Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná a neosobní komunikace
    Nevyhovující nabídka zboží

    Reakce obchodu Ekitchenaid.cz

    Dobrý den paní Knihova,

    Vaše recenze je zcela nepravdivá a vůbec nechápeme, proč něco takového píšete.

    Předně jste na mě osobně hned neurvale spustila, že jsme vám neodpověděli na e-mail, a že nemáme to co chcete v nabídce, a že fotky toho co jste si objednala nesouhlasí. Takže jestli byla komunikace narušena, bylo to jen Vaší špatnou komunikací na začátku.

    Nikdo si nemusí nechat líbit hrubé jednání!

    Vy jste si u nás objednala KitchenAid krouhač / kráječ zeleniny 5KSMVSA, který máme skladem, a obratem jsme schopni odeslat, tak nevíme v čem by byl problém s odesláním objednávky.
    Čekali jsme jen na Vaší platbu převodem, která nedorazila. Následně jste nám tedy volala, že objednávku chcete zrušit, že výrobek nechcete, s tím, že jsme Vám neodpověděli na e-mail, který nám ale nedorazil. Sama jste pak říkala, že jste komunikovala s nějakou jinou firmou!

    Myslím, že problém bude v tom, že jste si objednala něco co vám nevyhovuje, což i zmiňujete v recenzi "Nevyhovující nabídka zboží", ale za to my nemůžeme!

    Bohužel nejsme kouzelníci, a pokud KitchenAid nedělá produkt, který by jste si přála, tak vám ho nemůžeme dodat, ale ani jsme vás nenutili uskutečnit objednávku. Proto není důvod být nějak nazlobený na nás. Stačilo nám zavolat před objednání a informovat se.

    Dále jste si stěžovala, že fotky nejsou dostatečné, a nevíte jak to strouhá, podle nás je vše v pořádku, a problém bude úplně někde jinde. A ano zde jsem vám důrazně sdělil, že nemáte pravdu, protože si myslím, že fotky jsou dostatečné.
    Dá se o tom přesvědčit zde:
    https://www.ekitchenaid.cz/kuchynske-roboty/kitchenaid-krouhac-krajec-zeleniny-5ksmvsa
    Jsou tam fotky jednotlivých struhadel, včetně výsledného strouhání v miskách, myslíme si, že více udělat nelze.

    Děkuji tým eKitchenAid.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka trvá dlouho aniž by obchod na to upozornil není žádná komunikace se zákazníkem pravdě podobně hřeší na asi výhradní zastoupení a nemožnosti zboží objednat v jiném obchodu. Za mě víckrát NE.

    Reakce obchodu Ekitchenaid.cz

    Dobrý den, pane Drápal ,

    nějak nechápeme Vaší reakci, protože dne 3.2.2021 v 11:01 jsme spolu tel. mluvili, a to ještě než jste provedl objednávku.

    Tehdy jsme Vás informovali o délce dodání, a bylo jasně řečeno, že zboží není skladem a budete na něj čekat do března 2021, a tak pokud jste učinil objednávku s termínem jste souhlasil!
    Chápu, že se Vám délka dodání nelíbí, ale Vaše recenze je nepravdivá hned v několika bodech. Jednak jsme Vás telefonicky o termínu dodání informovali, ještě před tím než jste udělal objednávku a s vědomím, že si počkáte jste objednávku dělal.
    Následně jsme Vás už o délce dodání neinformovali, protože jsme měli za to, že toto jsme udělali před objednávkou, a máme to takto i poznačené.
    Zároveň u každé položky máte uvedený, že je Na objednávku a není skladem, kdy termín dodání je delší. Není to tak, že bychom Vám zboží nechtěli dodat, ale zboží prostě díky pandemii není, a tak není možné ho dodat v obvyklých termínech.
    Nyní jsou délky dodání zboží mnohem delší a to v řádu měsíců.

    Zároveň také není pravda, že jsme výhradní zastoupení, ale jsme autorizovaný prodejce, a s výhradním zastoupení v ČR úzce spolupracujeme.

    Proto nás mrzí, že nejste s námi spokojen, ale o délce dodání se snažíme zákazníka vždy informovat. Každopádně občas dodavatel ani slíbený termín nedodrží, a dodání se protáhne.

    Děkuji eKitchenAid.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednané zboží přišlo brzy
    • Zboží jsem vrátila, trvalo několik dnů než si jej vyzvedli na poště, na mou urgenci byli nevrlí. Následně mě informovali a zaslali fotografie se znečištěným zbožím, nereflektovali mé fotografie, jež jsem pořídila při odesílání zboží, kdy na mých fotografiích bylo zboží naprosto v pořádku. Vrátili mi platbu na účet poníženou o 20%, bez potvrzení dohody a požadovaného podepsaného dobropisu. V e-mailové komunikaci byli velmi arogantní, a ještě se mi snažili vysvětlit, že se mi věnují nad rámec svých povinností. Žádost o kontakt na vedení společnosti naprosto ignorovali.

