• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký sortiment nicméně většina položek není skladem a u toho to končí
    • za 2,5 měsíce zboží nedodáno
    • obchod nereaguje
    • PLATBA za osobní odběr je nehoráznost

    takové služby nepodporovat

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlohá dodací lhúta. V mém případě už 10 dnů.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • uvádí lživé unformace

    nedoporučuji, zakoupila jsem mop s tím, že se dá použít na vědro, které mám doma, bohužel tomu tak není, když jsem jim psala, že to napasuje, tak najednou k tomu musíte mít další nástavce atd. mop za 600kč vracím zpátky, je mi úplně k ničemu, když nejde ždímat,jak měli uvedeno v nabídce.

    Reakce obchodu eeeElektro.cz

    popisky k výrobkům jsem přebírány od výrobce. Vždy je lepší si před objednáním zejména u takového sortimentu, prvně zjistit co vše je součástí.

    eeeElektro.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zlákala mně dobrá cena
    • dlouhé čekání na objednané zboží

    nelíbí se mi

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • jednoduchost nákupu
    • žádné, neboť vše si obchod pojistil ve svých obchodních podmínkách, takže zákazník ???

    pro ostatní bych jen nabídl příklad zamítnutí objednávky, za kterou mi děkujete, což člověka sice pobaví, ale nenadchne

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace se zákazníkem

    - Dlouhé dodací lhůty u vyrobků skladem
    - Nevyhovující komunikace se zákazníkem ve stylu "dle zákona máme na dodání 10 dní, tak si zákazníku trhni nohou" (jmenovitě jakýsi p. Křoustek)
    - Jednalo se o můj poslední nákup na tomto serveru

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • O zadne nevim
    • jenom jednu, ze existuje!

    Nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná komunikace se zákazníkem,

    nebrat

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • osobní převzetí zboží, ze začátku dobrá komunikace
    • Objednala jsem zboží a i když mi měli dát vědět, kdy si mohu zboží vyzvednout, tři týdny žádná reakce - proto jsem objednávku zrušila

    Záleží na každém jak se rozhodne, zda nakoupit či ne v obchodě, je možné, že na mě jen zapomněli - ale nemělo by se to stávat. Objednané zboží měl být dárek

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • příliš dlouhá dodací lhůta

    Nakoupil jsem, neb objednané zboží mělo dodání v ceně a bylo poměrně levné. Byl to můj první kontakt s vaší firmou před deseti dny a od té doby marně čekám na jakoukoliv zprávu o stavu mojí objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikace se zákazníkem
    • Zboží jsem objednal 30.12.2011,další den jsem byl vyrozumněn s tím že budu kontaktován o odběru zboží a do dnešního dne mne nikdo nekontaktoval.Na základě vaší zprávy o poděkování nákupu před 10 dny jsem navštívil prodejnu,kde obsluhující personál nedokázal na můj dotaz na zboží reagovat a přivolaný pracovník mající na starosti eshop se choval téměř nezdvořile a neprofesionálně.Poplatek 50,- Kč za vyzvednutí zboží na prodejně je neadkvátní a neprofesionální - dosud jsem se v žádném eshopu při osobním vyzvednutí zboží nesetkal '!!!!

    S tímto eshopem nemít raději nic společného !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dvakrát jsem tam chtěl něco objednat. A poždé mě odepsali že neví kdy bude zboží skladem. Po třetí již tu chybu neudělám!
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • okamžitá komunikace
    • zboží uvedeno skladem, skladem není

    Před nákupem se informujte na dostupnost.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nerespektuje přání zákazníka ohledně dopravy.

    Nerespektuje přání zákazníka ohledně dopravy. I když jsem ve formuláři explicitně zvolil dopravu českou poštou, bylo zboží odesláno prostřednictvím firmy Geis, která je buď špatně technicky vybavená a nebo má naprosto tupé řidiče (možná obojí). Řidič nebyl schopen najít dodací adresu (v malém městě cca 7000 obyvatel) a trefil se až po druhém telefonátu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud nejsou schopni dodat objednávku kompletní, nabídnou její zrušení nebo dodání pouze části zboží. Něco jako doobjednání chybějícího kusu a vybavení kompletní objednávky neexistuje.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • poškozené zboží

    poškozené zboží, obal nepoškozený, zboží ano

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • objednávané zboží mělo jednu z nejnižších cen
    • nedodržení slibované lhůty dodání
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zatím asi žádné
    • nabízí zboží,které nemá naskladě

    těžko říct

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žadný
    • je na hovno

    nekupujte pres net

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí, zboží, které není schopen dodat.