Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchodník má problém s komunikací se zákazníkem: nebere telefony, neodpovídá na maily.

    Velice omezená doba obchodování, mimo ni nekomunikuje.

    Reakce obchodu EKOLKA.CZ - Elektrické jednokolky a elektrovozítka

    Jsme mála rodinní společnost, proto nemůžeme reagovat 24/7 k tomu občas máme zákazníky na prodejně, které musíme přednostně odbavit, ale na emaily a dotazy v sociálních sítích vždy reagujeme. Ještě jednou se omlouváme za způsobilé problémy. Vážíme si vaši reakcí a zpětné vazby.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Koloběžka za 40k přišla nefunkční. Takže teď čekám, jak to bude dál.

    Reakce obchodu EKOLKA.CZ - Elektrické jednokolky a elektrovozítka

    Dobrý den, děkujeme že jste se nás upozornil, pro reklamační případy máme automaticky online systém, ve kterém můžete vybrat typ stroje a založit případ. Pak stroj bude svezen na naše náklady, opraven a vracen zpátky. Standardně doba vyřízeni podobných případu je 7-10 dnu. Omlouváme se za způsobilé problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží je dodáváno bez českého návodu na použití, po urgenci jsem po několika dnech obdržel narychlo vyrobený překlad menší části anglického návodu, po další urgenci jsem obdržel odpověď, že se musím spokojit alespoň s tím málem, co jsem dostal
    • (editováno)

    nevýhody jsou popsány shora

    Reakce obchodu EKOLKA.CZ - Elektrické jednokolky a elektrovozítka

    Zákazník obdržel všechny stanovené zákonem podklady. Zboží bylo doručené včas dle pokynu v objednávce. Zákazníkovi byla poskytnuta možnost bezproblémové vratky, kterou odmítl.