Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí zboží, které nemají.

    Nabízí zboží, které nemají, po nějaké době vám pošlou mail s náhradním zbožím, a když vyberete a objednáte, opět ho nemají a pošlou vám mail, že bude naskladněno např. za 2 týdny. Za 2 týdny vám přijde mail, že zboží zase nemají a zase nabídnou náhradní .... čekáte tak např. na ortézu, kterou potřebujete okamžitě, několik týdnů...

    Reakce obchodu eFlorbal

    Zdravíme Michaelo,
    omlouváme se na nedostupnost zboží, která byla způsobena speciální verzí ortézy.
    Měla být na skladě v Belgii, bohužel výrobce nám zboží nakonec nedodal.

    Ještě jednou se omlouvám, tato situace u nás není běžná,
    eFlorbal tým

    • V den doručení napíši že zboží není skladem

    Reakce obchodu eFlorbal

    Dobrý den,
    omlouváme se, v tomto případě nám výrobce slíbil dodání, které se nakonec ale neuskutečnilo,
    eFlorbal tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bylo doručeno na jiné místo,špatně zabalené ,potrhaný obal,zboží odřené

    Reakce obchodu eFlorbal

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    především bychom chtěli vyjádřit naši upřímnou vděčnost za to, že jste si našel čas napsat recenzi. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a bereme ji velmi vážně. Dovolte mi, abych se podělil o několik informací, které by mohly objasnit situaci:

    1.) Opravdu nás mrzí, že došlo k nepříjemnosti s doručením zásilky. Rozumíme, že změna místa vyzvednutí mohla být nepříjemná. Tento problém byl způsoben externím přepravcem a my se snažíme takovým situacím předcházet. Ocenili bychom, kdybyste nás kontaktoval přímo, abychom mohli situaci řešit okamžitě.

    2.) Co se týče balení zásilky, můžeme vás ujistit, že naše balení je vždy pečlivé a zboží odchází z našeho skladu v neporušeném stavu. Pokud jste si všiml poškození obalu, je opravdu důležité převzít zásilku s výhradou a sepsat škodní zápis. To nám umožní efektivněji řešit případné reklamace.

    Chtěl bych zdůraznit, že jsme se snažili s Vámi spojit a nabídnout řešení této situace. Velmi bychom ocenili, kdybyste nám mohl dát další šanci a spojit se s námi, abychom mohli najít uspokojivé řešení.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám krásný zbytek dne.

    S pozdravem,

    Ondřej, eflorbal.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Žádná komunikace přes týden a po týdne jen napsat že nestihli odeslat a i přesto další expedační datum uběhl a podle všeho stále neodesláno

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mi bilo doručeno až po týdnu. Doprava velmi drahá cca 1000,- Kč

    Reakce obchodu eFlorbal

    Zdravím pane Tichý,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Bohužel ceny dopravy u nadrozměrných položek šly několikanásobně nahoru v důsledku silných inflačních tlaků. V pátek jsme obdrželi platbu, v pondělí zabalili a druhý den hned vyzvedla doručovací firma, která balík dodala následující pracovní den.

    Hezký den,
    eFlorbal tým

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednala jsem zboží které bylo na netu skladem, ve středu jsem udělala objednávku a rovnou online platbu. Zboží mělo být v pondělí odesláno, místo toho mi přišla zpráva, že zboží není. Měl to být dárek pro syna. Stane se, ale v dnešní online době jsem mohla dostat informaci ve čtvrtek a rovnou objednat zboží jinde. Jsem poučena pro příště. Takže pokud se chystáte objednávat z tohoto shopu, doporučuji s dostatečným předstihem.

    Reakce obchodu eFlorbal

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme vám za váš čas a zanechání recenze. Rádi bychom se omluvili za jakékoliv komplikace, které jste měl v souvislosti s nedostupností objednaného zboží u našeho shopu. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomáhá nám zlepšovat naše služby.

    Ve chvíli, kdy jsme zjistili nedostupnost původně objednaného zboží, náš zákaznický servis kontaktoval vás, abychom vám nabídli alternativní možnosti. Snažíme se vždy najít nejlepší řešení pro naše zákazníky, i když se vyskytnou neočekávané okolnosti.

    Bohužel u konkrétního produktu se nám informace o vyprodání u výrobce dostala až po vytvoření Vaší objednávky což nás mrzí.

    S přátelským pozdravem,
    eFlorbal tým

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • psali ze je na sklade a nebyla

    Reakce obchodu eFlorbal

    Zdravíme,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Golmanský set Blindsave z Vaší objednávky v době objednání nebyl skladem jak uvádíte. Objednávka byla vytvořena 24.2.2023 a předpokládané datum odeslání bylo 3.3.2023. Snažili jsme se Vás telefonicky a emailem kontaktovat o nedostupnosti setu ve Vaší velikosti, ale až na dotaz přes whatsapp jsme obdrželi zpětnou vazbu. Je nám líto nedorozumění a věříme, že v další objednávce bude vše v pořádku.

    eFlorbal tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Drahé
    • Krabice přišla poničená

    Krabice přišla rozbitá

    Reakce obchodu eFlorbal

    Zdravíme,
    děkujeme za zpětnou vazbu. Krabice od nás odcházela ve 100% stavu, bohužel je možné, že v průběhu přepravy došlo k jejímu poškození. Pokud to nevydržel obsah objednávky, pak prosíme o zpětnou vazbu přímo na náš zákaznický servis, kde tento problém určitě vyřešíme. Bohužel jinou zpětnou vazbu než tuto jsme nezaznamenali.

