• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemožnost platit kartou

    Reakce obchodu ehnojiva.cz

    Dobrý den,

    platební možnosti máme nastavené 3 - hotově, bankovním převodem a u přepravních společností můžete bez problému hradit i platební kartou.

    Proto nerozumíme nedoporučení našeho obchodu z důvodu, který neodpovídá skutečnosti.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Zuzka, ehnojiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrušil moji objednávku

    Reakce obchodu ehnojiva.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše recenze, které moc nerozumíme a to z důvodu, že s Vámi kolega mluvil po telefonu a vysvětlil Vám, že daný produkt, který jste si objednal bohužel nemáme skladem a ani výrobce. Dle sdělení kolegy jste danou situaci bez problému pochopil a na základě této skutečnosti jste sdělil, ať objednávku vystornujeme.

    Mějte se hezky a jsme s pozdravem

    Zuzka, ehnojiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zcela nefunkční dopravě.

    Reakce obchodu ehnojiva.cz

    Dobrý den,

    trošku nerozumíme Vašemu ohodnocení, neboť když se podívám na web přepravní společnosti, která Vám zásilku doručuje, tak tam vidím, že dne 16.8. Vás nezastihli doma a zanechali Vám upozornění a dne 18.8. se Vám jí snažili opětovně doručit, avšak znovu neúspěšně.

    Zkuste se spojit s přepravní společností, popřípadě s námi, protože zásilku máte uhrazenou a z naší strany k pochybení nedošlo.

    Krásný den a jsme s pozdravem

    Zuzka, ehnojiva

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • S dodací lhůtou jsem spokojeny, ovšem s obchodem uz to tak nebude viz recenze.
    • Protrzeny pytel travniho osiva.

    Pri balení zřejmě ten, kdo pytel balil jej protrhl. A misto toho, aby pytel vyměnil za novy, nebo jej alespon zalepil, tak jej zabalil a poslal zákazníkovi. Pri takove cene je to neakceptovatelné. Travní osivo se mi po rozbalení vysypalo. Jeste nutno dodat, ze balici materiál nebyl poškozen!! Tedy dopravce nemohl balení uvnitr poškodit. Kdyby to tak bylo, tak zásilku neprevezmu.

    Reakce obchodu ehnojiva.cz

    Dobrý den, pane Tomáši,

    velice nás mrzí Vaše hodnocení. Pokud je tomu tak, jak píšete, asi bych v prvé řadě, než psala hodnocení, tak bych se obrátila na firmu s reklamací, spolu s přiloženými fotografiemi, aby tato skutečnost byla viditelná a lépe posuzovatelná tak, jak to běžně chodí, pokud zákazníkovi přijde poškozená věc.

    Reklamaci bychom na základě Vašeho tvrzení a fotek samozřejmě uznali a vyřešili bychom věc ku spokojenosti obou stran.

    Snažili jsme se Vám i dnes dovolat, bohužel jste byl nedostupný. Zakládáme si na spokojenosti zákazníků, ale doporučila bych toto řešit nejdříve formou reklamace.

    Neváhejte se na nás obrátit a věc můžeme dořešit.

    Krásný den a mějte se hezky.

    Zuzka, ehnojiva

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel, zásilky došly v prasklých plastových kyblících a část byla vysypaná v balíku a i přes obal se částečně sypala ven.
    Dno kyblíků je tenké a slabé a zřejmě transport nevydrží.

    Reakce obchodu ehnojiva.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že Vám zboží přišlo poničené. Kbelíky zvláště balíme silně, abychom předcházeli těmto skutečnostem, ale už bohužel neovlivníme chování přepravců k zásilkám.

    Příště Vás požádám, nebojte se nás kontaktovat, věřte, že bychom našli určitě nějakou variantu ku Vaší spokojenosti.

