Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo podle internetového obchodu předáno dopravci 12.8. Dnes 20.8. dopravce zásilku stále nemá.

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás mrzí, ačkoliv k chybě došlo u přepravce České pošty, která zásilku nedoručila kvůli interní chybě s daty. Za náš eshop proběhlo vše v pořádku, zásilku jsme obratem po objednání odeslali a pokud byste zvolila například přepravce GLS, tak byste měla zásilku následující den po objednání doma.

    Situaci s Českou poštou řešíme, ačkoliv to nejde tak rychle, jak bychom si přáli.

    Za komplikace kvůli České poště se tímto omlouváme.

    S pozdravem a přáním hezkého dne, Jakub - Elarte.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Tovar nebol doruceny na mnou vybraty parcel shop, ani na relevantnu nahradu. Predajca nereaguje na spravy.

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den,
    Vaše negativní zkušenost nás mrzí. Náš eshop udělal vše naprosto v pořádku a zásilku jsme odeslali na Vámi vybrané výdejní místo. Z kapacitních anebo technických důvodů však nebylo možné zásilku do Alzaboxu doručit, a tak kurýr odvezl zásilku na nejbližší volné výdejní místo.
    Je to tedy chyba přepravce, resp. výdejního místa a ne našeho eshopu.
    Nabídli jsme Vám alternativní řešení, že zásilku odešleme novou znovu a to přímo k Vám na adresu, naši nabídku jste však odmítla.
    Za chybu našeho smluvního přepravce se Vám tímto omlouváme.

    S pozdravem a přáním hezkého dne, Radim - Elarte.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednavala som prvykrat aj na odporucanie viacerych, cakala som tovar v top stave, kedze nie je najlacnejsi, plus drahsia doprava na Slovensko a prisiel mi konik Rattvik od Storefactory v dost nevyhovujucom stave. Cakala by som, ze ked mali na sklade viac kusov, ze mi odoslu bezchybny, no tento je prasknuty, odlupuje sa mu farba, oskrety... najhorsie je, ze som chcela riesit reklamaciu a ani po uplynuti troch pracovnych dni sa nik neozval, cize obchod neodporucam.

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost s nákupem nás mrzí. Konzultovali jsme výrobek s výrobcem Storefactory a za ně je v pořádku, je vyráběný ručně v rustikálním stylu. Mírně oprýskaná barva, zvláště na místech, které nejsou vidět, není v tomto případě závadou. Všechny produkty vypadají stejně.
    Náš pracovník reklamačního oddělení se Vám ozve a nabídne bezplatné vrácení zboží. Zajistíme bezplatný svoz kurýrem a vrátíme Vám peníze.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace, reklamaci obratem vyřídíme k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem a přáním hezkého dne, Míša - Elarte.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednano 11 ks velikonocni dekorace a na sklade meli pouze 9.Tuto informaci jsem se dozvedel az po mem telefonatu.Kdybych nezavolal tak bych cekal jeste dnes na svou objednavku

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost s nákupem nás moc mrzí. Nabízeli jsme Vám jako náhradu jiný, velmi podobný typ dekorace (stejná velikost, stejná značka, stejná barevná kombinace).
    Refundaci objednávky jsme vyřídili ještě tentýž den.

    S pozdravem a přáním hezkého dne, Míša - Elarte.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výrobek nedorazil, nikdo se neozval

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den,

    za nás vše proběhlo v pořádku. Balíček s Vaší objednávkou jsme odeslali ihned následující den po objednání. Vinu nese výdejní místo GLS Parcelshop, které mělo zřejmě pozastaveno provoz a balíček tak do výdejního místa nemohl být doručen. Byl tam doručen dnes po 10 dnech od objednání. O tomto Vás měl informovat přepravce.

    Mrzí nás, že jste nám dala špatné hodnocení a raději nás nekontaktovala. Vše bychom dokázali vyřešit k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne, Míša - Elarte.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhe cekaci lhuty
    • Eshop absolutne nekomunikuje
    • Zbozi nedorazilo vubec

    Objednala jsem z eshopu 13.12.2022, schvalne s velkym predstihem. Kdyz po tydnu balicek nedorazil, psala jsem eshopu email (nyni je to tyden a eshop stale neodepsal ). Patranim u dorucovaci sluzby jsem zjistila, ze balicek byl predan ulozence, ktera ho mela nasledne predat ceske poste, ale balicek ulozenka ztratila. Nemohu rozhodne doporucit

  • Nedoporučuje obchod

    Přišlo jiné zboží

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    objednáno a zaplaceno 24.10. do 31.10. zadne info o dodani ... tezko tedy posuzovat ....