    Děkujeme,
    eFlorbal tým.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednání, doručení vporadku,ale materiál se mi nelíbí, nesplňuje nároky florbalového brankáře.Jsou vystuzene pouze na přední straně,šetřeno nesmyslně na materiálu.Za pár odehrání budou kalhoty prosoupane a děravé.Budu vracet a žádat peníze zpět.

    Reakce obchodu eFlorbal

    Zdravíme,
    děkujeme Vám za recenzi a zpětnou vazbu, ale podle všeho se jedná o recenzi produktu a netýká se hodnocení služeb našeho obchodu.

    Zboží jsme řádně a včas doručili, pokud nejste s zbožím spokojeni můžete jej vrátit, dostanete peníze zpět.

    eFlorbal tým

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka se odeslala už skoro před měsícem a obchod mi stále posílá nové expediční termíny a pořád to posouvá.A není mi konečně schopná zaslat zboží.

    Reakce obchodu eFlorbal

    Zdravíme,
    omlouváme se za zpoždení.
    Výrobce nám několikrát odložil dodání produktu, následně jsme podobně museli reagovat i my.
    Přes všechny komplikace byla objědnávka v pořádku dodána,
    děkujeme,
    eFlorbal tým.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • *editováno* Ve skutečnosti termín dodání cca 3 týdny.
    • Neprodávají pravdivé informace. Nejprve odpoví na dotaz, kdy přijde zboží, že přijde v následujícím týdnu a následující týden pošlou zprávu, že budou expedovat za 10 dní. Příště si potravinové doplňky koupím jinde.

    Reakce obchodu eFlorbal

    Dobrý den Dano,
    je nám líto, že jste nedostala zboží dříve.

    Při studiu Vašeho případu jsme narazili na jiné data. 23.8.2022 byla odeslána objednávka,
    zboží skladem nebylo, o tom svědčil i termín expedice, který měl být 31.8.2022 (je možné to zkontrolovat v potvrzení objednávky - kopii máte i vy v e-mailu). Máme na cestě velkou dodávku zboží, bohužel došlo vlivem situace na trhu jaká je k opoždění dodání - myslíme si, že to bude v řádu několika dnů, ale kolega raději zvolil příliš konzervativní odhad, za který se omlouváme.

    Přejeme hezký den,
    eFlorbal tým

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Moc dlouhé odesílání

    Reakce obchodu eFlorbal

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikaci s objednávkou a děkujeme za zpětnou vazbu k objednávce. Bohužel výroba povrchu pro florbal je momentálně komplikovaná díky dopadům pandemie Covid a díky tomu došlo ke zdržení výroby barevné kombinace povrchu z Vaší objednávky. Zákaznický servis Vám nabídl produkt skladem a po komunikaci s Vámi ihned odeslal. Věříme, že jeden den zpoždění Vás neodradí od dalších nákupů na naší florbalové speciálce ;-)

    eFlorbal tým

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabízejí zboží které není.
    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opožděně jsem dostal informaci, že část zboží nebude.

    Reakce obchodu eFlorbal

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikaci s objednávkou. Vaše objednávka obsahovala produkt, na který jsme čekali od výrobce.
    Výrobce nám produkt potvrdil, i přes potvrzení zboží nám zboží nedodal.
    Bohužel z naší strany nešlo rychleji reagovat na tuto chybu z výroby.

    Mrzí nás tato recenze a doufáme, že se situace s dodávkami zboží zlepší.

    S přáním hezkého zbytku roku,
    eFlorbal tým.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • žádné
    • dlouhá doba doručení

    No myslím si, že když objednávám před vánocemi , bude zboží zabaleno tak, aby nebylo vidět co v balíku je a né páska s nápisem florbal!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu eFlorbal

    Vážená paní Šneidrová,
    objednala jste zboží neskladové - a to bylo transparentně předem uvedeno na webu - jak u produktu, tak v celém objednávkovém procesu - několikrát.

    O terminu dodání jsme Vás následně i v potvrzení objednávky informovali e-mailem (můžeme dokázat).

    Vzhledem k Vánočnímu provozu jsme se zpozdili s expedicí o jeden den a zboží jsme poslali 14.12. Za jednodenní zpoždení se omlouváme.

    Napsala jste dotaz na termín odeslání v 16:19 a odpověděli jsme Vám ještě ten den v 21:50 tj. mimo standardní pracovní dobu.

    Používáme reklamní pásku, která slouží i jako bezpečnostní - chrání jak nás, tak Vás. Je logické, že má pak naše logo. Chápeme, že to může způsobit komplikace, pokud je tomu tak jinak než od Vás se to nedozvíme - proto je nutné takto specifický požadavek napsat do poznámky objednávky.

    Jsme rádi, že zboži dorazilo v pořádku,
    nejsme ale rádi, že hodnocení není objektivní, spíše nám přijde, že jste naštvaná za pásku na balíku.

    eFlorbal team