    S pozdravem

    Zuzka, Ehnojiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    - zaslali poškozené zboží
    - zaslala jsem email, ale omluvy jsem se nedočkala

    Reakce obchodu ehnojiva.cz

    Dobrý den, Aničko,

    velice se omlouváme, ale bohužel nám od Vás žádný email nepřišel, po zaslání jakékoliv reklamace či poškozeného zboží vždy zákazníkovi odpovídáme obratem a i je kontaktujeme ohledně omluvy a nápravy, ať už zasláním nového zboží (opravdu nezaručujeme bohužel chování přepravců k zásilkám) nebo popřípadě zasíláme voucher k dalšímu nákupu.

    Ještě jednou se tedy omlouváme a věříme, že Vám do budoucna budeme moci ukázat, že pro nás je spokojenost zákazníka na prvním místě.

    Hezký den a jsme s pozdravem

    Zuzka, ehnojiva

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Byl mi dodan jiny vyrobek, nez jsem objednal. Objednal jsem AGRO CS AGRO Vapnity dolomit, dodan byl výrobek od jineho vyrobce - KVK.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pytel s hnojivem byl rozříznut a řez byl umně zamaskován jiným produktem. Při rozbalování zásilky se mi hnojivo vysypalo. Nenávist.

    Reakce obchodu ehnojiva.cz

    Dobrý den, jestli byl s dodáním jakýkoliv problém, mohl jste místo nenávisti objednávku reklamovat a zboží bychom samozřejmě vyměnili. Vzhledem k tomu, že jste nám to nesdělil s tím těžko můžeme něco dělat. K poškození došlo pravděpodobně při přepravě, rozhodně jsme nic nemaskovali. Přemek - ehnojiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručili mi jiné zboží, než jsem si objednala, ohledně výměny za správné zboží nereagují!!!

    Reakce obchodu ehnojiva.cz

    Dobrý den, zboží bylo vyměněno a věříme, že je nyní vše v pořádku. Když je téměř nemožné se Vám dovolat, trvá výměna zboží bohužel déle. Za chybu se však omlouváme. Přemek - ehnojiva

  • Nedoporučuje obchod

    • Po týdnu od objednání došel e-mail, ze zboží nemají na skladě, na webu uvedeno “skladem 5ks”. Volal jsem do obchodu “Zrovna zboží dorazilo, zítra nejpozději v pátek ho mate doma” V pondělí nic. Volám znovu a odpověď. “Bohužel zboží nemáme skladem” Takže lhali o stavu skladu, stavu naskladneni i odeslání. Objednávku jsem zrušil, protože zboží akutně potřebuji. Už nikdy více! A navíc to samé zboží nadále prezentují na webu jako dostupné ihned k odběru! Lháři!

    Reakce obchodu ehnojiva.cz

    Vážený pane Karle, mrzí nás Vaše nespokojenost nicméne bych rád uvedl pár věcí na pravou míru, zboží jste objednal v sobotu 26.5, v pondělí 28.5 jsme Vám poslali email, že čekáme na dodání zboží. Zboží jsme okamžitě objednali, nicméně výrobce trochu nestíhá vyrábět a zboží nevykryl, chtěli jsme se s Vámi domluvit na termínu dodání či případné alternativě, Vy jste se za velmi neslušného a hulvátského jednání s kolegy nechtěl bavit a požadoval jste číslo na majitele. Byl jsem opravdu v zahraničí, což jste nechtěl úplně pochopit. Zboží na webu neproklamujeme, že je skladem, když není - samozřejmě může se stát chyba nebo přijde víc objednávek zároveň a než se sklad překlopí, může vzniknout chvilková disproporce mezi realitou a stavem na webu, je to však otázka jednotek minut. Vždy jednáme slušně, férově a snažíme se vyjít maximálně vstříc, pokud i přesto používáte vulgárních výrazů a napadáte verbálně naše skvělé, mnohdy vysokoškolsky vzdělané kolegy, už u nás opravdu raději neobjednávejte, budeme věnovat své síly zákazníkům, kteří naši službu ocení. Samozřejmě chyba se může stát a vždy se k ní stavíme čelem, ale takovou úroveň hovoru jsme ještě nezažili. Omlouváme se za nespokojenost,dělali jsme maximum. Hezký den Ing. Přemysl Opletal, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nefunkční platby kartou
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • nabízí zboží, které není na skladě