    Tomuto obchodu se raději vyhněte, asi funguje ve chvíli, kdy si zboží ponecháte. Zjistíte-li, že Vám zboží nevyhovuje, připravte se na ponížení kupní ceny o 20%.

    Reakce obchodu Ekitchenaid.cz

    Vážená paní Zárubová,

    velice nás mrzí, že nejste s vyřízením vráceného zboží spokojená, a i když jsme se Vám snažili vše vysvětlit, nejspíš Váš jediný postoj bylo vrácení 100% částky, což se vzhledem ke stavu vráceného zboží nedalo akceptovat. Proto nejspíš označujete naši komunikaci jako "arogantní".

    A ano poslala jste zboží Českou poštou, která vzhledem k tomu že otvíráme od 9h vozí balíky někdy dříve, a musíme následně pro ně zajít na poštu osobně. Na to máme několik dní, a když jsme spolu mluvili, tak jsme Vás o tom informovali a ujistili, že balík vyzvedneme, což se i 3 den stalo, navíc byl do toho i státní svátek. Ale vy jste psala,volala i druhý den a dostala stejnou odpověď. Někdo hod musí na poštu jít, a to se musí naplánovat, tak abychom stihli naší práci.

    Každopádně jsme zboží v čas vyzvedli a ještě ten den zboží zkontrolovali.

    Zjistili jsme silné znečištění lepkavou hnědou hmotou, následně jsme Vám toto napsali, a přidali fotky i s dobropisem poníženým o 20% jako náklady na vyčištění a znovu uvedení do prodeje. Váš souhlas nepotřebujeme, přesto jsme Vás o všem informovali a řešili to velmi vstřícně.

    Zboží bylo zjevně použité, a i když bylo pečlivě vyčištěné, tak někde v nástavci část tekutiny zůstala, a vlivem dopravy nejspíš potřísnila celý obsah balení tyčového mixéru. Znečištění bylo dost velké což fotky, které jsme pořídili při rozbalení balíku dokazují.
    Když jsme se Vás ptali jestli jste mixér použila nikdy jste nám na to neodpověděla. Pouze jste trvala na 100% vrácené částky, ale my nejsme půjčovna, a ani nemůžeme toto dotovat ze svého. A i když jste nám poslala fotky zboží před odesláním, že bylo vše v pořádku, pro nás je důležité v jakém stavu zboží přijde k nám. K dispozici máme nejen fotky pořízené při rozbalování, ale i video kde Váš balík rozbalujeme.

    V našem zájmu nikdy není poškozovat zákazníka, ale zboží které je poškozené nebo nějak znečištěné nemůžeme prodat jako nové. A zákon na to pamatuje.
    Pokud by se nepoužilo dostala by jste 100% částky, my s vrácení peněz problém nemáme, a rozhodně nám tak malá částka jako je u tyčového mixéru za tyto potíže nestojí!
    Peníze za zboží vrácené ve 14 denní lhůtě nikdy nekrátíme pokud můžeme zboží znovu prodat jako nové, ale ve Vašem případě bychom si to nedovolili. Je zjevně použité a celé Vaše jednání je účelové, jak e-maily a telefonáty, tak vaše fotografie, které nic nedokazují.

    Opravdu se nám raději vyhněte pokud budete chtít zboží používat a pak vrátit ve stavu, kdy se nedá prodat dál, případně vzniknou náklady na vyčištění nebo uvedení do prodejního stavu.

    14 denní lhůta slouží pouze k seznámení se zbožím, stejně jako v kamenném obchodě, tam ho taky nemůžete používat. A pokud už ho použijete a nevyčistíte důkladně budeme muset přistoupit ke snížení částky.

    PS: Celou dobu s Vámi komunikoval jednatel společnosti, takže tvrzení ohledně kontaktu na vedení spol. je lživý. Možná pokud by jste odpovídala na e-maily došli bychom dohody.

    Děkuji HOMEWARE

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace , kromě telefonního hovoru první týden v prosinci, ze se dodávka o týden protahne

    Reakce obchodu Ekitchenaid.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží ve chvíli kdy jste dělal objednávku nebylo skladem a bylo Na objednávku, o čemž jsme Vás informovali už při nákupu.
    A ano žádná další komunikace mimo hovoru po objednávce nebyla, protože jsme Vám hned volali, a informovali Vás, že objednané zboží nebude delší dobu k dodání a termín naskladnění nám není znám.
    Předpokládali jsme, že ho do týdne až dvou obdržíme, ale i nyní toto zboží KitchenAid skladem nemá. Domluvili jsme se, že Vám dáme vědět jak budeme mít nějaké informace o dodání. Zatím žádné informace o termínu dodání nemáme, tak jsme neměli o čem Vás informovat.

    Děkuji eKitchenAid