Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zboží mě nebylo doručeno.
    Česka pošta je na nic.
    Najděte si lepší dodavatele.

    Reakce obchodu Ekresla.cz

    Dobrý den,
    my Českou poštu nepoužíváme, pouze dopravce GLS. Asi nějaký omyl...

    S pozdravem
    Ekresla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Křeslo přišlo bez područek, spojovacího materiálu, koleček a pístu. Po reklamaci doručeno. Informace na e-shopu: nosnost 150 kg, na krabici křesla max. 120 kg.

    Reakce obchodu Ekresla.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se za komplikace omlouváme, chybějící díly vám byly obratem dodány. Nosnost křesla je opravdu 150kg.

    S pozdravem
    Ekresla.cz

    • doprava

    Nevím, co se to děje, ale je to v poslední době již 3. případ po sobě, kdy obchod odeslal zboží obyčejným zaměstnaným lidem buď jako firemní balík, anebo malým dopravcem, který neprovozuje výdejní místa. Přičemž vy to při objednávce netušíte a nemáte to jak zjistit.
    Dopravce v takovém případě s vámi nekomunikuje, neposílá avíza a překvapí vás až řidič. Ekresla.cz mě nevydala ani odkaz na sledování, takže překvápko byla i skutečná identita přepravce a datum doručení.
    Pokud obchodníci nepřistanou nohama na zemi a nevezmou v potaz těžký život zaměstnaných lidí, může se jim stát, že nakonec budou na dopravě tratní. My si opravdu nemůžeme brát celý den dovolené na každý balík.

    Reakce obchodu Ekresla.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za dopravce pokud nějakým způsobem pochybil. Na druhou stranu je potřeba si uvědomit, že řidič má obvykle na autě kolem 100 adres a nemůže se přizpůsobit každému to jistě pochopíte. Pokud chodíte do práce a objednáte si zásilku domu, kde ji nemá kdo převzít logicky dojte k problému s doručením.

    Hezký den
    ekresla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výrobek měl mnoho vadných kovových částí, takže instalace byla obtížná. Celková kvalita je špatná, ale design je docela dobrý.

    Reakce obchodu Ekresla.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za nákup. Jen si dovoluji připomenout, že zde hodnotíte fungování eshopu, nikoliv spokojenost s produktem.

    Hezký den
    Ekresla.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Cena produktu
    • Neprofesionální komunikace
    • Faktura nebyla vystavena na ičo, i když to formulář při objednávce umožňoval

    Brzy po objednávce mi přisel e-mail s očekávaným datem odeslání (zakázková výroba) a s nepatrným zpožděním produkt dorazil. Tady bohužel pozitiva končí. Na faktuře nebylo ičo které jsem při objednávce zadával a na následný mail žádající o nápravu již prodejce nereagoval.

    Reakce obchodu Ekresla.cz

    Dobrý den pane Vosáhlo,
    našel jsem si naší společnou komunikaci a nikde jsem informaci ohledně doplnění IČ nenašel... Dohromady jste ode mě obdržel 5 informativních emailů zdá se Vám to málo?

    S pozdravem
    Jan Janata

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu bylo uvedeno 5kusu skladem. Do dnešního dne mi nedošlo nic

    Reakce obchodu Ekresla.cz

    Dobrý den,
    není to pravda co zde píšete! Objednal jste si křeslo, kde máme jasně uvedeno zakázková výroba doba dodání 20dní. Dále jsem Vám psal, že křeslo je zadáno dle zadaných požadavků do výroby a budeme jej odesílat 4.12.2020. Zřejmě jste si popletl eshopy...

    S pozdravem
    Jan Janata

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • učení se trpělivosti
    • člověk zase začne věřit Číne o trochu míň
    • opěradlo bylo natržené (zřejmě vina přepravy a špatného zabalení)
    • chyběl jeden šroubek
    • šroubky, které mají držet podsedák u mechaniky jsou krátké... Nejde sestavit. Osobně jsem to považoval za vinu podsedáku, ale nikoliv....byly prostě krátké - viz níže

    po prvním pokusu o sestavení jsem byl trochu naštvaný, ale od té doby se jen bavím... Nejlepší problém jsou krátké šroubky, protože po reklamaci mi přišel podsedák nový s tím, že ty původní si mohu nechat. Takže se mi doma hromadí náhradní díly, zatímco křeslo stále nejde sestavit. Před týdnem jsem tedy reklamoval znovu a po vtipném telefonátu "o kolik delší ty šroubky mají bejt" (upřímně nevím - vzhledem k tomu, že mi nabízeli sestavenou židli, navrhl jsem, ať si to technik sestaví a pošle mi jen ty šroubky, co mu budou sedět) se již nestalo nic. Věřím, že se problém podaří vyřešit, ale zatím tomu tak není...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    No...poslat mi dotazník spokojenosti před tím, než dostanu zboží...to se fakt těžko hodnotí pozitivně. Pokud máte u produktu SKLADEM nebo dodání 2-10 dní, tak byste ho asi neměli teprve po objednávce dávat do výroby. Je to zavádějící ... dejte si dostupnost 2-3 týdny nebo "na dotaz".

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nepřehledný návod na sestavení zboží.

    Reakce obchodu Ekresla.cz

    Dobrý den,
    návody k sestavení zboží nevymýšlí eshopy, ale výrobci. Zde hodnotíte fungování eshopu.

    S pozdravem
    Jan Janata

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vybral jsem si tento obchod proto, že jako jediný uváděl doručení do 24 hodin a záruku po dobu 3 let. Tato svá tvrzení ale nedodržel. Zde uvádíte množství přepravních firem ale při nákupu nebyla uvedena žádná. Předpokládal jsem, že vzhledem k dodací lhůtě má vlastní rozvoz alespoň po Praze.

    Reakce obchodu Ekresla.cz

    Dobrý den pane Venco,
    moc Vám nerozumím z jakého důvodu nás nedoporučujete. Křesla Tennessee které jste si objednal dodáváme skutečně do 24hod a je na něj skutečně 3 letá záruka. Rozvozy zajišťuje dopravce GLS tak jak jste zvolil v košíku objednávky. Nerozumím tedy kde je problém.

    S pozdravem
    Jan Janata

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zadne
    • zadne info ohledne zbozi co kupujete

    Obchod Vam proda nove zbozi, abyste pak zjistili ze nove vubec neni!!!! ..

    Reakce obchodu Ekresla.cz

    Dobrý den,
    prodáváme jen nové a nepoužité zboží. Nejsem si vědom, že byste nás ohledně nějaké vady, nebo nesrovnalosti kontaktoval. Pokud nejste se zbožím spokojen není problém jej do 14 dnů vrátit.

    S pozdravem
    Jan Janata

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr
    • Objednané křeslo bylo po dohodě nahrazeno jiným modelem a u něj chyběly originální šrouby, musel jsem použít další ze stareho křesla. Opěrka hlany má praslkiny. Kontrola obsahu dodavky vsak tyto nedostatky nemůže odhalit.

    Buďte opatrní.

    Reakce obchodu Ekresla.cz

    Dobrý den,
    pokud v balení cokoliv chybělo, nebo bylo poškozeno tak nás kontaktujte zařídíme výměnu zboží. Není v našich silách všechno zboží do posledního šroubku před odesláním kontrolovat.

    S pozdravem
    Jan Janata