Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikují, po 8 týdnech stornovali objednávku...tak jsme stále bez nábytku...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofalna doba dodania - uz 3 mesiace cakam na objednavku, konecne mi odpisali mailom, dohodli sme termin dorucenia a nic!! Ved naco, lebo je to zaplatene uz. Komunikacia viazne, odpovedia len na to,co sa im hodi! Takze nemozem ani skonstatovat, ci je nabytok v dobrom stave! Neodporucam tento obchod, nikdy viac...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • neseriozní
    • neschopní

    Jednání s firmou není možné, na maily nereagují, neposílejte zálohy
    Jednoznačně nespokojená se stavem objednávky, situace mě přiměla zrušit objednávku

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Dobre vypadajici loznice za dobrou cenu. Kvalita loznice je na dobre urovni a baliky byly velice dobre zabaleny.
    Komunicace by mohla byt rychlejsi, cekat na emailovou odpoved nekolik dni neni idealni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží, které mělo být skladem, mi s omluvami, že jej při přepravě poškodili, nedodali.

  • Dlouhé dodací lhůty a když už se blíží termín dodání, přijde email, že se posunuje o další měsíc. Na objednávku tedy čekáme 3 měsíce.

  • 10 %

    • Nekomunikují se zákazníkem
    • Nevracejí několik týdnů peníze za nedodané zboží a nereagují na opakované urgence

    Gauč objednaný a zaplacený obratem online 2. května 2021 mi nebyl dodán několik týdnů. Firma se mnou v průběhu této doby žádným způsobem nekomunikovala stran očekávané lhůty dodání.
    Po měsíci mi mailem sdělili, že zboží není skladem.
    Objednávku jsem stornovala, od té doby - 1,5 měsíce (!!!) - čekám na vrácení peněz.
    Na opakované urgence mailem nikdo nereaguje, na uvedené číslo se nelze dovolat, hovor vždy spadne do schránky, nikdo nezavolá zpět.
    Toto je realita firmy, která na svém webu inzeruje: "My v EDONA si zakládáme na kontaktu se zákazníkem. Velký počet vyřízených emailů a telefonátů - mnoho spokojených zákazníků - neustále rostoucí počet odbavených objednávek. Za každou objednávkou jste vy a váš vysněný domácí nábytek. Proto jste pro nás to nejdůležitější."
    Sama provozuji e-shop a nedovedu si představit, takto jednat se zákazníkem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    V tomto obchodě jsem nakupovala poprvé, plná spokojenost

    • Dosud mi nebylo i přes opakovanou urgenci z mé strany obchodem sděleno kdy mi zboží dorazí, či v jakém stavu je má objednávka. Přesto že bylo placeno předem.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše naprosto v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrý obchod.Zboží perfektně zabaleno

  • Čekám už měsíc ještě nic hrůza a komunikace děs

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od vánoc do dnes, to je 3 měsíc jsem čekal na objednávku a nakonec obchod zrušili vše co jsem objednal. Na jakýkoliv můj dotaz ve slušnosti nereagovali . Vždy jen když už jsem byl nasraný. EDONA.cz? už nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neschopnost dodat zboží a ani nejsou schopni se omluvit či zdůvodnit nesplnění obědnávky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání kvalita výrobků popis prodavanych výrobku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace
    • Poměr cena - kvalita
  • Potvrzení objednávky - Výrazná šatní skřín Vera - neobsahovalo specifikaci
    /výška x šířka x hloubka/ skříně a tím nemám jistotu zda jde o stejnou skřín
    co jsem objednal.
    Sdělení těchto údajů jsem požadoval již 2x e-mail . Žádné údaje jsem dodnes nedostal.

  • Dobrý den, zboží jsem objednala před měsícem, placeno předem, do dnešního dne nedorazilo. Žádná zpráva nepřišla a na emaily nikdo nereaguje.

  • 10 %

    • Žádná není

    Dobrý den, mohl by se mi prosím někdo z obchodu ozvat? Objednali jsme si skříň, zaplatili a od té doby s námi nikdo nekomunikuje. Nezvedáte telefony a na emaily nikdo neodepisuje.

    Prosím o vysvětlení.

    Díky!

  • 10 %

    • Nespolehlivost

    Obchod nedoporučuji objednala jsem si noční stolky a hned je zaplatila. Po mnoha pokusech se dovolat(neúspěšně) a emailech na které jsem musela psát znovu abych se domohla odpovědi byli jen samé výmluvy a sliby. Nakonec tedy že se objednávka stornuje a už to bude 14 dni a penize stále zpět nemám. V Poslední komunikaci mi slíbili že budou na účtě do 24.6. Tak jsem opravdu zvědavá