zásilku VČAS a byl o ní i ŘÁDNĚ SEZNÁMEN A INFORMOVÁN. Nemluvě o tom, že do dnešního dne se nijak k těmto uvedeným okolnostem nevyjádřil a ani na naši komunikaci nereaguje !!!!! Děkujeme všem zákazníkům, že se nenechají tímto ovlivnit v objednávce a nákupu. Mentz elektro-tech s.r.o
-
Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Cena
- Dorazilo jine zbozi
- Velmi dlouha dodaci lhuta 2 tydny po 2 urgencich
Levne ceny ale spatny servis a velmi dlouhe dodani
Reakce obchodu Electric-shop
Musíme reagovat na tuto negativní recenzi. Přiznáváme chybu v dodací lhůtě, která je v obchodních podmínkách i v textu dopravy uvedena od 2 do 7 pracovních dní, tedy pán neumí trochu počítat zboží jak je uvedeno objednal v neděli ve 22:17 a obdržel ve čtvrtek tedy devátý de ne 14. Rovněž tak, že dorazilo jiné zboží, zboží bylo správné, pouze ve výrobě došlo k záměně osazení 3f jističe místo 25A byl 16A, ale co je základní je to, že lze zboží buďto vrátit do 14dní bez udání důvodu, reklamovat, řešit s námi, ani jedno vážený pán neudělal a hned uděluje tento komentář z naší strany byla kupujícímu nabídnuta možnost zaslání správného 3f jističe a nebo finanční kompenzace. Ale již nereaguje !!!!! Servis je z naší strany lepší než u jiných shopů, dodací lhůty jsou uvedeny v e.shopu. Vše se snažíme zlepšovat pro spokojenost zákazníků. Jasnovědci nejsme abychom mohli předvídat jak na zboží klient spěchá. S ostatními zákazníky jsme se vždy dohodli a jsme schopni zaslat na požádání i dříve je-li to v našich silách. NEVĚŘTE PROSÍM VŠEMU CO ZDE PÁN UVEDL ASI VE SNAZE NÁS I POŠKODIT!!!! Na další zprávy k vyřešení nereagoval !!!!