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel ani k dnešnímu dni (16.11.2021) žádné zboží nepřišlo, nedá se sledovat a na e-mail přepravci jsem dostala odpověď, že se tím budou zabývat ,až na mne přijde řada.

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den,
    pochybení přepravce nás mrzí, nicméně je to něco, co my jako eshop bohužel nedokážeme ovlivnit. 9. 11. jste učinila objednávku a my zásilku ihned 10. 11. zabalili a odeslali. Za nás tedy proběhlo vše v naprostém pořádku. Pochybení je na straně našeho smluvního přepravce.
    Škoda, že jste nás nekontaktovala, abychom se zatoulanou zásilkou u přepravce mohli zabývat a zjišťujeme to takto z Vašeho negativního hodnocení.
    Vše se dá řešit, stačí zavolat na naše číslo 776 081 000 nebo napsat na náš email: [email protected] a zaměstnanci naší zákaznické podpory vždy rádi pomohou.
    Přeji hezký zbytek dne, Radim - elarte.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Volala jsem na uvedený telefon hned při rozbalení zboží, že je věšák prohnutý. Poslala jsem na email fotografie dle instrukcí pána na telefonu. Bohužel už se nikdo neozval jak bylo slíbeno.

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den,

    toto nám ve velkém množství objednávek a požadavků uniklo, za to se Vám omlouváme. Nový věšák jsme v daný moment nebyli schopni dodat, protože byl vyprodaný a volali jsme Vám zpět, abychom Vám toto sdělili a domluvili se na vhodném řešení, nicméně telefon nám nikdo nezvedal. :-( Ihned zítra Vás budeme kontaktovat a sjednáme co nejrychleji nápravu.

    S pozdravem a přáním hezkých předvánočních dní, Radim - Elarte.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží bez omluvy a vysvětlení nedoručeno

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den, Vaše negativní zkušenost nás mrzí. Od nás byl balíček s objednaným zbožím v pořádku odeslán. Dívali jsme se do systému přepravce a balíček již týden uvízl někde na depu a neposouvá se dál. Těchto případů není mnoho, ale tu a tam se stávají a jedná se o chybu přepravce a ne našeho eshopu. Toto opravdu nejsme schopni ovlivnit. :-(
    Napsali jsme urgentní email na přepravní společnost a pokusíme se ztracený balíček, co nejrychleji vyřešit.
    Za komplikace vinou přepravní společnosti se omlouváme.
    S pozdravem a přáním hezkého dne, Radim - Elarte.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předražené zboží

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den, Váš názor nás hodně mrzí. Zboží prodáváme za doporučené maloobchodní ceny našich dodavatelů. Navíc děláme pravidelné slevové akce, kdy je možnost zboží získat ještě výhodněji. Dále bychom také rádi upozornili, že jste na objednávku měla dopravu zdarma, obalový materiál a práci vůbec nepočítáme... :-( Radim - Elarte.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalita výrobků dobrá.
    • Doprava DPD velmi nespolehlivá.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velmi špatná komunikace, zboží doručeno vadné, nulová snaha personálu o vyřešení reklamace.

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení, ačkoliv v negativním směru. V tomto případě se nejedná o nulovou snahu řešit reklamaci, ale o špatné interní předání informací, za což se Vám moc omlouváme. Již pracujeme na nápravě a na základě našeho telefonátu dodáme nový kus.

    Vždy se snažíme řešit vše k maximální spokojenosti našich zákazníků.

    Přejeme hezký den, Radim - Elarte.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bohužel zboží není totožné jako na fotografii..tesila jsem se na ruční práci a přišel mi fejk Made in china, cena vůbec neodpovídá..

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojená. Fotografie výrobku je přímo od výrobce a pravda, může někdy zkreslovat. Rozhodně se však nejedná o fejk, jak tady píšete. Je to originální zboží od značky Hübsch. Zboží této značky se vyrábí všude po světě a ano i v Číně. Pokud Vám výrobek nevyhovuje, máte právo na jeho vrácení. Radim - elarte.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po tydnu objednavk nedorazila.

    Reakce obchodu Elarte

    Dobrý den,
    jedná se o chybu přepravce DPD a ne našeho eshopu. Objednávka byla vytvořena 25. 3. v 23:05, 26. 3. jsme ji expedovali. Dívali jsme se na web přepravce a zásilka z nějakého důvodu zůstala viset na depu DPD v Praze 4.
    Bohužel jste nás nekontaktovala s tím, že zásilka Vám zatím nedorazila a tak jsme to zjistili až nyní. Bohužel z negativní recenze za něco, za co my opravdu nemůžeme.
    DPD jsme již kontaktovali a čekáme na odpověď, budeme Vás brzy kontaktovat.
    S pozdravem, Radim - elarte.cz