Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 100 %

    • Zboží odpovídá popisu

    Celková spokojenost s obchodem, nemám co vytknout.

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    děkujeme, jsme rádi, že jste se zbožím spokojena.
    Nábytek Edona

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Okamžitá telefonická komunikace. Dodání dle domluvy. Ochota.

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Krásný den,
    děkujeme za pěknou pochvalu!
    Zákaznický tým Edony

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • I když bylo zboží zaplaceno převodem (předem) chtěl po mně kurýr celkovou částku uhradit na dobírku.

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci. Omlouváme se za chybu kurýra, který si spletp objednávky. Chyba je na straně lidského faktoru. Řidič byl poučen, aby se situace již neopakovala.
    Doufáme, že jste byl i přes to s objednaným nábytkem spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Postel přišla praskla a noční stolky poškrábáne nedoporučuji.

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    samozřejmě nás mrzí, že jste obdržel poškozené zboží, tímto se za nepříjemnosti omlouváme.
    Vaši situaci budeme řešit reklamací. Vyplňte prosím reklamační formulář na našich stránkách zde: https://www.edona.cz/reklamacni-formular
    Jakmile se k nám formulář dostane, budou Vás kolegové informovat o příjetí a vyřízení reklamace.
    Zároveň Vám jako kompenzaci nabízíme slevu 10% na Váš další nákup. Věříme v kladné vyřízení této nepříjemné situace.

    Přejeme pěkný víkend,
    Nábytek Edona

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Rychlé dodání

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vysoké hodnocení, jsme rádi, že jste byl/a s nákupem spokojen/a.
    Nábytek Edona

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží mi bylo v pořádku doručeno do 3 týdnů
    • Pěkná komoda za dobrou cenu
    • Dobrá komunikace s obchodem i řidičem
    • Delší doba doručení, ale vyplatilo se počkat

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den, Kamilo,
    děkujeme za pěknou recenzi a budeme se těšit na Váš další nákup :)
    Nábytek Edona

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Milí a příjemní .
    • Výborná komunikace.
    • Zboží v pořádku a za super cenu.
    • Delší doba čekání na zboží.

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste byla spokojena se zbožím i našim přístupem.

    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Doba doručení 2-3 týdny, už měsíc čekám.
    Do popisu v objednávce píšu, zavoz po 14. Hodině, ale orientační čas kdy mi zboží má přijít mi bylo napsáno no v 11 hodin.
    Odpovědi na email.. Zkrátka jsem čekal na odpověď 4 dny..

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za delší čas doručení z důvodu pozdějších dodávek na straně výrobce. Závoz vždy plánujeme z hlediska geografické polohy objednávek, mrzí nás, že jsme Vám v tomto směru nemohli vyhovět.
    Přiznáváme, že tady máme trochu mezery, ve změti objednávek a e-mailů se někdy stane, že i my reagujeme se zpožděním.
    Doufáme, že i tak jste byl se zakoupeným zbožím spokojen.

    Hezký den,
    Nábytek Edona

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • objednání i dodání zboží proběhlo bez problémů, i když za delší časový úsek, než bylo inzerováno. Zboží přišlo nepoškozené

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den, Markét,

    děkujeme za pozitivní hodnocení. Za delší dobu doručení se Vám omlouváme. Těší nás, že jste byla i přesto spokojena s nákupem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Příznivá cena
    • Komunikace
    • Pečlivě zabaleno

    Obchod mě průběžně informoval o stavu objednávky emailem, vyhověli mi i se změnou času doručení. Velmi musím pochválit řídiče, který mi vše ochotně vynesl do 3. patra.

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den, Honzo,

    děkujeme za pozitivní zkušenost. Těší nás, že jste byl spokojen jak nákupem, tak i našimi službami :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel vázne komunikace s obchodem. Na maily se nereaguje a celkový přístup je dost arogantní.

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci, zpětná vazba zákazníků je pro nás důležitá. Mrzí nás, že jste nebyl spokojen se zákaznickým servisem a přístupem našich zaměstnanců.
    Pro případy rychlého vyřízení dotazů jsou každý všední den v době od 7 hod do 18 hod na lince 732 255 666 k dispozici naši operátoři , kteří reagují ihned.
    Zákazníkům se snažíme vyjít vždy vstříc.

    Přeji Vám pěkný den,
    Nábytek Edona

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dodržení dodací lhůty
    • Příjemný řidič ochotný pomoci

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    děkuje vám za pěkné hodnocení a těšíme se na další nákup! :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Komunikace a rychlost kladné

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    děkujeme zapěknou recenzi. Jsme rádi, že jste byla s našim e-shopem spokojena.
    Hezký den,
    Edona.cz

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Objednala jsem si sedačku, bohužel vznikly malé komplikace, které se vyřešily v pořádku.

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Jsme rádi, že se vše vyřešilo a vy si můžete užít novou sedačku.
    Hezký den,
    Edona.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dá se domluvit když je problém

    Byl problém se zdržením doručení a sedačka přišla s vadami, ale vše jsme společně vyřešily

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Jsme rádi, že se vše vyřešilo k Vaší spokojenosti.
    Hezký den,
    Edona.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Sem spokojená a dukuji řídíči pomohl mi že sedačkou děkuji a doporučuji ji všem.spozdravem zůstává Pelechova.

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za pěknou recenzi. Jsme rádi, že jste byla spokojena nejen s našim řidičem.
    Hezký den,
    Edona.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem spokojená se zbožím i objednáním a dopravou,mohu doporučit :-)

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den, Romi,
    děkujeme za pěknou recenzi. Jsme rádi, že jste byla spokojena jak se zbožím, tak i službami.
    Hezký den,
    Edona.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodáno na dohodnutý termín aby nebyla narušena rekonstrukce bytu.
    • Nulová reakce na telefonáty
    • Dodána jiná postel než potvrzená v objednávce a k tomu bez matrace, bez omluvy a vysvětlení bylo až na moji urgenci takové: "Dodáme za týden, teď matrace nejsou".
    • Při dodávce správné postele dodány dvě matrace místo jedné veliké objednané i když mailem byla ještě potvrzena přímo obchodem jedna veliká
    • Vše se řeší přes řidiče, majitel (nebo manažer) na telefonáty nereaguje a na maily většinou až druhý den.
    • Objednaný a zaplacený výnos do patra spočívá pouze v pomoci řidiče, takže kdyby člověk nemohl nosit po schodech břemena, asi se nábytek vysype na chodník :-( , sám nevím a raději jsem se ani neptal
  • 100 %

    Naprostá spokojenost! Rychlé dodání, skříň vypadá stejně, jako na obrázku.. Doporučuji!

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den, Dášo,
    děkujeme Vám za velice pěknou recenzi na náš e-shop. Těší nás, že jste byla s nákupem spokojena.
    Hezký den,
    Edona.cz :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost

    Po objednání rychlé dodání

    Reakce obchodu EDONA.cz

    Dobrý den, Zdeňku,
    děkujeme Vám za kladnou recenzi na náš e-shop, jsme rádi, že jste byl spokojen především s rychlostí dodání zboží. Těšíme se na Váš další nákup!
    Hezký den,
    Edona.cz